Louise

Snel en goed.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Pareo op een plek tonen in de verschillende kleuren, nu moet je doorscrollen voor een andere kleur.

Goed verzorgd.

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor je feedback en mooie review Louise! Fijn om te vernemen dat je tevreden bent en ik ga kijken of ik je feedback kan omzetten in een verbetering in de webshop. Graag nog eens tot ziens!... Bedankt voor je feedback en mooie review Louise! Fijn om te vernemen dat je tevreden bent en ik ga kijken of ik je feedback kan omzetten in een verbetering in de webshop. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Jay

Zeer goed, erg klantvriendelijk om nog even na te bellen over de maten van de print op de handdoek.

Niets

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Dat er zorg werd besteed aan het nabellen van de klant

Heb je hierboven anders ingevuld?

Zoals aangegeven voor de sauna.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Jay, dank je wel voor je review en mooie compliment, fijn om te horen! Hier vragen we je om je ervaring met het bestelproces, bezorging etc. Later krijg je nog de mogelijkheid om je mening over... Hoi Jay, dank je wel voor je review en mooie compliment, fijn om te horen! Hier vragen we je om je ervaring met het bestelproces, bezorging etc. Later krijg je nog de mogelijkheid om je mening over het product te geven, want zo snel hebben veel mensen het product nog niet gebruikt :-) Maar goed dat je dit benoemd, want dat is kennelijk onduidelijk en ga ik proberen te benoemen in de uitnodiging. Dank voor de moeite en heel veel plezier van de hamam handdoek. Hoop dat je er veel plezier van hebt in de sauna. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Panchita Gijsen

Zeer vriendelijk en zeer goede service

Geen verbeterpunt. Zeer overzichtelijk

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De vriendelijke service en communicatie

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Panchita, voor het delen van je shopervaring en het compliment! Veel plezier van de gastendoekjes in de badkamer en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Nienke

Mijn aankoop ging erg gemakkelijk. Een overzichtelijke website en gemakkelijk met bestellen. Daarnaast ben ik erg tevreden over de keuze in bezorging.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De vele opties voor bezorging en de optie om aan te geven waar je het pakketje het liefst bezorgd wilt hebben.

Voor naar de sauna

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Nienke, voor je mooie beoordeling én complimenten. Wat fijn om te horen dat je zó tevreden bent over alles. Ik hoop dat degene voor wie je het cadeau hebt gekocht net zo blij is met de... Dank je wel Nienke, voor je mooie beoordeling én complimenten. Wat fijn om te horen dat je zó tevreden bent over alles. Ik hoop dat degene voor wie je het cadeau hebt gekocht net zo blij is met de saunadoek. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Maria Kemp

Vriendelijke en efficiënt

Geen bijzonderheden

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De snelle en vriendelijke reacties

Heb je hierboven anders ingevuld?

Ik gebruik ze als badkamergordijn.

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor je mooie review en lieve complimenten. Leuk om te lezen dat je de hamamdoeken in de badkamer gaat gebruiken, maar dan weer voor een heel ander doel dan ik had verwacht :-) Ik hoop dat... Bedankt voor je mooie review en lieve complimenten. Leuk om te lezen dat je de hamamdoeken in de badkamer gaat gebruiken, maar dan weer voor een heel ander doel dan ik had verwacht :-) Ik hoop dat het prachtig staat en wens je er heel veel plezier van. Mocht je er trouwens een leuke foto van hebben, dan zou ik het superleuk vinden om die te ontvangen. Wie weet nog eens tot ziens als je bijpassende hamamdoeken bij je badkamergordijn wilt. Grietje van Hamamdoeken.com

Magdalena

Prettig comfortabel en warm

Alles in orde

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De nauwkeurigheid en correcte afhandeling

Goedemorgen Magdalena,
Goedemorgen Magdalena,
Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat alles in orde was en dat je de nauwkeurigheid en correctheid waarmee je bestelling is afgehandeld waardeert. Mocht je nog een tip hebben waarmee we een volgende keer in jouw ogen vijf sterren verdienen, dan hou ik me van harte aanbevolen. Heel graag nog eens tot ziens en ik hoop dat de ontvanger van de badslippers blij was met het cadeau. Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Kitty Van Dijcke

Alles perfect verlopen en goeie communicatie.

Ik kan niets bedenken.

De vlotte communicatie.

Ja

Reactie Hamamdoeken.com:

Kitty, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over hoe het bestelproces en de bezorging van je hamam badjas is verlopen. Leuk om te vernemen dat dit een cadeau was voor de sauna. Ik hoop dat de... Kitty, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over hoe het bestelproces en de bezorging van je hamam badjas is verlopen. Leuk om te vernemen dat dit een cadeau was voor de sauna. Ik hoop dat de ontvanger er nog heel lang plezier van beleefd. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Lobke

Ruime keuze, goede kwaliteit en een vriendelijk persoonlijk bericht

Het lieve persoonlijke bericht

Cadeau

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Lobke, wat leuk om te lezen dat je de hamamdoek hebt besteld om cadeau te doen. Dank je wel voor je review en mooie complimenten. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van... Hi Lobke, wat leuk om te lezen dat je de hamamdoek hebt besteld om cadeau te doen. Dank je wel voor je review en mooie complimenten. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Linda

Goede service

N.v.t.

N.v.t.

Sauna

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Linda, dank je wel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je onze service als goed hebt ervaren. Heel veel plezier van je badjas in de sauna en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet,... Hi Linda, dank je wel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je onze service als goed hebt ervaren. Heel veel plezier van je badjas in de sauna en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Tess

Goed! heel klantvriendelijk

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Alleen een tip. Je hebt mooie spullen. De foto’s van de producten op de site wisselen Alleen erg in stijl. Dit kan een beetje rommelig overkomen. Geef het wat meer klasse door zelf mooie foto’s van... Alleen een tip. Je hebt mooie spullen. De foto’s van de producten op de site wisselen Alleen erg in stijl. Dit kan een beetje rommelig overkomen. Geef het wat meer klasse door zelf mooie foto’s van de handdoeken etc te maken ;)

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Het persoonlijk contact en de moeite om mijn shop ervaring te verbeteren was ver boven verwachting. Heel goed

Heb je hierboven anders ingevuld?

Ik heb de site via bol.com gevonden.

Reactie Hamamdoeken.com:

Tess, heel erg bedankt voor je complimenten en je tip. Ik snap wat je bedoelt en ben het helemaal met je eens. Het is in mijn 13 jaar als online ondernemer de grootste uitdaging gebleken: goede en... Tess, heel erg bedankt voor je complimenten en je tip. Ik snap wat je bedoelt en ben het helemaal met je eens. Het is in mijn 13 jaar als online ondernemer de grootste uitdaging gebleken: goede en consistente (product)foto's. Het feit dat wij meerdere merken hamamdoeken en badjassen verkopen van verschillende leveranciers maakt het er niet makkelijker op. Maar fotografie staat hoog op mijn lijst met verbeterpunten en ik hoop hier in 2024 mee aan de slag te kunnen. Mocht je een adres weten voor een echt goede product fotografiecursus hier in de buurt, dan hou ik me van harte aanbevolen. Veel plezier met cadeau geven van je hamamdoek en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com