Bvb

Alles perfect van bestelling tot levering

Geen idee

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De persoonlijke boodschap bij de levering

Thuisgebruik

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je ervaring in onze webshop. Heel veel plezier van de badslippers en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje |... Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je ervaring in onze webshop. Heel veel plezier van de badslippers en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Jitske

Verzorgd, snelle levering, lastig om een account aan te maken.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Aanmaken van een account gebruikersvriendelijker maken.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle levering, handgeschreven kaartje erbij.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Jitske, dank je wel voor het delen van je ervaring. Bedankt voor je feedback betreffende het aanmaken van een klantaccount. Ik zal hier zeker naar kijken en onderzoeken of dit verbeterd kan... Hi Jitske, dank je wel voor het delen van je ervaring. Bedankt voor je feedback betreffende het aanmaken van een klantaccount. Ik zal hier zeker naar kijken en onderzoeken of dit verbeterd kan worden. Heel veel plezier van je pareo en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Jaleesa Evers

Snelle levering en fijne producten

Geen minpunten zover

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Leuk persoonlijk bericht bij de bestelling

Nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Jaleesa, dank je wel voor het delen van je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de sauna handdoeken en over de snelle levering. Wat leuk om dit cadeau te geven. Ik hoop dat de... Hallo Jaleesa, dank je wel voor het delen van je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de sauna handdoeken en over de snelle levering. Wat leuk om dit cadeau te geven. Ik hoop dat de sauna handdoek in de smaak is gevallen. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

DSM

Prima ervaring. Goed contact met de klantenservice. Snelle service.

Geen verbeterpunten

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Het persoonlijke contact vanuit de klantenservice.

nvt

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel voor het delen van je ervaring met het bestellen van een badjas met foto, wat een super cadeau! Fijn om te lezen dat je het contact met ons hieromtrent als goed en persoonlijk hebt... Dank je wel voor het delen van je ervaring met het bestellen van een badjas met foto, wat een super cadeau! Fijn om te lezen dat je het contact met ons hieromtrent als goed en persoonlijk hebt ervaren. Ik hoop dat het cadeau in de smaak is gevallen en dat de ontvanger nog jaren plezier beleefd aan zijn badjas met foto. Héél graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Liese

Goede service; geleverd zoals aan gegeven, fijne kwaliteit van hammamdoeken.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Meer keuze in neutrale badjassen

Ruime keuze in hammamdoeken

Heb je hierboven anders ingevuld?

Niet anders, gewoon voor de sauna

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Liese, dank je wel voor het delen van je ervaring! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de hammamdoeken en de geleverde service. Nog bedankt voor je tip betreffende onze collectie... Hoi Liese, dank je wel voor het delen van je ervaring! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de hammamdoeken en de geleverde service. Nog bedankt voor je tip betreffende onze collectie badjassen. We zullen het in gedachten houden. Héél graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

A. Jansen

Goede en snelle service

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Persoonlijje mail iver de levering

Niet ingevuld

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en de snelle levering van je hammamdoek en dat je dit waardeert met vier sterren. Mocht je nog een... Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en de snelle levering van je hammamdoek en dat je dit waardeert met vier sterren. Mocht je nog een suggestie hebben hoe wij onze dienstverlening zouden kunnen verbeteren om de volgende keer vijf sterren te verdienen, dan horen we het graag. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Cindy

Mooie producten en fantastische service

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

wellicht ook (buiten)tafelkleden laten maken van de mooie katoenen stoffen

Persoonlijk en zeer behulpzaam

Reactie Hamamdoeken.com:

Cindy, dank je wel voor je mooie complimenten en lieve woorden. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de hamamdoeken, badjassen én onze service 😊 Ook bedankt voor je leuke idee. Wist je... Cindy, dank je wel voor je mooie complimenten en lieve woorden. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de hamamdoeken, badjassen én onze service 😊 Ook bedankt voor je leuke idee. Wist je dat er mensen zijn die de, veelal XXL, hamamdoeken ook op die manier gebruiken, als tafelkleed? Heel graag nog eens tot ziens! Fijn weekend en hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Smith

Good fabric

Quality of stitching

Na

Na

Reactie Hamamdoeken.com:

Thank you for sharing your review and point for improvement. We will continue to closely monitor the quality of our products. Have fun giving the beach dress as a gift and hope to see you again.... Thank you for sharing your review and point for improvement. We will continue to closely monitor the quality of our products. Have fun giving the beach dress as a gift and hope to see you again. Best regard, Grietje | Hamamdoeken.com

Rob

Mooie producten, snelle levering

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Dit vragenformulier. Hieronder geef je bij vak Anders aan dat beantwoording niet verplicht is, maar ik kom niet verder als ik niets invul :-(
Verder geen verbeterpunten :-)

Zie hiervoor, snelle levering

Heb je hierboven anders ingevuld?

Strandponcho gekocht, kan ook als badjas. Kan niet wachten op het mooie weer :-)

Reactie Hamamdoeken.com:

Rob, bedankt voor je review én verbeterpunt. Ik ga het gelijk nakijken en aanpassen, want daar heb je absoluut een goed punt. Ik wens je heel veel plezier van de strandponcho. Leuk om te horen dat... Rob, bedankt voor je review én verbeterpunt. Ik ga het gelijk nakijken en aanpassen, want daar heb je absoluut een goed punt. Ik wens je heel veel plezier van de strandponcho. Leuk om te horen dat je deze ook als badjas gaat gebruiken. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Eprom

Klantgericht en snel

weet ik zo snel niet

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

jullie reageerden heel adequaat in de chat, gaven ons persoonlijke aandacht, dachten met ons mee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Ronald, dank je wel voor je review en mooie woorden. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Wat een leuk idee om dit cadeau te doen. Ik hoop dat de kikoy in de smaak viel. Graag nog eens... Hallo Ronald, dank je wel voor je review en mooie woorden. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Wat een leuk idee om dit cadeau te doen. Ik hoop dat de kikoy in de smaak viel. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com