Petra

Duidelijke website

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De communicatie is erg goed met dit bedrijf en de handdoeken waren er snel. De Hamamhanddoeken zijn mooi en super licht.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Petra, wat leuk om terug te lezen dat je zo positief bent over de website en de hamamhanddoeken. Bedankt voor het delen van je ervaring. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje... Hi Petra, wat leuk om terug te lezen dat je zo positief bent over de website en de hamamhanddoeken. Bedankt voor het delen van je ervaring. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Anneke Joosten

Klantvriendelijk, reageert direct op een gestelde vraag.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Goede producten, blijven ook na het wassen goed. Grote voorraad, goede keuzes zijn mogelijk. Ruilen is ook geen probleem

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Anneke, bedankt voor je positieve review en mooie woorden. Leuk voor mij om te horen en waardevol voor andere klanten. Veel plezier van de hamamdoeken en de roundie en graag nog weer eens tot... Hallo Anneke, bedankt voor je positieve review en mooie woorden. Leuk voor mij om te horen en waardevol voor andere klanten. Veel plezier van de hamamdoeken en de roundie en graag nog weer eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

peter

Een heel fijne ervaring met dit bedrijf

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

snelle service, ook na retourneren

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Peter, dank je wel voor je mooie beoordeling! Super fijn om te horen dat we zo'n positieve indruk op je hebben gemaakt. Veel plezier van de hamamdoeken en de hamam badjas. Graag nog eens tot... Hallo Peter, dank je wel voor je mooie beoordeling! Super fijn om te horen dat we zo'n positieve indruk op je hebben gemaakt. Veel plezier van de hamamdoeken en de hamam badjas. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Florus

Snel en met een glimlach

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Na prima aanbeveling via de chat kwam de badjas keurig optijd binnen en de kwaliteit is voortreffelijk. Een persoonlijke boodschap van Grietje maakt de aankoop compleet. Een pareltje onder de... Na prima aanbeveling via de chat kwam de badjas keurig optijd binnen en de kwaliteit is voortreffelijk. Een persoonlijke boodschap van Grietje maakt de aankoop compleet. Een pareltje onder de webwinkels.

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Florus, voor dit prachtig mooie compliment, echt! Super om te horen dat de hamam badjas op tijd binnen was en dat deze helemaal naar wens is. Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen. Heel... Dank je wel Florus, voor dit prachtig mooie compliment, echt! Super om te horen dat de hamam badjas op tijd binnen was en dat deze helemaal naar wens is. Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen. Heel veel plezier van de badjas en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Bente

Uitstekend

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Vlot bezorgd en alles goed verzorgd!

Reactie Hamamdoeken.com:

Bente, dank je wel voor je mooie review. Fijn dat de strandcape vlot bezorgd werd, helemaal met dit mooie weer en leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier van de poncho en graag nog... Bente, dank je wel voor je mooie review. Fijn dat de strandcape vlot bezorgd werd, helemaal met dit mooie weer en leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier van de poncho en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Irene Wiering

Snelle levering helaas verkeerde product

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Had een tiedye beach jurk gekocht die op alle afbeeldingen alleen aan de onderrand was gekleurd. Echter ontving ik een geheel getiedyede jurk dus helemaal gekleurd. Dat vind ik minder speciaal dus... Had een tiedye beach jurk gekocht die op alle afbeeldingen alleen aan de onderrand was gekleurd. Echter ontving ik een geheel getiedyede jurk dus helemaal gekleurd. Dat vind ik minder speciaal dus retour gestuurd.

Hallo Irene,
Hallo Irene,
Ach, ik begrijp uit deze review dat je helemaal de verkeerde strandtuniek hebt ontvangen. Sorry, dat had ik niet zo begrepen, want dan had ik gelijk wel gereageerd. De dip dye met alleen de onderkant gekleurd heb ik nog wel liggen. Zou je die alsnog willen hebben? Laat maar weten, dan maak ik het gelijk voor je in orde. Sorry voor mijn fout, ik was mij er niet van bewust. Dus bedankt dat je dit alsnog onder mijn aandacht brengt. Ik hoor graag of je de dip dye alsnog wenst te ontvangen. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Stefan Albus

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Persoonlijke handgeschreven kaartje van de eigenaar. Stel ik zeer op prijs!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Stefan, dank je wel voor deze prachtige review en vriendelijke woorden, hier doe ik het allemaal voor :-) Veel plezier van de badhanddoek en de hamamdoek en heel graag nog eens tot ziens!... Hallo Stefan, dank je wel voor deze prachtige review en vriendelijke woorden, hier doe ik het allemaal voor :-) Veel plezier van de badhanddoek en de hamamdoek en heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Iris

Geweldig!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Mooie website & klantvriendelijk!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Iris, dank je wel voor je mooie complimenten! Leuk om te lezen dat je zo positief bent. Heel veel plezier van de hamamdoeken! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Greenspin

Snelle service, hulpvaardig

Mooi product

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen en dat alles naar wens is. Veel plezier van de kleine hammam doek en mocht je er nog eens een nodig hebben, of een maatje... Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen en dat alles naar wens is. Veel plezier van de kleine hammam doek en mocht je er nog eens een nodig hebben, of een maatje groter, dan weet je ons te vinden. Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

MATCHT

Mooie producten en snelle levering

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Blij met de hamamdoeken voor ons team. Minpunt dat bij een bestelling van ruim €300,- verzendkosten worden berekend. Dat is niet heel erg klantvriendelijk.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Sylvia, bedankt voor het delen van je ervaring en feedback. Ik snap je opmerking. Hierbij wil ik heel graag opmerken dat wij altijd een gratis verzendmethode aanbieden en klanten altijd de... Hallo Sylvia, bedankt voor het delen van je ervaring en feedback. Ik snap je opmerking. Hierbij wil ik heel graag opmerken dat wij altijd een gratis verzendmethode aanbieden en klanten altijd de mogelijkheid bieden te kiezen voor een andere optie als ze hier de voorkeur aan geven. Wij proberen onze kosten zo laag mogelijk te houden om al onze klanten altijd een zo hoog mogelijke stapelkorting te kunnen bieden, die bij bestellingen van ruim € 300 toch vrij aardig kunnen oplopen. Maar ik neem je opmerking ter harte en zal deze in overweging nemen. Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra