Jolanda Jochems

Badjas is mooi en goed, maar levertijd en verzenden met DPD is een verschikking.
Begrijp niet goed waarom de badjas niet in de droger mag. Met normale badstof wordt de badjas er juist dikker...

Mooie kwatiteit

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank voor uw feedback! Ten aanzien van de kwaliteit van DPD zijn wij net als u zeer kritisch. Wij zijn aan het kijken hoe we dit verder kunnen verbeteren. Daarnaast gaan wij meer alternatieve vervoerders aanbieden, zodat u als klant zelf keus hebt.

Ten aanzien van het niet in de wasdroger mogen van de badjas hebt u helemaal gelijk. Dat is een foutje van ons. De badjas mag zeer zeker in de badjas. We adviseren wel een lage temperatuur aan te houden. Naar aanleiding van uw feedback zullen wij ons wasvoorschrift direct aanpassen :-)

Wij wensen u veel plezier van de badjas en waarderen uw feedback zeer. Graag nog eens tot ziens!

Heldere website, goede uitleg. Redelijke prijzen. Alleen jammer dat ze met DPD samenwerken, waardoor je geen idee hebt hoe lang de bezorging gaat duren.

Beschrijf hier uw ervaring

Heldere website, veel keuze, goede informatie

Alles snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk beschrijving van dingen te doen voor ingebruikname van de bamboe hamamdoeken leuk detail dat de maximale krimp waarde erbij staat.

Duidelijke website, vlotte afhandeling

Zie boven

Josephine

Goede service, fijn klantencontact en mooie hamamdoeken

Beschrijf hier uw ervaring

Producten zijn mooi en worden snel geleverd. Bij opnieuw bestellen ging er wat mis met de levering, het contact hierover was uitstekend: vriendelijk, snel en persoonlijk. De hamamdoeken werden meteen opnieuw gestuurd! Zeer fijn!

Super vlotte service

Beschrijf hier uw ervaring

De folder en website kloppen met de werkelijkheid.

Uitstekende ervaring, snelle levering. Nadat ik 1x twee doeken besteld had, waren ze niet meer leverbaar, gelukkig kreeg ik een mail dat er nog enkele waren en heb ik er nog twee kunnen bestellen....

Beschrijf hier uw ervaring

snelle service en mooie producten

Aankoop hamamdoek.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke website. Vlotte bestelling. Snelle levering.

Marian Fleuren

Mooie kwaliteit Hamam bamboe doek

Mijn handdoeken zijn top maar 2 zijn al helemaal verkleurd / vervaagd best zonde! Ik heb jullie daar over gemaild maar ik heb geen reactie gekregen.

Beschrijf hier uw ervaring

Het zijn mooie grote handdoeken