Marlien

Goede ervaring. Bestelling op tijd. Goede communicatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Al langer gebruiken we deze producten (hamamdoeken). Na jaren wassen en drogen blijven ze nog mooi.

Massagepraktijk Breukelen

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Had een paar doeken besteld. Netjes contact via de mail. Mooie kwaliteit.

Roemrijkewolf

Mijn bestelling werd snel verwerkt en naar PostNL gestuurd voor levering. Die deden er echter vijf dagen over voordat ik de bestelling in huis had. Echter, de afhandeling en vervolgberichten van... Mijn bestelling werd snel verwerkt en naar PostNL gestuurd voor levering. Die deden er echter vijf dagen over voordat ik de bestelling in huis had. Echter, de afhandeling en vervolgberichten van Hamamdoeken.com was uitstekend.

Beschrijf hier uw ervaring

Het product, een grote hamamdoek, voldoet geheel aan mijn wensen.

hamamdoeken

Levering oke

Beschrijf hier uw ervaring

levering oke, helaas daarna ongewenste spam van deze site.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Wat vervelend dat u mails die wij u gestuurd hebben als spam heeft ervaren. Normaliter ontvangt u enkel een order- en verzendbevestiging van ons. Na levering ontvangt u nog een verzoek om een review te geven + een herinnering indien de 1e keer niets is ingevuld.
Van DPD (indien gekozen voor deze verzendmethode) ontvangt u een SMS of mail zodra uw pakketje klaarligt bij de DPD parcelshop + een herinnering indien het pakje nog niet is opgehaald. Nieuwsbrieven hebben wij kortgeleden niet verstuurd en die ontvangt u ook alleen maar indien u hier zelf uitdrukkelijk toestemming voor heeft gegeven. Klanten die een winkelwagentje 'achterlaten' in de webshop ontvangen naar aanleiding daarvan soms ook een mail, maar ik kan niet terugvinden of dit bij u is gebeurd.
Wij proberen ons mailverkeer te beperken tot een minimum, waarbij het goed op de hoogte houden van onze klanten over de status van hun geplaatste bestellingen ons hoofddoel is. Ik vind het dan ook jammer te vernemen dat u dit anders hebt ervaren. Wij zullen uw bevindingen zeker gebruiken om onze communicatie te evalueren en daar waar mogelijk te verbeteren. Nogmaals dank voor uw feedback.

Maurice

Zeker aan te raden! Snelle en duidelijke afhandeling via mail, en snel verzonden

Beschrijf hier uw ervaring

Was al een tijdje opzoek naar een comfortabele badjas voor sauna bezoeken, heb um hier gevonden! Ook meteen een groot Hamam handdoek bij besteld.. Ben er helemaal happy, zeer verrast over de... Was al een tijdje opzoek naar een comfortabele badjas voor sauna bezoeken, heb um hier gevonden! Ook meteen een groot Hamam handdoek bij besteld.. Ben er helemaal happy, zeer verrast over de kwaliteit en compactheid! Nu veel meer ruimte over in mijn sauna tas.
Bedankt Hamamdoeken, en tot de volgende aankoop!!

John

Mooi product fijntjes

juiste afmetingen

Ruud

Gewoon Goed Top Bedrijf

Hele goede service

Eric van Denzen

Beschrijf hier uw ervaring

goed contact na het fout gaan met bezorgen, alles mooi opgelost!

Cindy

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Werd goed geholpen en een snelle levering. Product in goede staat

Daniëlle

Ik had een Hamamdoek op het oog, maar toen ik later via die link naar de doek wilde, kreeg ik een errorpagina. Via de gewone weg kon ik mijn doek ook niet meer vinden (wel andere formaten van... Ik had een Hamamdoek op het oog, maar toen ik later via die link naar de doek wilde, kreeg ik een errorpagina. Via de gewone weg kon ik mijn doek ook niet meer vinden (wel andere formaten van dezelfde kleur), dus ik constateerde dat deze uitverkocht was. Misschien is het duidelijker om uitverkochte doeken te laten staan met een vermelding 'uitverkocht' erbij? Verder duidelijke communicatie op de website en in de mail, je weet wat je kunt verwachten.

Beschrijf hier uw ervaring

Communicatie vanuit Hamamdoeken.com zoals gezegd goed, communicatie vanuit de distributeur (DPD) ronduit slecht.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hartelijk dank voor uw delen van uw mening.
Hartelijk dank voor uw delen van uw mening.
Het is inderdaad vervelend als u niet kunt vinden wat u zoekt, vooral als u het product eerder wel gezien hebt. Het tonen van uitverkochte producten indien het een op zichzelf staand product is (dus niet gekoppeld aan varianten die middels een dropdown getoond worden) heeft als nadeel dat bezoekers dan wellicht steeds geconfronteerd worden met uitverkochte producten, omdat het op dit moment niet mogelijk is om te filteren op 'voorradig/niet voorradig'. Vandaar dat wij er meestal voor kiezen een product dan (tijdelijk) niet te tonen.
Wat jammer om te horen dat de communicatie met DPD slecht verliep. Wij zullen dit zeker terugkoppelen naar hen.
Nogmaals dank voor uw feedback. Het helpt ons enorm bij het evalueren van de gebruiksvriendelijkheid van onze website en daar waar mogelijk te verbeteren.