Danielle

Prima service en snelle levering

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Iets beter opletten bij uitlevering

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle actie na verkeerde levering

Wilde badstof slippers

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Danielle, dank je wel voor je feedback en je hebt helemaal gelijk. Het was slordig dat we je de verkeerde maat badslippers hadden gestuurd. Fijn om te lezen dat je ons snelle handelen na jouw... Hi Danielle, dank je wel voor je feedback en je hebt helemaal gelijk. Het was slordig dat we je de verkeerde maat badslippers hadden gestuurd. Fijn om te lezen dat je ons snelle handelen na jouw melding als positief hebt ervaren. Fijn dat we overall toch nog een mooie beoordeling van je hebben mogen ontvangen. Heel veel plezier van de badstof slippers en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

van den heuvel bouw lith bv

Perfect

geen idee

leuke reactie na aankoop

Heb je hierboven anders ingevuld?

je site gekregen van schoondochter

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Rie-Jeanne, dank je wel voor je lovende reactie! 🥰 Wat ontzettend leuk om te horen dat je schoondochter je heeft doorverwezen naar onze webshop en dat je zo tevreden bent over hoe alles is... Hi Rie-Jeanne, dank je wel voor je lovende reactie! 🥰 Wat ontzettend leuk om te horen dat je schoondochter je heeft doorverwezen naar onze webshop en dat je zo tevreden bent over hoe alles is gegaan. Leuk ook om te weten dat de strandponcho is aangekocht om cadeau te te geven en afgaande op je enthousiaste reactie ga ik ervan uit dat deze in de smaak is gevallen bij de ontvanger. Héél graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Praktijk de Witte Roos haarlem

Mooie kwaliteit van spullen

Geen idee

Alles ging naar wens

Heb je hierboven anders ingevuld?

Ik gebruik hammam doeken in mijn praktijk voor cranio sacraal therapie en massage.

Gerda

Hele goede ervaring gehad, bestelproces vlot, snel en keurig geleverd en inclusief een hartelijke persoonlijke notitie! Mooi badcape en blij mee !!!

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Het is al TOP, geen verbeterpunten.

Het handgeschreven vriendelijke briefje

Nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Gerda, ontzettend bedankt voor je positieve woorden, wat ontzettend fijn om te horen! Heel veel plezier van de strandponcho tijdens je vakantie en heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet,... Gerda, ontzettend bedankt voor je positieve woorden, wat ontzettend fijn om te horen! Heel veel plezier van de strandponcho tijdens je vakantie en heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Sabine

Snelle reactie en prima dienstverlening

Zou niks weten

Persoonlijk

Cadeau gegeven

Jan

Heb ik al eerder gedaan ook maar de woorden zijn snel, makkelijk en efficiënt

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

betere info over de betaling, ik betaal achteraf maar heb nog niets daarover gehoord

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

het gemak waarmee alles soepel gegaan is

nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Jan, bedankt voor je review! Fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en de levering van je hamamdoek. Leuk om te lezen dat deze cadeau gegeven gaat worden. Voor wat... Hallo Jan, bedankt voor je review! Fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en de levering van je hamamdoek. Leuk om te lezen dat deze cadeau gegeven gaat worden. Voor wat betreft de betaling daar stuur ik je nog wel even apart een bericht over. Veel plezier met het geven van je cadeau en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Marijke

Goede website, enorme keus, snelle levering, persoonlijk kaartje

Niets

Persoonlijk kaartje

Verjaardag

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Marijke, bedankt voor je mooie complimenten! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Leuk om te lezen dat het strandlaken cadeau wordt gegeven. Heel graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet,... Hoi Marijke, bedankt voor je mooie complimenten! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Leuk om te lezen dat het strandlaken cadeau wordt gegeven. Heel graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet,
Grietje | Hamamdoeken.com

Kathy

Heel goed

Niks

Vlot zn vriendelijke

Tuin

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Kathy, dank je wel voor het delen van je mening. Leuk om te horen dat je de hamamdoek ter decoratie in de tuin gaat gebruiken. Fijn om te horen dat je tevreden bent over hoe we je hebben... Hallo Kathy, dank je wel voor het delen van je mening. Leuk om te horen dat je de hamamdoek ter decoratie in de tuin gaat gebruiken. Fijn om te horen dat je tevreden bent over hoe we je hebben geholpen. Ik hoop dat ie helemaal aan de verwachting gaat voldoen. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Natasja de Bruin

Snel, netjes en mooie producten

Niets

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Het persoonlijk kaartje bij de levering

Nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Natasja, dank je wel voor de mooie complimenten :-) Veel plezier van de badjassen in de sauna en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Erwin

Uitstekende kwaliteit, heel fijn product! Snel bezorgd, brievenbuspakket. Top!

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Ik zou het echt niet weten!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De grote keuze in kleuren!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Erwin, dank je wel voor je mooie woorden! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier in de sauna van je hamamdoek. Naast de grote kleurenkeuze kent de Ottomania collectie ook nog... Hi Erwin, dank je wel voor je mooie woorden! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier in de sauna van je hamamdoek. Naast de grote kleurenkeuze kent de Ottomania collectie ook nog verschillende maten mocht je deze XXL nog eens willen combineren met een kleinere. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com