Machteld

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Hele mooie kwaliteit Hamamdoek!

Niek

Kussenhoes besteld, snel ontvangen.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima kwaliteit, voor herhaling vatbaar.

Heidi

Vlotte en vriendelijke service.

Beschrijf hier uw ervaring

Vlotte en vriendelijke service.

mark

Goeie kwaliteit en service , prima bedrijf !

Beschrijf hier uw ervaring

goeie info bij product voor onderhoud of wassen

Femke

Mooie kwaliteit en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Veel keuze. Mooie kleine hammandoeken verkrijgbaar voor thuis. Prachtige kleuren, mooie kwaliteit. Blij mee.

Fabienne

Snelle levering, helemaal prima

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie website, goed assortimennt, snelle levering

Petra

Attent!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had voor Sinterklaas een hamandoek besteld. Er bleek iets mis te zijn gegaan, maar dat was snel opgelost. Ze heeft contact met mij opgenomen en binnen een dag voor een vervangend product gezorgd.

Marcia

Zeer goed

Wc handdoekjes gekocht. Mooie kleuren. Mooie kwaliteit

Kruis

Geweldige service en mooie produkten

Beschrijf hier uw ervaring

Had de verkeerde maat. Na telefonisch contact een badjas op maat gekregen, waarbij ook naar de mouwlengte werd gekeken. Prima service!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo, dank je wel voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent over onze maatservice. We proberen hierin echt onderscheidend te zijn, om het online kopen van een badjas zo makkelijk... Hallo, dank je wel voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent over onze maatservice. We proberen hierin echt onderscheidend te zijn, om het online kopen van een badjas zo makkelijk mogelijk te maken en vinden het superfijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt. Heel veel plezier van de badjas en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Brugman

Vriendelijk, behulpzaam, mooie hamamdoeken

Top

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel voor deze korte, maar zeer positieve review :-) Fijn dat wij je op een prettige manier hebben kunnen helpen en dat de hamamdoeken aan je verwachtingen voldoen. Heel graag nog eens tot... Dank je wel voor deze korte, maar zeer positieve review :-) Fijn dat wij je op een prettige manier hebben kunnen helpen en dat de hamamdoeken aan je verwachtingen voldoen. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com