Lars

Prima bedrijf, goede kwaliteit handdoeken gekregen, snelle levering. Tevreden klant.

Beschrijf hier uw ervaring

Omdat ik een kleine maat had besteld kreeg ik vrijwel direct een persoonlijke email op zeker te stellen dat dit is wat ik zocht. Mocht ik dit over het hoofd hebben gezien bij het bestellen dan had d.m.v. dit emailtje het versturen en retouneren voorkomen.

Babette

Bijzonder vriendelijke service! (bijna) Alles was mogelijk en bij een miscommunicatie tussen hamamdoeken.com en de borduurstudio kreeg ik nieuwe doeken! Prachtige producten, met zorg gemaakt en... Bijzonder vriendelijke service! (bijna) Alles was mogelijk en bij een miscommunicatie tussen hamamdoeken.com en de borduurstudio kreeg ik nieuwe doeken! Prachtige producten, met zorg gemaakt en geborduurd. Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.

T. van der Leije

Goed en snel

snelheid en klantvriendelijkheid

Zeer plezierig contact. Een vraag wordt snel beantwoord en van een duidelijk advies voorzien.

Stance

Super kwaliteit en snelle levering!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en snelle levering

Vlotte afhandeling

Mooie producten snelle levering. Enige onduidelijkheid over de verzendkosten voor mij. Geen gratis verzending aan huis ongeacht het te besteden bedrag.

Silke

Mooie website, duidelijk en informatief

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk, goede informatie over bestelproces en levering

Goede, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, wat gezegd wordt, wordt ook waargemaakt.

Karin Auceps

Mooie site
Prachtige producten!
snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie producten! Overzichtelijke duidelijke smaakvolle website.