Mijn handdoeken zijn top maar 2 zijn al helemaal verkleurd / vervaagd best zonde! Ik heb jullie daar over gemaild maar ik heb geen reactie gekregen.

Beschrijf hier uw ervaring

Het zijn mooie grote handdoeken

Prima, geen ingewikkelde procedure en snelle levering. De twee stranddoeken die ik besteld heb zijn van mooie kwaliteit en stellen niet teleur.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn dat er een wasvoorschrift en gebruiksaanwijzing bij zit.

A. Knip

Heb een XXL hamamdoek besteld en de volgende dag al ontvangen, alles ging super!

Calluna

Heel goed! Ik had de kleine hamamdoek besteld en er werd gebeld of het ook echt de bedoeling was dat ik de kleine maat bestelde. Erg attent. Fijne gebruiksvriendelijke website. Veel keuze. Snelle...

H.hofkens

Professioneel, ben er wel niet in geslaagd 2 verschillende hamamdoeken in één bestelling te plaatsen dus ik kreeg twee dezelfde doeken . Ze waren mooi dus geen probleem.
Na 6 winkels bezocht...

Levering zeer correct.
Website goed, graag iets meer “zomer-hamam-kleedjes”

Angelique

Super. Heel vriendelijk en behulpzaam

Snelle correcte levering. Mijn doek kon meteen mee op vakantie!

Humphrey Roger Ottenhoff

Alles prima verzorgd aanlevering op afgesproken tijd.

Goede ervaring

Karin

1e keer bestelling gedaan dus verder geen ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle afhandeling en duidelijke berichtgeving qua levertijd.

Lars

Prima bedrijf, goede kwaliteit handdoeken gekregen, snelle levering. Tevreden klant.

Beschrijf hier uw ervaring

Omdat ik een kleine maat had besteld kreeg ik vrijwel direct een persoonlijke email op zeker te stellen dat dit is wat ik zocht. Mocht ik dit over het hoofd hebben gezien bij het bestellen dan had d.m.v. dit emailtje het versturen en retouneren voorkomen.