Hamamdoeken.com

Hamamdoeken.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Hamamdoeken.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company869
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Hamamdoeken.com met 9.2/10. Gebaseerd op 869 ervaringen.

Snelle correcte afhandeling

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke website. Mooie producten. Snelle levering.

T. Zegers
T. Zegers

Beschrijf hier uw ervaring

Goede levering, zoals beloofd.
Klein nadeel vond ik dat de hamamdoek niet de exacte kleur had die ik had besteld. (meer groen dan de blauwe kleur die ik online had gezien)
Ik heb hiervoor wel begrip omdat ik zelf een foto maakte van deze doek en zag dat hetzelfde kleurverschil optrad.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het is mijn eerste contact met dit bedrijf. veel keuze uit hamamdoeken.

Beschrijf hier uw ervaring

Persoonlijke begeleiding, zonder vraag van de klant

XvdK

Al meerdere keren besteld bij hamamdoeken.com en altijd prima in orde. opvallend vind ik de persoonlijke benadering, erg prettig. klein minpuntje dit keer (maar ligt misschien buiten invloed van hamamdoeken): de verpakking waar mijn bestelling in geleverd werd (plastic zak) was echt heeeeeel erg stoffig. verpakking openen en dan handen wassen alvorens de inhoud vast te pakken... kwaliteit van de ottomania doeken is goed. voelt nieuw wat dun aan, maar na weken en wassen voelt de doek soepel, zacht en redelijk dik (voor een hamamdoek). blijven ook na jaren gebruik mooi. grootste maat van dit merk is erg prettig in gebruik: groot genoeg om heel strandbedje te bedekken en d.m.v. franjes ook nog even een beetje vast te knopen. aanrader!.

Ingrid
Ingrid

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne site, goede kwaliteit en betrouwbaar!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heb een aantal jaren geleden al eens besteld, en wilde weer een paar nieuwe hamamdoeken. mijn keuze was dus makkelijk... hamamdoeken.com!.

Yvonne Collewijn _Schoen
Yvonne Collewijn _Schoen

Beschrijf hier uw ervaring

kwaliteit en goede duidelijke uitleg en diverse soorten hammamdoeken

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heel goede uitleg en service en snel bezorgd.

Cindy
Cindy

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne webshop met goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle thuisbezorging.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooie artikelen, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling is snel geleverd, heel fijn. Ik vind het alleen vreemd dat ik zelf brievenpost moest aanklikken (is gratis), terwijl ik niet zeker wist of het gewicht daarvoor geschikt was. Dat is wellicht iets wat jullie zelf erbij moeten vermelden (dus of pakket geschikt is voor brievenbuspost).

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima! website is duidelijk en prettig.

Heerlijke zachte haman badhanddoek

Hele goede service.

Bedrijfsinformatie

Welkom bij hamamdoeken.com, onbetwist de hamamdoeken specialist. Hamamdoeken.com verkoopt een unieke collectie hamamdoeken en kikoy van topkwaliteit en heeft de grootste variatie in modellen & kleuren. Vanaf 2 stuks krijgt u bij ons altijd extra korting, oplopend tot maar liefst 15%. Uw bestelling wordt binnen NL altijd gratis door ons verzonden en u kunt gratis achteraf betalen. We krijgen 't hele jaar door nieuwe modellen en kleuren binnen en hebben doorlopend leuke aanbiedingen & acties.
Adres
Regimentslaan 5