Frieda

Altijd vlug antwoord op vragen, en heel vriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie producten, goede prijs-kwamiteit verhouding

Lida

Hamamdoek en kikoy prachtig!
Levering vlot en volgens plan. Met persoonlijke aandacht; kwam met handgeschreven berichtje en uitgebreide instructie voor eerste gebruik en wassen.

Top! Zie boven.

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Lida, voor je mooie complimenten! Wat fijn om te lezen dat de bestelling vlot is geleverd en dat je tevreden bent over de manier waarop ik de bestelling heb verstuurd. Heel veel plezier... Dank je wel Lida, voor je mooie complimenten! Wat fijn om te lezen dat de bestelling vlot is geleverd en dat je tevreden bent over de manier waarop ik de bestelling heb verstuurd. Heel veel plezier van zowel de kikoy als de hamamdoek. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra | Hamamdoeken.com

A.R.A. Blokzijl

Uitstekend.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer klantvriendelijk en bereikbaar.

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor dit mooie compliment. Fijn dat ik u goed heb kunnen helpen. Veel plezier van de hammamdoek en heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra | Hamamdoeken.com

zeg ik liever niet

Persoonlijk, grote keus, topkwaliteit en snel in huis

Beschrijf hier uw ervaring

In een woord geweldig: van uitkiezen tot bezorgen

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Fijn dat de hamam badjas met de bijpassende hamamdoek helemaal naar wens is en snel bezorgd werd. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje... Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Fijn dat de hamam badjas met de bijpassende hamamdoek helemaal naar wens is en snel bezorgd werd. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra | Hamamdoeken.com

Huysman

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over alles. Veel plezier van de hamamdoeken en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra |... Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over alles. Veel plezier van de hamamdoeken en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra | Hamamdoeken.com

G. Manting

Had een te kleine badjas besteld. Na een telefoontje ontving ik 2 dagen later al een grotere maat. De al door mij ontvangen badjas had ik helemaal nog niet terug gestuurd.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel tevreden over de badjas en de afhandeling

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor deze mooie woorden en blijk van waardering! Super om te horen dat je zo tevreden bent over de manier waarop je bent geholpen. Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen. Heel veel plezier... Bedankt voor deze mooie woorden en blijk van waardering! Super om te horen dat je zo tevreden bent over de manier waarop je bent geholpen. Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen. Heel veel plezier van de badjassen en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje - Hamamdoeken.com

Stefanie

Aangename duidelijke communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben blij met de prachtige badjas, de slippers zijn veel te smal. Ik stuur ze niet terug omdat de retourkosten jammer genoeg voor eigen rekening zijn. Voor maar enkele euro's terug te krijgen is... Ik ben blij met de prachtige badjas, de slippers zijn veel te smal. Ik stuur ze niet terug omdat de retourkosten jammer genoeg voor eigen rekening zijn. Voor maar enkele euro's terug te krijgen is het niet de moeite.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Stefanie, wat fijn om te horen dat je blij bent met de badjas. Wat jammer dat de slippers te smal bleken. Misschien een idee om deze eens cadeau te doen aan iemand? Heel graag nog eens tot... Hallo Stefanie, wat fijn om te horen dat je blij bent met de badjas. Wat jammer dat de slippers te smal bleken. Misschien een idee om deze eens cadeau te doen aan iemand? Heel graag nog eens tot ziens en bedankt voor delen van uw ervaring! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com 🏖️

J Bouma

Behulpzaam

Beschrijf hier uw ervaring

vriendelijke manier te woord staan

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor deze mooie beoordeling 😊 Veel plezier van de hamamdoeken en heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Marianne Iddink

Prima contact via chat i.v.m. de maat en mijn vraag meteen beantwoord. Zending arriveerde sneller dan beloofd! Goed verpakt.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goed. Ga er zeker opnieuw iets kopen.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Marianne, Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen en dat alles naar wens was. Ik hoop dat je met het mooie weer al veel plezier van je strandtuniek hebt gehad. Dat deze sneller dan beloofd... Hallo Marianne, Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen en dat alles naar wens was. Ik hoop dat je met het mooie weer al veel plezier van je strandtuniek hebt gehad. Dat deze sneller dan beloofd binnen was is een mooie bonus en die complimenten behoren toe aan Post NL. Leuk om te lezen dat je nog eens terugkomt. Heel graag tot ziens dan! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com 🏖️

TF Schaap

Goed bedrijf, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer mooie producten, erg blij mee

Reactie Hamamdoeken.com:

Wat fijn om te lezen dat de hamamdoek met sterren in de smaak is gevallen en dat je er zo blij mee bent. Bedankt voor het delen van je ervaring. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet,... Wat fijn om te lezen dat de hamamdoek met sterren in de smaak is gevallen en dat je er zo blij mee bent. Bedankt voor het delen van je ervaring. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra 🏖️