Hennie

Positief en vriendelijk

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

echte vrouwenmaten voor badjassen. Vrouwenheupen zijn breder

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

mooie verpakking en vriendelijk kaartje. Zag er goed uit.
Uitgebreide info op de site. Ook over de maten trouwens.

sauna

Reactie Hamamdoeken.com:

Hennie, dank je wel voor je feedback en mooie review! Ik ben achter de schermen al een tijdje bezig om te kijken of ik meer/nieuwe maten voor dit model kan laten maken. Zodra deze beschikbaar zijn,... Hennie, dank je wel voor je feedback en mooie review! Ik ben achter de schermen al een tijdje bezig om te kijken of ik meer/nieuwe maten voor dit model kan laten maken. Zodra deze beschikbaar zijn, zullen we dit via de nieuwsbrief kenbaar maken. Bedankt voor je complimenten en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Dorieke Hulst-Hofstra

Prima service, snelle levering, mooie badslippers

Dat het vlot ging

Heb je hierboven anders ingevuld?

Als slippers voor na het douchen

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Dorieke, dank je wel voor het invullen van de review! Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over het bestellen in onze webshop en dat de badslippers bevallen. Heel veel plezier er nog van... Hi Dorieke, dank je wel voor het invullen van de review! Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over het bestellen in onze webshop en dat de badslippers bevallen. Heel veel plezier er nog van en graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Sjors

Geweldige doek, lekker zacht aan de huid, makkelijk wasbaar.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Nadat het in de droger (lagere teperatuur) is geweest draaien de franjes nog meer waardoor de naad wat gaat trekken. Ik draai ze dan wat terug, maar het blijft wat trekken.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Het persoonlijk contact over de levering.

Heb je hierboven anders ingevuld?

Om de bank te beschermen tegen mijn ingevette lichaam.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Joyce, dank je wel voor het delen van je ervaring met de Ottomania hamamdoek. Fijn om te horen dat deze goed bevalt en dat je tevreden bent over hoe het bestellen en de levering is verlopen.... Hi Joyce, dank je wel voor het delen van je ervaring met de Ottomania hamamdoek. Fijn om te horen dat deze goed bevalt en dat je tevreden bent over hoe het bestellen en de levering is verlopen. Misschien dat vaker wassen de trekkende franje(s) wat losser maakt. Misschien kun je na de volgende wasbeurt proberen de hamamdoek aan de lucht te drogen en dat het daarmee verdwijnt. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Johan

Prachtig product, snelle levering, goed contact . Product nog niet gebruikt dus dat is even afwachten

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle levering , goed en persoonlijk contact

Heb je hierboven anders ingevuld?

Strand vakantie. Ruimte en gewichtsbesparing voor koffer

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Johan, dank je wel voor het delen van je ervaring! Fijn om te vernemen dat deze positief is geweest. Leuk ook om te lezen waarom je de hammam doek hebt gekocht. Ik hoop dat ie aan je verwachting... Hi Johan, dank je wel voor het delen van je ervaring! Fijn om te vernemen dat deze positief is geweest. Leuk ook om te lezen waarom je de hammam doek hebt gekocht. Ik hoop dat ie aan je verwachting voldoet. Mocht je na gebruik je ervaring willen delen dan kun je dit ook nog bij het product in onze webshop doen :-) Fijne vakantie en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Gerda van Lingen

De stof van de uni saunajas is heerlijk maar eigenlijk is het een raar model. Ik kocht XL, in de schouders echt veel te breed maar aan de onderkant te smal. De jas kan met de ceintuur wel dicht maar... De stof van de uni saunajas is heerlijk maar eigenlijk is het een raar model. Ik kocht XL, in de schouders echt veel te breed maar aan de onderkant te smal. De jas kan met de ceintuur wel dicht maar dan staat de jas vanaf de ceintuur open. Kruis bloot en schouders afhangend. Helaas terug moeten sturen

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Model aanpassen: een model voor vrouwen en een model voor mannen maken

Snel en vriendelijk

Nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Gerda, dank je wel voor je feedback over hamam badjas Leyla. Deze klacht heb ik nog niet eerder gehad, maar ik ga dit zeker meenemen naar de leverancier. Jammer dat ik je dit keer niet kon... Hallo Gerda, dank je wel voor je feedback over hamam badjas Leyla. Deze klacht heb ik nog niet eerder gehad, maar ik ga dit zeker meenemen naar de leverancier. Jammer dat ik je dit keer niet kon helpen. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Denise Kimman

Goede service en kwaliteit van spullen

Niets!

De persoonlijke aandacht

Nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Denise, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent. Over de hamam doeken en hoe je bent geholpen :-) Héél graag nog eens tot ziens en heel veel plezier van de... Hi Denise, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent. Over de hamam doeken en hoe je bent geholpen :-) Héél graag nog eens tot ziens en heel veel plezier van de hamamdoeken in de vakantie! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Leonieke

Makkelijk, snelle levering, vriendelijk kaartje erbij, kortom prima

Ik zou t niet weten

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Het lieve, handgeschreven kaartje bij het artikel

Heb je hierboven anders ingevuld?

Ter vervanging van hetzelfde artikel wat na jaren stuk ging

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Leonieke, dank je wel voor je mooie complimenten! Wat een geluk dat we de slippers nog hadden :-) Heel veel plezier ervan en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Irma

Heel goed!

Snelle verzending.

Heb je hierboven anders ingevuld?

Prachtige badjas van Ottomania voor thuisgebruik en scherpe prijs.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Irma, dank je wel voor je lovende woorden! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je Ottomania badjas en over onze dienstverlening. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje |... Hi Irma, dank je wel voor je lovende woorden! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je Ottomania badjas en over onze dienstverlening. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Judith

Perfect

Geen idee tot nu toe

Vriendelijk en snel

Sauna en vakantie

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Judith, dank je wel voor je lovende en vriendelijke woorden! Ik wens jullie heel veel plezier van de hamamdoeken in de sauna. Heel graag nog een keer tot ziens. Hartelijke groet, Grietje |... Hoi Judith, dank je wel voor je lovende en vriendelijke woorden! Ik wens jullie heel veel plezier van de hamamdoeken in de sauna. Heel graag nog een keer tot ziens. Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Linde

Duidelijke product omschrijving, precies zoals het product echt is!

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

beetje zoeken om op de webshop pagina te komen

snelle verzending

Heb je hierboven anders ingevuld?

voor onze reis zoek ik lichte bepakking die wel praktisch en leuk is!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Linde, dank je wel voor het delen van je ervaring. Leuk om te lezen dat je een lichte hamamdoek zocht voor jullie reis en dat dit goed is gelukt! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met je... Hi Linde, dank je wel voor het delen van je ervaring. Leuk om te lezen dat je een lichte hamamdoek zocht voor jullie reis en dat dit goed is gelukt! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met je verbeterpunt. Mocht je die nog verder willen toelichten, dan hou ik me graag aanbevolen. Tips zijn altijd welkom! Fijn dat we toch nog een vier sterren beoordeling van je hebben gekregen. Heel veel plezier op jullie reis en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com