Renate

- Mooie producten
- Klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

- Onduidelijke omschrijving waardoor artikel anders was dan verwacht
- Erg hoge retourkosten

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Renate, wat jammer om te horen dat de omschrijving i.c.m. de foto onvoldoende was om je een duidelijk beeld van strandtuniek Flower te geven. We hebben deze opmerking nog niet eerder gehad,... Hallo Renate, wat jammer om te horen dat de omschrijving i.c.m. de foto onvoldoende was om je een duidelijk beeld van strandtuniek Flower te geven. We hebben deze opmerking nog niet eerder gehad, maar zullen zeker kijken of we deze kunnen gebruiken om onze productinformatie verder te verbeteren. Voor wat betreft de retourkosten: via onze website kun je gebruik maken van ons nieuwe retourportaal, maar natuurlijk staat het je vrij om een andere voordeligere manier te gebruiken. Zo kun je via de website www.pakkettenversturen.nl een strandtuniek al voor € 3,90 retour sturen als brievenbuspakje. Deze informatie staat ook op de retourenpagina, maar misschien moet ik die wat meer naar boven plaatsen. In ieder geval bedankt voor het delen van je mening, ook al had ik natuurlijk op een mooier eindcijfer gehoopt. Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Ilse Thomassen

Heel goed

Mooie producten

Silvana

Super!

M. van Wijngaarden

Prima ervaring, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, mooie kwaliteit hamamdoek

Hed

Snelle levering, netjes verpakt. Fijn dat er tips voor onderhoud bij zitten

Beschrijf hier uw ervaring

Over de doeken kan ik nog niet veel zeggen; heb ze wel gewassen volgens voorschrift en ze zien er mooi uit

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo, bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat de eerste indruk van de hammandoeken goed is en dat alles goed is verlopen qua bezorging. Mocht u op een later moment iets meer over... Hallo, bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat de eerste indruk van de hammandoeken goed is en dat alles goed is verlopen qua bezorging. Mocht u op een later moment iets meer over uw ervaring met de hammandoeken kunnen zeggen, dan kunt u dit altijd nog op onze website bij het product delen met andere klanten. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Irene Bisschops-Pasman

Een fantastische goede èn lieve meedenkende ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een verkeerde Hamam badjas ontvangen.
Ik had een verkeerde Hamam badjas ontvangen.
Cadeau voor schoonzusje, die 65 jaar werd en helemaal uit Amsterdam met de trein zou komen. Ik zou met haar naar de sauna gaan. Ik redde het net, als ik het meteen bestelde.
Helaas de verkeerde werd bezorgd. Heel wat mailverkeer met Grietje. Ze zou het per post opsturen, dan had ik het , hoopte ze, alsnog op tijd voor de sauna. Gelukt....We hebben een geweldige dag in de sauna gehad!
Mijn schoonzusje was helemaal blij met haar mooie badjas. Het was perfect voor haar gemaakt!!! Heerlijke stof, viel mooi om haar lichaam en de lengte vond ze ook heel fijn! Die dag heeft ze ècht verschillende keren gezegd: hij zit heerlijk!
En het mooie van alles was, dat ik niet meteen de verkeerd ontvangen badjas hoefde terug te sturen en dat ik hierbij ook door Grietje geholpen ben ...hoe ik het moest terug sturen. Ik ben 72 jaar en dit was ècht pas mijn 3de bestelling via internet. Had mijn schoonzoon toch gelijk. Die had deze website geadviseerd. Zoek hier een badjas uit en hier kun je gerust bestellen. Deze site is te vertrouwen.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Irene, wat fijn om te horen dat je zo'n fijne dag met je schoonzusje in de sauna hebt gehad! En wat super dat de badjas zo goed in de smaak is gevallen, want dat blijft toch een lastig product... Hoi Irene, wat fijn om te horen dat je zo'n fijne dag met je schoonzusje in de sauna hebt gehad! En wat super dat de badjas zo goed in de smaak is gevallen, want dat blijft toch een lastig product om cadeau te geven, maar wel een prachtcadeau :-). Blij dat ik mijn fout tijdig heb ontdekt én kunnen herstellen, zodat jullie saunadag perfect is verlopen. Geweldig! Enorm bedankt en lief dat je de moeite hebt genomen een review te schrijven naar aanleiding van je bestelling en ervaringen. Waardeer ik enorm. Wie weet nog eens tot ziens en alle goeds toegewenst. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

M. H-de H.

Gevonden wat ik zocht en snel geleverd, goed verpakt

Beschrijf hier uw ervaring

Het chatten met Grietje was efficiënt met snelle reactie

Bregje Van paassen

Heel goed! Super snelle service..

Beschrijf hier uw ervaring

Al eerder een strandtuniek van jullie gehad en ineens vlak voor vakantie was hij kwijt! Even contact gehad en super snel kreeg ik er een toegezonden net op tijd voor vertrek..

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Bregje, ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad. Wat vriendelijk van je dat je na je vakantie nog de moeite neemt een review te geven. Bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten. Ik... Hoi Bregje, ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad. Wat vriendelijk van je dat je na je vakantie nog de moeite neemt een review te geven. Bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten. Ik hoop dat we een mooie zomer krijgen zodat je de strandtuniek nog veel kunt dragen. Graag nog eens tot ziens, mocht je bijvoorbeeld nog eens een hamamdoek nodig hebben ;-) Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Van hall

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies, begreep het probleem kwam snel met een oplossing.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo meneer Van Hall, wat attent dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. Dat waardeer ik zeer. Ik hoop dat de hamamdoeken allemaal in de smaak zijn gevallen. Mocht u er weer eens... Hallo meneer Van Hall, wat attent dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. Dat waardeer ik zeer. Ik hoop dat de hamamdoeken allemaal in de smaak zijn gevallen. Mocht u er weer eens eentje cadeau willen geven, mail me gerust. Ik help u graag. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Nanny

Super webshop

Beschrijf hier uw ervaring

Was heel prettig om hier iets te kopen. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel hier! Artikelen zien er erg mooi uit. Verzending verzorgd. Kortom, kom hier zeker terug.

Reactie Hamamdoeken.com:

Nanny, bedankt voor de mooie complimenten, hier doen we het allemaal voor! Heel veel plezier van de hamamdoek én de kikoy en ik zou het leuk vinden je weer eens terug te "zien" ;-) in de... Nanny, bedankt voor de mooie complimenten, hier doen we het allemaal voor! Heel veel plezier van de hamamdoek én de kikoy en ik zou het leuk vinden je weer eens terug te "zien" ;-) in de webshop. Mooie zomer gewenst! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com