Marjo

Vriendelijk contact aan de telefoon ej goede service toen de bezorgdienst mijn pakket niet wist af te leveren en ik het wel snel nodig had.

Geen idee.

Goede en persoonlijke service

Reactie Hamamdoeken.com:

Goedemorgen Marjo, dank je wel voor het delen van je ervaring en de mooie complimenten :-) Fijn dat je de badjas toch nog op tijd in bezit had voor je bezoek aan de sauna. Ik hoop dat je ervan hebt... Goedemorgen Marjo, dank je wel voor het delen van je ervaring en de mooie complimenten :-) Fijn dat je de badjas toch nog op tijd in bezit had voor je bezoek aan de sauna. Ik hoop dat je ervan hebt genoten. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Yntze Jan Broers

Geweldig, Persoonlijk en goede kwaliteit.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Bij het bestellen zou het mooi zijn als je zelf een postpunt kan selecteren. Er komt HTML Code naar voren bij het invullen.

Het persoonlijk geschreven kaartje

Sauna

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Yntze Jan voor je review en duidelijke feedback. Dit is een verbeterpunt dat hoog op onze wensenlijst staat. Hopelijk kunnen we dit in de (nabije) toekomst gerealiseerd krijgen. Heel... Dank je wel Yntze Jan voor je review en duidelijke feedback. Dit is een verbeterpunt dat hoog op onze wensenlijst staat. Hopelijk kunnen we dit in de (nabije) toekomst gerealiseerd krijgen. Heel veel plezier van de bamboe hamamdoek in de sauna en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Bianca

Top!

Niets

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Het contact vis de chat met iemand van de klantenservice. Ze was zo behulpzaam!

Nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Bianca, dank je wel voor je positieve review én het compliment! Wat een mooie start van de dag ;-) Heel veel plezier van de badjas in de sauna en graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet,... Hi Bianca, dank je wel voor je positieve review én het compliment! Wat een mooie start van de dag ;-) Heel veel plezier van de badjas in de sauna en graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Jacqueline van den Akker

Heel prettig

Niks

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Alsnog nagegaan of er nog voorraad was.

Ja

Reactie Hamamdoeken.com:

Jacqueline, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Mooi om te zien dat het stellen van vragen soms resulteert in de mogelijkheid om toch nog dat ene gewenste product te bestellen. Gelukkig... Jacqueline, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Mooi om te zien dat het stellen van vragen soms resulteert in de mogelijkheid om toch nog dat ene gewenste product te bestellen. Gelukkig hadden we op dat moment net weer een aantal strandponcho's binnengekregen, waardoor het voor jou goed uitkwam.
Ik weet niet of je de poncho al cadeau hebt gedaan of dit nog gaat doen, maar ik hoop dat het een geslaagde keuze was en dat ie goed in de smaak valt. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Marian

Prettig bedrijf, duidelijke webshop.

Niets, goede webshop

Vriendelijkheid

Nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Marian, voor je mooie complimenten. Fijn om te horen dat je tevreden bent over hoe alles is verlopen. Heel veel plezier van de hamambadjas en het gastendoekje en graag nog eens tot... Dank je wel Marian, voor je mooie complimenten. Fijn om te horen dat je tevreden bent over hoe alles is verlopen. Heel veel plezier van de hamambadjas en het gastendoekje en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Dik

Goede en snelle levering. Super.

Het handgeschreven bedank briefje.👍

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Dik, voor je review en compliment :-)
Dank je wel Dik, voor je review en compliment :-)
Fijn om te horen dat je ervaring met ons positief was. Heel veel plezier met het cadeau doen van de hamam badjas en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

G.H. v.d. Belt

Nog niet in gebruik. Worden gegeven tijdens Kerstdagen

n.v.t.

n.v.t.

kerstcadeau

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel voor het invullen van de review :-) Deze review is bedoeld om aan te geven hoe je het bestellen op onze website, de levering en onze dienstverlening hebt ervaren. Voor een review over... Dank je wel voor het invullen van de review :-) Deze review is bedoeld om aan te geven hoe je het bestellen op onze website, de levering en onze dienstverlening hebt ervaren. Voor een review over het product ontvang je 3 weken na aankoop een uitnodiging. Ik hoop dat het kerstcadeau in de smaak valt en hoor t.z.t. graag of de hamamdoeken naar wens zijn. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Scholten

Snel en duidelijk

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Kleurkeuze optie bij producten zodat je niet langs verschillende paginas hoeft

Persoonlijk berichtje

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo, dank je wel voor het delen van je ervaring en duidelijke feedback.
Hallo, dank je wel voor het delen van je ervaring en duidelijke feedback.
Als het goed is, kun je filteren op kleur. Dat wil zeggen, we hebben 12 hoofdkleuren aangemaakt waar we alle alle producten, van badjassen tot hamamdoeken, hebben ondergebracht. Wellicht heb je op je mobiel geshopt en was deze filteroptie minder zichtbaar? We zullen dit zeker nog eens onder de loep nemen. Dank je wel voor het aangeven. Fijn om te horen dat verder alles naar wens was. Heel veel plezier van de badjas en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

lisette

Prima ervaring, klantvriendelijk!

niets

de prettige benadering

als omslagdoek tijdens vakantie

Reactie Hamamdoeken.com:

Lisette, ontzettend bedankt voor het prachtige compliment! Ik wens je heel veel plezier met je hamamdoek tijdens je vakantie. Laten we hopen dat het weer zonnig genoeg is om hem vaak als omslagdoek... Lisette, ontzettend bedankt voor het prachtige compliment! Ik wens je heel veel plezier met je hamamdoek tijdens je vakantie. Laten we hopen dat het weer zonnig genoeg is om hem vaak als omslagdoek te dragen. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groeten, Grietje | Hamamdoeken.com

Jansen

Heel fijn en snel geholpen. Vooral een mooi product besteld. Alles liep soepel en werd goed op de hoogte gehouden. En uiteindelijk een leuke persoonlijk briefje erbij was extra motiverend

Lekker doorgaan zo

De persoonlijke berichtgeving

Persoonlijk gebruik

Reactie Hamamdoeken.com:

Wauw, dank je wel voor je lieve woorden en mooie complimenten! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de badjas én over het hele bestelproces. Heel heel plezier van de badjas in de sauna... Wauw, dank je wel voor je lieve woorden en mooie complimenten! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de badjas én over het hele bestelproces. Heel heel plezier van de badjas in de sauna en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com