Marnix

Uitstekend

Goede en snelle service

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Marnix, dank voor deze korte maar krachtige feedback :-) Fijn om te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Veel plezier van de handdoek en graag nog eens tot ziens! Hartelijke... Hallo Marnix, dank voor deze korte maar krachtige feedback :-) Fijn om te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Veel plezier van de handdoek en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Roos

Goed en betrouwbaar bedrijf om bij te bestellen

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Super snelle levering en goede kwaliteit van de poncho. Mijn dochter van 3 is er super blij mee.
Fijn dat je achteraf kunt betalen, zodat je eerst kunt beoordelen of het product naar je zin is.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Roos, wat fijn om te horen dat je dochtertje zo blij is met de strandponcho! Wat zijn ze leuk hé :-) Dank voor het delen van je ervaring en wie weet nog eens tot ziens! Hartelijke groet,... Hallo Roos, wat fijn om te horen dat je dochtertje zo blij is met de strandponcho! Wat zijn ze leuk hé :-) Dank voor het delen van je ervaring en wie weet nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Marita

Mooie hamamdoeken, goede kwaliteit, prima prijs en snelle levering

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Mooie hamamdoeken, goede kwaliteit, prima prijs en snelle levering! Kortom: tevreden!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Marita, fijn om te vernemen dat je tevreden bent de hamamdoek, de poncho's en de prijs/kwaliteitsverhouding. Fijn om te horen dat de levering ook helemaal in orde was. Bedankt voor deze mooie... Hallo Marita, fijn om te vernemen dat je tevreden bent de hamamdoek, de poncho's en de prijs/kwaliteitsverhouding. Fijn om te horen dat de levering ook helemaal in orde was. Bedankt voor deze mooie feedback. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Tommy Wille

Goede service m.b.t. bestelling / verzenden.

Kwaliteit van hamamdoeken.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Tommy, bedankt voor de mooie beoordeling. Mocht u nog tips hebben ter verbetering, laat het dan vooral weten. Fijn om te horen dat de kwaliteit van de hamamdoeken en de verleende service... Hallo Tommy, bedankt voor de mooie beoordeling. Mocht u nog tips hebben ter verbetering, laat het dan vooral weten. Fijn om te horen dat de kwaliteit van de hamamdoeken en de verleende service omtrent het bestellen en verzenden naar wens was. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Cathelijn

Zeer prettige communicatie

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Erg leuk contact en op persoonlijke manier geholpen. Denkt graag mee.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Cathelijn, dank je wel voor je vriendelijke woorden en mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je zo positief bent. Ik hoop dat de hamamdoeken met bedrukking naar wens waren en wens jullie een... Hoi Cathelijn, dank je wel voor je vriendelijke woorden en mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je zo positief bent. Ik hoop dat de hamamdoeken met bedrukking naar wens waren en wens jullie een fantastische trouwdag! Zoals gezegd, mocht je een leuke foto van de hamamdoeken met jullie namen hebben op de grote dag, dan hou ik me van harte aanbevolen. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

wytzia

Was prettig om meteen online reactie te krijgen op mijn vraag

dit vind ik dus onzinnig. waarom 2x iets omschrijven

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Wytzia, fijn dat we je via de chat snel konden helpen. Haha, ja, ik snap dat het als dubbel je mening geven kan overkomen. Bedankt dat je toch de moeite hebt genomen ;-)
Veel plezier van...
Veel plezier van de strand poncho en wie weet nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Martina

Super snelle levering.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Goede overzichtelijke website, hamamdoek besteld.
Super strandlaken goede kwaliteit raad ik iedereen aan.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Martina, dank je wel voor deze super beoordeling. Wat een mooie complimenten allemaal. Goed om wederom ook een compliment te ontvangen over de werking van de website. Daar hebben we de... Hallo Martina, dank je wel voor deze super beoordeling. Wat een mooie complimenten allemaal. Goed om wederom ook een compliment te ontvangen over de werking van de website. Daar hebben we de afgelopen tijd hard aan gewerkt. Fijn dat dit leidt tot zo'n mooie review. Veel plezier van je hamamdoek. Ik hoop dat je hem deze zomer nog veel kunt gebruiken als strandlaken. Dank je wel voor het delen van je ervaring. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Babet

Snelle levering en mooie korting

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Prachtige aanbieding op mooie kikoys

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Babet, dank je wel voor je mooie woorden. Fijn dat je onze actie waardeert. Het zijn inderdaad topkwaliteit doeken. We hadden mazzel met de aankoop van deze eenmalige partij. Vandaar dat we er... Hallo Babet, dank je wel voor je mooie woorden. Fijn dat je onze actie waardeert. Het zijn inderdaad topkwaliteit doeken. We hadden mazzel met de aankoop van deze eenmalige partij. Vandaar dat we er een leuke actie mee konden doen. Fijn om terug te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Wie weet nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

BLOEMEN

Snelle levering.

Kwalitatieve producten.

Reactie Hamamdoeken.com:

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit van onze producten! Fijn dat u dit met andere klanten deelt. Mooi dat de bestelling snel bezorgd werd. Niet onze verdienste persé, maar... Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit van onze producten! Fijn dat u dit met andere klanten deelt. Mooi dat de bestelling snel bezorgd werd. Niet onze verdienste persé, maar wel altijd fijn om te vernemen. Veel plezier van de hamamdoek en de strandponcho. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Kiekens K

Correct en stipt

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Zeer mooie kwaliteit en kleuren pallet

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor de mooie complimenten en de prachtige beoordeling. Mocht u nog tips hebben waarmee wij een volgende keer de maximale score zouden kunnen verdienen, dan hoor ik het graag. Veel plezier... Bedankt voor de mooie complimenten en de prachtige beoordeling. Mocht u nog tips hebben waarmee wij een volgende keer de maximale score zouden kunnen verdienen, dan hoor ik het graag. Veel plezier van de hammandoeken en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra