Henny

Nee

Gewoon goed

Op de bank

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt Henny, voor je positieve review. Fijn dat je het bezoek aan onze webshop en online bestellen als heel prettig hebt ervaren. Leuk om te lezen dat je de hamamdoek gebruikt als decoratie op de... Bedankt Henny, voor je positieve review. Fijn dat je het bezoek aan onze webshop en online bestellen als heel prettig hebt ervaren. Leuk om te lezen dat je de hamamdoek gebruikt als decoratie op de bank. Heel veel plezier ervan en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Sifra

Een zeer mooie hamamdoek voor een hele mooie prijs. Heel zacht en licht van gewicht. Fijn ook de optie voor lage verzendkosten vanwege brievenbuspost!

Niets

Alles was perfect!

Ja

Reactie Hamamdoeken.com:

Wauw, bedankt voor je 5 sterren beoordeling Sifra en je enthousiasme :-) Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Heel veel plezier van de hamamdoek en graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet,... Wauw, bedankt voor je 5 sterren beoordeling Sifra en je enthousiasme :-) Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Heel veel plezier van de hamamdoek en graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Hannie

Goede webshop met persoonlijke aandacht voor de klant

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Eigenlijk niks ik kan makkelijk vinden wat ik zoek

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De persoonlijke aandacht een handgeschreven briefje bij je bestelling.
En toen ik mijn 1e hammam doeken kocht en advies wilde hebben over het gebruik tijdens sauna bezoek had ik daar veel aan.

Heb je hierboven anders ingevuld?

Als omslagdoek in de sauna

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt Hannie voor je mooie woorden en complimenten! Fijn om te horen dat je zó tevreden bent. Mocht je nog een tip hebben waarmee we een volgende keer een vijf sterren beoordeling zouden... Bedankt Hannie voor je mooie woorden en complimenten! Fijn om te horen dat je zó tevreden bent. Mocht je nog een tip hebben waarmee we een volgende keer een vijf sterren beoordeling zouden verdienen, dan hou ik me van harte aanbevolen. Want dat blijft ons streven :-) Heel veel plezier van de XL hammam doeken en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Wilma Koppelaar

Prettig

Nu even niets

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Verwachtingsmanagement. Goed op de hoogte houden van de levering.

Heb je hierboven anders ingevuld?

Ter aanvulling op onze prachtige loungebank buiten

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Wilma, voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je de communicatie over de levering als duidelijk en prettig hebt ervaren. Leuk om te lezen dat je de XL hammamdoeken gebruikt op... Dank je wel Wilma, voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je de communicatie over de levering als duidelijk en prettig hebt ervaren. Leuk om te lezen dat je de XL hammamdoeken gebruikt op de loungebank. Heel veel plezier ervan en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Rob

Zeer goed en levering snel genoeg. Daarbij is de persoonlijke aanpak leuk b.v. met het hand geschreven bedankkaartje.

Geen advies

De persoonlijke aanpak.

Heb je hierboven anders ingevuld?

Ik gebruik het ook als kleed tijdens het hiken. Het is een lichte doek dus perfect om mee te nemen in de rugzak.

Reactie Hamamdoeken.com:

Fijn om te lezen Rob, dat je zo tevreden bent over je aankoop en je ervaring in onze webshop. Super dat je ons daarvoor beloond met een 5 sterren review. Héél blij mee. Heel veel plezier van je... Fijn om te lezen Rob, dat je zo tevreden bent over je aankoop en je ervaring in onze webshop. Super dat je ons daarvoor beloond met een 5 sterren review. Héél blij mee. Heel veel plezier van je hamamdoek tijdens je vakantie én hikes. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

DOUNIA RICHA

LEUK

IS OK

PERSOONLIJK CONTACT MET GRIETJE

NEEN

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor je review. Ik hoop dat de hamamdoek met naam in de smaak is gevallen en veel gebruikt zal worden in de vakantie. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Dorien

Goede communicatie. Snelle levering en prima kwaliteit van de bestelde producten!

Geen tips

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Een van de producten viel wat kleiner. Dit stond ook in de omschrijving. Toch kreeg ik vooraf nog een mailtje om te checken of ik deze opmerking niet over het hoofd had gezien. Heel attent!

Nee

Goedemorgen Dorien,
Goedemorgen Dorien,
Bedankt voor je mooie review. Wat een mooie complimenten en wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier van de badjassen en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Edith Persijn

Zeer professioneel

Nvt

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De extra navraag email om zeker te zijn of ik het juiste heb besteld

Eigen gebruik

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Edith voor je vijf sterren review 😊 Wat fijn dat je onze servicemail waarin wij de handdoekmaat met je checken als zo positief hebt ervaren. Dat motiveert ons om dit te blijven doen.... Dank je wel Edith voor je vijf sterren review 😊 Wat fijn dat je onze servicemail waarin wij de handdoekmaat met je checken als zo positief hebt ervaren. Dat motiveert ons om dit te blijven doen. Heel veel plezier van de kleine hamamhanddoek 100x50cm en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.cm

Barbara

Goed geregeld, snel bezorgd en kwalitatief product.

Niets eigenlijk.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snel, vriendelijk en persoonlijk.

Niets.

Reactie Hamamdoeken.com:

Wat een heerlijk begin van de maandagochtend! Dank je wel voor je vijf sterren review Barbara. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over hoe het bestellen en bezorgen van de badjas is verlopen.... Wat een heerlijk begin van de maandagochtend! Dank je wel voor je vijf sterren review Barbara. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over hoe het bestellen en bezorgen van de badjas is verlopen. Heel graag nog eens tot ziens en heel veel plezier van je badjas in de sauna. Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

P

Uitstekend

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

beter asngeven wanneer leveting komt

mails

Heb je hierboven anders ingevuld?

Voor zeer warme landen , badjas uitstekend prachtig dunne katoen

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Paul voor je vijf sterren beoordeling. Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze Lalay badjassen. We nemen je feedback ten aanzien van de levering ter harte en zullen kijken... Dank je wel Paul voor je vijf sterren beoordeling. Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze Lalay badjassen. We nemen je feedback ten aanzien van de levering ter harte en zullen kijken hoe we dit bij pre-order producten in de toekomst verder kunnen verbeteren. Heel veel plezier van de badjassen en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com