Memotronic / Steven Vasen

Super

Beschrijf hier uw ervaring

Super service, en ze komen afspraken na. Top

Stella Evers

Goede service, prima producten, nette en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had per ongeluk het verkeerde besteld en dat werd zonder problemen snel gecorrigeerd. Heel fijn!

Site is overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Bezorging duurde bijna een week, te lang naar mijn mening

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank voor uw feedback en wat ontzettend vervelend dat uw bestelling later dan verwacht is bezorgd. Uw bestelling welke 8 mei 's avonds bij ons is binnengekomen, is woensdag 9 mei door ons... Dank voor uw feedback en wat ontzettend vervelend dat uw bestelling later dan verwacht is bezorgd. Uw bestelling welke 8 mei 's avonds bij ons is binnengekomen, is woensdag 9 mei door ons verzonden en had i.v.m. Hemelvaart vrijdag 10 mei bezorgd moeten worden. Als u hier op rekent, is het bijzonder vervelend als ie dan pas maandag 14 mei binnen komt, vooral als het zulk mooi weer is. Wij hebben er melding van gemaakt bij onze transporteur en hopen dat dit ook bij hen nog een keer het belang van tijdige bezorging onderstreept. Nogmaals dank voor uw melding en veel plezier van uw doeken.

Fabienne

Duidelijke website goede levering kwaliteit prijs verhouding.

Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Netjes

mooie artikelen

Prima service perfect alles geregeld

Lenny Dirks

Hamam handdoeken besteld. Ik kreeg een mail of ik me realiseerde dat ik de kleine maat had besteld. En ik ben op de hoogte gehouden van de levering. Ik vond dit een zeer prettige ervaring.

Hans van Roij

En vervolgens heb ik een retourticket besteld op vrijdagmiddag en krijg geen retourbon gestuurd. (zaterdag) Ik wil van mijn pakje en hamamdoeken.com af en mijn geld terug. Grrrrr

Hans van Roij

Hammamdoek gekocht voor mijn vrouw, behoorlijk prijzig maar vanwege merk toch gedaan. Kleur bleek redelijk afwijkend en kosteloos terugsturen was geen optie. Met verschool zich achter... Hammamdoek gekocht voor mijn vrouw, behoorlijk prijzig maar vanwege merk toch gedaan. Kleur bleek redelijk afwijkend en kosteloos terugsturen was geen optie. Met verschool zich achter scherminstellingen van PC. Voor hetzelfde geld zegt men dat ik naar de oogarts moet.

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het echt heel vervelend dat u onze reactie negatief heeft opgevat. Wij hebben geprobeerd aan te geven dat het digitaal weergeven van kleur heel lastig blijft.... Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het echt heel vervelend dat u onze reactie negatief heeft opgevat. Wij hebben geprobeerd aan te geven dat het digitaal weergeven van kleur heel lastig blijft. Voor het presenteren van onze producten maken wij gebruik van origineel beeldmateriaal van onze leverancier. Daarnaast proberen wij in de tekst, indien nodig, een kleur verder te beschrijven/beter uit te leggen. Door persoonlijke scherminstellingen kunnen kleuren soms anders overkomen. Op basis van feedback van onze klanten proberen wij onze productinformatie steeds verder te verbeteren. Wij nemen elke reactie serieus en proberen hier altijd iets mee te doen.