Uitstekend!

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn was dat nog even contact werd opgenomen om te checken of de maat OK was.

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn was dat er nog even contact werd opgenomen of de maat OK was.

Alleen maar positieve ervaringen.

Beschrijf hier uw ervaring

Div bestellingen gedaan. Alles zoals beloofd wordt geleverd. Goede kwaliteit!

Floor

Bestelling van meerdere geborduurde handdoeken voor een groepsreis.

Beschrijf hier uw ervaring

Ontzettend vriendelijk en goed geholpen, ik raad Hamamdoeken.com zeker aan.

Prima, levering volgens afspraak

Topsnel geregeld goed product

Ed

Prima bedrijf, goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

Correcte service. Extra informatie hoe er met het product dient te worden omgegaan om er zo nog lang van te mogen genieten.

Jolanda Jochems

Badjas is mooi en goed, maar levertijd en verzenden met DPD is een verschikking.
Begrijp niet goed waarom de badjas niet in de droger mag. Met normale badstof wordt de badjas er juist dikker...

Mooie kwatiteit

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank voor uw feedback! Ten aanzien van de kwaliteit van DPD zijn wij net als u zeer kritisch. Wij zijn aan het kijken hoe we dit verder kunnen verbeteren. Daarnaast gaan wij meer alternatieve vervoerders aanbieden, zodat u als klant zelf keus hebt.

Ten aanzien van het niet in de wasdroger mogen van de badjas hebt u helemaal gelijk. Dat is een foutje van ons. De badjas mag zeer zeker in de badjas. We adviseren wel een lage temperatuur aan te houden. Naar aanleiding van uw feedback zullen wij ons wasvoorschrift direct aanpassen :-)

Wij wensen u veel plezier van de badjas en waarderen uw feedback zeer. Graag nog eens tot ziens!

Heldere website, goede uitleg. Redelijke prijzen. Alleen jammer dat ze met DPD samenwerken, waardoor je geen idee hebt hoe lang de bezorging gaat duren.

Beschrijf hier uw ervaring

Heldere website, veel keuze, goede informatie

Alles snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk beschrijving van dingen te doen voor ingebruikname van de bamboe hamamdoeken leuk detail dat de maximale krimp waarde erbij staat.