Ria v.d. Starre

Prima ervaring gehad, snelle verzending en goede voorlichting over het wassen van de doek.

Niets

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Het bestelproces en de grote soortering

Geeske

Mooie hamamdoek

niks

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

goed op de hoogte gehouden van de vordering van verzending

vakantie Cuba

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Geeske, voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je blij bent met de hamamdoek en tevreden over hoe alles is verlopen. Ik wens je heel veel plezier van de hamamdoek tijdens... Dank je wel Geeske, voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je blij bent met de hamamdoek en tevreden over hoe alles is verlopen. Ik wens je heel veel plezier van de hamamdoek tijdens je vakantie in Cuba. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Louise

Snel en goed.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Pareo op een plek tonen in de verschillende kleuren, nu moet je doorscrollen voor een andere kleur.

Goed verzorgd.

Jay

Zeer goed, erg klantvriendelijk om nog even na te bellen over de maten van de print op de handdoek.

Niets

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Dat er zorg werd besteed aan het nabellen van de klant

Heb je hierboven anders ingevuld?

Zoals aangegeven voor de sauna.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Jay, dank je wel voor je review en mooie compliment, fijn om te horen! Hier vragen we je om je ervaring met het bestelproces, bezorging etc. Later krijg je nog de mogelijkheid om je mening over... Hoi Jay, dank je wel voor je review en mooie compliment, fijn om te horen! Hier vragen we je om je ervaring met het bestelproces, bezorging etc. Later krijg je nog de mogelijkheid om je mening over het product te geven, want zo snel hebben veel mensen het product nog niet gebruikt :-) Maar goed dat je dit benoemd, want dat is kennelijk onduidelijk en ga ik proberen te benoemen in de uitnodiging. Dank voor de moeite en heel veel plezier van de hamam handdoek. Hoop dat je er veel plezier van hebt in de sauna. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Panchita Gijsen

Zeer vriendelijk en zeer goede service

Geen verbeterpunt. Zeer overzichtelijk

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De vriendelijke service en communicatie

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Panchita, voor het delen van je shopervaring en het compliment! Veel plezier van de gastendoekjes in de badkamer en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Nienke

Mijn aankoop ging erg gemakkelijk. Een overzichtelijke website en gemakkelijk met bestellen. Daarnaast ben ik erg tevreden over de keuze in bezorging.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De vele opties voor bezorging en de optie om aan te geven waar je het pakketje het liefst bezorgd wilt hebben.

Voor naar de sauna

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Nienke, voor je mooie beoordeling én complimenten. Wat fijn om te horen dat je zó tevreden bent over alles. Ik hoop dat degene voor wie je het cadeau hebt gekocht net zo blij is met de... Dank je wel Nienke, voor je mooie beoordeling én complimenten. Wat fijn om te horen dat je zó tevreden bent over alles. Ik hoop dat degene voor wie je het cadeau hebt gekocht net zo blij is met de saunadoek. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Maria Kemp

Vriendelijke en efficiënt

Geen bijzonderheden

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De snelle en vriendelijke reacties

Heb je hierboven anders ingevuld?

Ik gebruik ze als badkamergordijn.

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor je mooie review en lieve complimenten. Leuk om te lezen dat je de hamamdoeken in de badkamer gaat gebruiken, maar dan weer voor een heel ander doel dan ik had verwacht :-) Ik hoop dat... Bedankt voor je mooie review en lieve complimenten. Leuk om te lezen dat je de hamamdoeken in de badkamer gaat gebruiken, maar dan weer voor een heel ander doel dan ik had verwacht :-) Ik hoop dat het prachtig staat en wens je er heel veel plezier van. Mocht je er trouwens een leuke foto van hebben, dan zou ik het superleuk vinden om die te ontvangen. Wie weet nog eens tot ziens als je bijpassende hamamdoeken bij je badkamergordijn wilt. Grietje van Hamamdoeken.com

Magdalena

Prettig comfortabel en warm

Alles in orde

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De nauwkeurigheid en correcte afhandeling

Goedemorgen Magdalena,
Goedemorgen Magdalena,
Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat alles in orde was en dat je de nauwkeurigheid en correctheid waarmee je bestelling is afgehandeld waardeert. Mocht je nog een tip hebben waarmee we een volgende keer in jouw ogen vijf sterren verdienen, dan hou ik me van harte aanbevolen. Heel graag nog eens tot ziens en ik hoop dat de ontvanger van de badslippers blij was met het cadeau. Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Kitty Van Dijcke

Alles perfect verlopen en goeie communicatie.

Ik kan niets bedenken.

De vlotte communicatie.

Ja

Reactie Hamamdoeken.com:

Kitty, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over hoe het bestelproces en de bezorging van je hamam badjas is verlopen. Leuk om te vernemen dat dit een cadeau was voor de sauna. Ik hoop dat de... Kitty, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over hoe het bestelproces en de bezorging van je hamam badjas is verlopen. Leuk om te vernemen dat dit een cadeau was voor de sauna. Ik hoop dat de ontvanger er nog heel lang plezier van beleefd. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Lobke

Ruime keuze, goede kwaliteit en een vriendelijk persoonlijk bericht

Het lieve persoonlijke bericht

Cadeau

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Lobke, wat leuk om te lezen dat je de hamamdoek hebt besteld om cadeau te doen. Dank je wel voor je review en mooie complimenten. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van... Hi Lobke, wat leuk om te lezen dat je de hamamdoek hebt besteld om cadeau te doen. Dank je wel voor je review en mooie complimenten. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com