Correcte, snelle afhandeling

zie boven

Snelle verzending, snelle reactie en goede informatie tijdens het chatten met een medewerker. Bij de aanschaf zat ook een was aanwijzing om zo lang mogelijk plezier van de hamamdoek te hebben.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitgebreid assortiment, uitstekende gekwalificeerde medewerker aan de chat, snelle en degelijke verzending. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Petra

Prima communicatie, zowel over het product (waarschuwingsmail dat de foto niet helemaal klopte met het bestelde product, als bij 'nazorg' (in verband met spammail mbt de bezorging). Uitstekende...

Zeer goede klantenservice!

Kleine hamamdoeken

Beschrijf hier uw ervaring

Veel keuze en snelle levering!??

Barbara Trouwborst-Weber

Promte levering na betaling, vriendelijk contact

Positief. Aardig personeel. Eén artikel heb ik geretourneerd en daarbij werd ik vriendelijk en netjes geholpen (via telefoon contact gehad).

Beschrijf hier uw ervaring

snelle levering van het product.

Snelle levering, de dag nadat ik mijn bestelling plaatste werd de badjas al bezorgd.

+ Snelle levering

Prima hammamdoeken, snelle servic

Beschrijf hier uw ervaring

Goede wasinstructies erbij zodat de kleuren behouden blijven en om het optimale droogresultaat te krijgen.

M van Rijswijk

Ik heb voor een vriendin in een andere woonplaats een hamamdoek besteld en deze is volgens afspraak geleverd. Top.

Leuk en breed aanbod

Beschrijf hier uw ervaring

Allea naar wens. Bezorgmethoden ingewikkeld. Misschien iets beter uitleggen wat het verschil is voordat de keuze gemaakt moet worden.