Positief. Goede service en nazorg. Kwaliteit van de doeken is top.

Karoline

De bestelling verliep wat haperend maar dat kan ook gelegen hebben aan de internetverbinding, ik heb besteld vanuit het buitenland. Even moeten zoeken op de site naar de leveringstermijn, die...

Beschrijf hier uw ervaring

Door een fout bij PostNL kwam mijn bestelling een dag later dan gepland en hierover werd goed gecommuniceerd door Hamamdoeken.com. Ik heb dit als heel positief ervaren!

Goede informatie service betreffende levering. Ook informatie gegeven betreffende reden van vertraging.

Beschrijf hier uw ervaring

Sterke punten zoals boven aangegeven.

Product helaas minder. Product zag er minder goed uit dan op de foto van de site. Advies zou zijn om meerdere product foto’s toe te voegen.

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie doek, snelle levering. Bij ontvangst bleken er haaltjes in de doek te zitten. Men bood aan om hiervoor korting te geven, hier wacht ik nog op. Verder mooi produkt

C. Kielstra

De bestelling werd snel geleverd. De geleverde handdoek was mooi en goede kwaliteit maar helaas had mijn vrouw een ander model in gedachten. Terugsturen was geen probleem en geld is snel teruggestort.

Duidelijk en goed

Annap

Het bestellen gaat erg eenvoudig, trouwens het uitzoeken ook.

Beschrijf hier uw ervaring

Eenvoudige website, alles gemakkelijk te vinden en te bekijken.

Susan

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Persoonlijk! Kreeg een handgeschreven envelop en kado kaart wat mijn kado wat minder zakelijk maakte. Vond ik erg leuk!

Levering was vrij vlot, maar hamamdoek viel me wat tegen. Wel mooi om te zien maar niet zo zacht.

Goede communicatie toen er iets mis ging in de verzending.