hallo,

Kwaliteit van facturatie
Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies

Vidam BV

Op cruciale punten zeer slecht !

Sterke punten hallo,

Basic hulp bij Mircosoft vragen word adequaat opgepakt

Hendrik

Ze stoppen niet met bellen, ondanks dat ik al minstens 10 keer heb aangegeven geen interesse te hebben.

Niks

Reactie hallo,:

Hallo Hendrik,
Hallo Hendrik,
Allereerst excuses voor het ongemak. Vervelend om te lezen dat het zo is verlopen. Aan de hand van jouw bericht hebben we het systeem nagekeken en zien inderdaad waar dit is fout gegaan. Inmiddels hebben wij deze fout hersteld waardoor je niet meer zal worden benaderd door een van onze collega's. Graag willen we je een mooie bos bloemen of een ander aardigheidje aanbieden als compensatie voor de overlast.
Ik zal persoonlijk contact met je opnemen om af te stemmen waar we dit naar toe kunnen sturen.
Luc Verschuren

Hessel

Slechte communicatie en slecht bereik

Bob van Amstel

Ik had een probleem . . . .
2 ouderen, beiden getroffen door Corona en uit elkaar geplaatst, de man in een verzorgingstehuis en zij in thuisquarantaine.
Zij konden elkaar niet meer spreken...
Ik had een probleem . . . .
Zij konden elkaar niet meer spreken noch zien. De vrouw heeft een iPhone en weet een beetje hier mee om te gaan. De man heeft géén idee hoe dit werkt.

Ik heb mijn accountmanager, Jan Willem Bijl, gebeld wát wij hiermee konden doen en kwamen uit op een iPhone voor de man en via Whatsapp beeldbellen met de man, het enige wat hij hoeft te doen is opnemen.
Jan Willem vroeg mij de situatie te omschrijven in een mail.
Binnen een uur kwam Jan Willem terug met de mededeling dat "Hallo" een simkaart en iPhone gratis beschikbaar stelden voor 3 maanden!

De twee bellen elkaar nu elke dag en zien elkaar weer!

GEWELDIG!
Chapeau Hallo!!!

Bob van Amstel
ICT Manager
Sollas Holland

Goede en snelle service

Werkspot

We hebben een lange samenwerking gehad waarin we regelmatig ideeën en nieuwe mogelijkheden bespraken. Altijd in positief overleg en meedenkend met ons als klant.

Goede support, service gericht

Seijsener

Ondanks een wat hobbeling voortraject ging de installatie en oplevering perfect.

CFH Care For Hair

Hallo beheert al onze telefonie en internet van onze kapsalons en kantoor. We zijn zeer tevreden met de samenwerking.

Sterke punten hallo,

Jullie zijn in staat om snel te schakelen wanneer dit nodig is.

Home Instead Midden-Brabant

Helaas na een softwaremigratie van Hallo enige tijd telefonisch niet bereikbaar geweest

Sterke punten hallo,

Als het functioneert loopt het prima

Jason Gregersen

Onze vertrouwde ICT partner, Dat gaat een stap verder

Sterke punten hallo,

Snelle, effectieve reactie van support, goede toekomstplanning en efficiënte afhandeling van veranderingen.

Martijn Ockers

Benaderbaar en beschikbaar. Altijd fijn en positief!

Beschikbaar, vriendelijk.