Sharida

Goede, snelle en zeer persoonlijke service!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een mast te klein. Na persoonlijk contact kon ik zonder probleem omruilen. Ik kreeg ook nog een tip om mijn badjas goedkoper retour te zenden. Samen hebben we de mouwlengte opgemeten om te checken of de grotere maat zou passen.
De juiste badjas snel ontvangen, ondanks de drukke feestdagen.
Btw badjas is van zeer goede kwaliteit! Geen rommel dus.

Laura

Super snelle en nette reactie op mijn mail, door verzendbedrijf was er vertraging met mijn pakketje. Eigenaresse gaf meteen aan te gaan mailen en alvast mijn bestelling extra achter te houden voor... Super snelle en nette reactie op mijn mail, door verzendbedrijf was er vertraging met mijn pakketje. Eigenaresse gaf meteen aan te gaan mailen en alvast mijn bestelling extra achter te houden voor het geval dat het pakketje kwijt was.

Duidelijke communicatie, mooie producten

Peter

Snelle reactietijd en oplossingsgerichte acties aangeboden door eigenaar.

Positief

InVo

Geen negatieve ervaringen met Hamamdoeken.com.
Ruime collectie in hamamdoeken en accessoires. Ook andere kleuren dan elders. Leuk!

Beschrijf hier uw ervaring

De koerier had een dag langer nodig dan gedacht om het pakketje af te leveren.

Positief alles netjes ingepakt en bezorgt

Beschrijf hier uw ervaring

Bedrijfskaartjes zaten in de doos en een snelle respons per mail

Snelle en vlotte levering. Bezorgd wat besteld was

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi verpakt en duidelijke uitleg bijgevoegd wat te doen met het product.

Anne-Marie van Grunsven

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, fijne site en kwalitatief goede producten

Praktijk de Witte roos

Snel leveren

Leuke doeken

O.

Hamamdoeken snel geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Hamamdoeken ( bamboo beach fun geel) zijn helaas teleurstellend. Na ruim geweekt in water en gewassen op 30 graden (max???!!) In gebruik genomen maar nemen totaal geen vocht op! Volgens klantenservice is dit normaal en kan dit wel een paar wasbeurten duren. Erg vreemd, bij andere hamamdoeken die ik elders had gekocht was dit absoluut niet zo. Die deden gelijk wat ze moesten doen voor een doek namelijk vocht opnemen. Ik raad af om deze hamamdoeken te kopen.

Mijn ervaring is goed met het bedrij

Beschrijf hier uw ervaring

Wat het product betreft ik vind de handdoeken erg dun en de prijs niet waardig en onwaarschijnlijk. 1 handdoek voor 19.95 snap ik maar de 2e gratis tsja.......................