Vlotte levering, perfect product

Beschrijf hier uw ervaring

Het bedrijf heeft een varierend assortiment, waar ze met zorg mee omgaan. De zorg komt ook terug in hun klantenservice. Ze zijn erg persoonlijk en willen dat de klant een product uitzoekt wat bij de klant past. Eén en al fantastisch, ik kan niet anders zeggen! Ik raad het zeker aan en bestel voortaan hier.

Zeer goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

De netheid om een mail te versturen waarin werd aangegeven dat het product wat besteld was niet voorradig was. Er was hierin een keus te wachten of een product te nemen die wel voorradig was . En deze lijkt idd erg op het door mij bestelde product . Zo toch op tijd mijn hamamdoek in huis 👍🏻

Snelle levering en goed product!

C. Tabeling

Ondanks problemen de hamamdoek keurig op tijd gekregen. Ook een mooie site en reageren echt supersnel op vragen e.d.

InVo

Netjes een bericht dat één artikel niet voorradig was en of ik dat had gezien. Dat had ik gezien en dat was ook geen probleem.
Later een bericht dat de 'gewonnen' korting niet goed was...

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle communicatie en snelle levering wanneer artikelen op voorraad zijn.

Voor het eerst iets besteld op een dinsdag.
Het is nu zondag en nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.

Beschrijf hier uw ervaring

Voor het eerst iets besteld op een dinsdag.
Het is nu zondag en nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.

Levert mooie hamam artikelen

Ja, snelle levering.

Gorde website,mooie producten, goede levering, lekker door de brievenbus, hoefde er niet voor thuis te blijven.

Beschrijf hier uw ervaring

De handdoek die ik bestelde viel tegen. Het materiaal en de kleuren waren anders dan de foto deed vermoeden