F

Goede service

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Categoriseren op gebruik ipv soort hamamdoek

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snel geleverd en ook fijn dat er wasvoorschriften per mail werden gestuurd

X

Natasja

Heel erg goed!

Niks

Persoonlijk contact

Het strand

Reactie Hamamdoeken.com:

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Natasja over hoe alles is verlopen. Ik wens je heel veel plezier van de hamamdoeken en hoop dat de eerste stranddag niet lang meer op zich laat wachten.... Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Natasja over hoe alles is verlopen. Ik wens je heel veel plezier van de hamamdoeken en hoop dat de eerste stranddag niet lang meer op zich laat wachten. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Josje

Geweldige, vriendelijke service en mooi product!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Alle snelle en aardige reacties van Grietje, heel fijn zoals je meedacht!

Heb je hierboven anders ingevuld?

Tijdens onze zonvakantie, fijn om zo'n dunne en lichte badjas te hebben

Reactie Hamamdoeken.com:

Ah, dank je wel Josje, voor je lieve review en mooie complimenten. Ik hoop dat je man in de vakantie heel veel plezier heeft van zijn Ottomania hammam badjas. Heel graag nog eens tot ziens!... Ah, dank je wel Josje, voor je lieve review en mooie complimenten. Ik hoop dat je man in de vakantie heel veel plezier heeft van zijn Ottomania hammam badjas. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Ria v.d. Starre

Prima ervaring gehad, snelle verzending en goede voorlichting over het wassen van de doek.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Het bestelproces en de grote soortering

Reactie Hamamdoeken.com:

Wat fijn om te lezen Ria dat je tevreden bent over alles rondom je bestelling. Leuk ook om te lezen dat je de hamamdoek voor verschillende momenten gaat gebruiken van sauna tot vakantie. We wensen... Wat fijn om te lezen Ria dat je tevreden bent over alles rondom je bestelling. Leuk ook om te lezen dat je de hamamdoek voor verschillende momenten gaat gebruiken van sauna tot vakantie. We wensen je heel veel plezier van de fouta hamamdoek. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Geeske

Mooie hamamdoek

niks

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

goed op de hoogte gehouden van de vordering van verzending

vakantie Cuba

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Geeske, voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je blij bent met de hamamdoek en tevreden over hoe alles is verlopen. Ik wens je heel veel plezier van de hamamdoek tijdens... Dank je wel Geeske, voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je blij bent met de hamamdoek en tevreden over hoe alles is verlopen. Ik wens je heel veel plezier van de hamamdoek tijdens je vakantie in Cuba. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Louise

Snel en goed.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Pareo op een plek tonen in de verschillende kleuren, nu moet je doorscrollen voor een andere kleur.

Goed verzorgd.

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor je feedback en mooie review Louise! Fijn om te vernemen dat je tevreden bent en ik ga kijken of ik je feedback kan omzetten in een verbetering in de webshop. Graag nog eens tot ziens!... Bedankt voor je feedback en mooie review Louise! Fijn om te vernemen dat je tevreden bent en ik ga kijken of ik je feedback kan omzetten in een verbetering in de webshop. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Jay

Zeer goed, erg klantvriendelijk om nog even na te bellen over de maten van de print op de handdoek.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Dat er zorg werd besteed aan het nabellen van de klant

Heb je hierboven anders ingevuld?

Zoals aangegeven voor de sauna.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Jay, dank je wel voor je review en mooie compliment, fijn om te horen! Hier vragen we je om je ervaring met het bestelproces, bezorging etc. Later krijg je nog de mogelijkheid om je mening over... Hoi Jay, dank je wel voor je review en mooie compliment, fijn om te horen! Hier vragen we je om je ervaring met het bestelproces, bezorging etc. Later krijg je nog de mogelijkheid om je mening over het product te geven, want zo snel hebben veel mensen het product nog niet gebruikt :-) Maar goed dat je dit benoemd, want dat is kennelijk onduidelijk en ga ik proberen te benoemen in de uitnodiging. Dank voor de moeite en heel veel plezier van de hamam handdoek. Hoop dat je er veel plezier van hebt in de sauna. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Panchita Gijsen

Zeer vriendelijk en zeer goede service

Geen verbeterpunt. Zeer overzichtelijk

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De vriendelijke service en communicatie

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Panchita, voor het delen van je shopervaring en het compliment! Veel plezier van de gastendoekjes in de badkamer en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Nienke

Mijn aankoop ging erg gemakkelijk. Een overzichtelijke website en gemakkelijk met bestellen. Daarnaast ben ik erg tevreden over de keuze in bezorging.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De vele opties voor bezorging en de optie om aan te geven waar je het pakketje het liefst bezorgd wilt hebben.

Voor naar de sauna

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Nienke, voor je mooie beoordeling én complimenten. Wat fijn om te horen dat je zó tevreden bent over alles. Ik hoop dat degene voor wie je het cadeau hebt gekocht net zo blij is met de... Dank je wel Nienke, voor je mooie beoordeling én complimenten. Wat fijn om te horen dat je zó tevreden bent over alles. Ik hoop dat degene voor wie je het cadeau hebt gekocht net zo blij is met de saunadoek. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Maria Kemp

Vriendelijke en efficiënt

Geen bijzonderheden

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De snelle en vriendelijke reacties

Heb je hierboven anders ingevuld?

Ik gebruik ze als badkamergordijn.

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor je mooie review en lieve complimenten. Leuk om te lezen dat je de hamamdoeken in de badkamer gaat gebruiken, maar dan weer voor een heel ander doel dan ik had verwacht :-) Ik hoop dat... Bedankt voor je mooie review en lieve complimenten. Leuk om te lezen dat je de hamamdoeken in de badkamer gaat gebruiken, maar dan weer voor een heel ander doel dan ik had verwacht :-) Ik hoop dat het prachtig staat en wens je er heel veel plezier van. Mocht je er trouwens een leuke foto van hebben, dan zou ik het superleuk vinden om die te ontvangen. Wie weet nog eens tot ziens als je bijpassende hamamdoeken bij je badkamergordijn wilt. Grietje van Hamamdoeken.com