hallo,

Kwaliteit van het advies

OPLICHTERS!!!

Hi Ivana,
Hi Ivana,
Aan de hand van jouw opgegeven gegevens kunnen wij helaas niet herleiden wie je bent of voor welk bedrijf je werkt. Bij hallo, doen we alles wat wij kunnen om jouw ICT-oplossingen voor jou te laten werken. Het kan zijn dat er iets niet goed is gegaan. Wat dit dan is geweest, zouden we graag van je willen horen zodat we daarnaar kunnen kijken. Wil je dit ons laten weten door een mail te sturen naar marketing@hallo.eu. Bedankt!

TVH business consultancy

Dramatisch

Reactie hallo,:

Dankjewel voor je reactie. En jammer dat je er zo over denkt. We geven zelf geen TV's weg. Dat was een actie van KPN, onder het mom van op = op. Dat KPN eenzijdig de levering uitstelt is... Dankjewel voor je reactie. En jammer dat je er zo over denkt. We geven zelf geen TV's weg. Dat was een actie van KPN, onder het mom van op = op. Dat KPN eenzijdig de levering uitstelt is frustrerend, ook voor ons. We hebben hierover al contact gehad met jouw organisatie en met KPN. Ook al gebeurd het buiten ons om, we gaan toch proberen dit voor je op te lossen.

Rick Moorman

Geachte heer Valstar,

Ik begrijp dat u de door u genoemde wifi punten heeft uitgezet.
Dit is een onrechtmatige daad, waarbij u direct mijn bedrijf schade toebrengt

DE...
Geachte heer Valstar,

Ik begrijp dat u de door u genoemde wifi punten heeft uitgezet.
Dit is een onrechtmatige daad, waarbij u direct mijn bedrijf schade toebrengt

DE hele relatie is tussen de BICT-groep en Remco van Lent afgehandeld ook financieel.
De wifi punten zijn volledig mijn eigendom en dat staat ook op schrift.
Blijkbaar kunt u op afstand nog binnen mijn bedrijf komen, ook dit is ongewenst en wellicht ook strafbaar
Derhalve sommeer ik u deze wifi punten direct aan te zetten binnen een half uur na dit schrijven
Indien u hier niet toe overgaat zijn de gevolgen en de vervolgschade voor u

Reactie hallo,:

Best Rick, We hebben naar aanleiding van je schrijven nog dezelfde dag contact met jou gehad. Helaas heb je jouw diensten in oktober al bij ons opgezegd. Het gevolg van deze beslissing is dat we de... Best Rick, We hebben naar aanleiding van je schrijven nog dezelfde dag contact met jou gehad. Helaas heb je jouw diensten in oktober al bij ons opgezegd. Het gevolg van deze beslissing is dat we de diensten per 4 november, volgens contract, hebben afgesloten. Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd bij ons terecht.

Kaashuis Vita Nova

Ontzettend goed goede serves en goede en snelle contact.

Sterke punten hallo,

Snel contact en goed met probleem oplossen

Reactie hallo,:

Dank je wel voor je feedback!

Seebright Vastgoed

Na de overgang van fieber naar hallo is het een drama.
Accountmanager? geen idee wie dat mag zijn. er wordt gezegd dat die terug belt maar helaas wordt er geen contact opgenomen

HCL

Gebeld door iemand die herhaaldelijk de suggestie wekte samen te werken met KPN aan het glasvezelproject dat hier mijn buurt wordt uitgevoerd. Pas bij de derde keer vragen bleek dat hij blufte en... Gebeld door iemand die herhaaldelijk de suggestie wekte samen te werken met KPN aan het glasvezelproject dat hier mijn buurt wordt uitgevoerd. Pas bij de derde keer vragen bleek dat hij blufte en mij koud belde op basis van een lijst van de KVK. Dit grenst aan oplichting.

motile.life

Gebeld met een aanbieding zonder dat ik hier toestemming voor gegeven heb

Laan35 BV

Zeer, zeer zeer slechte klantenservice

Carlo Vollebregt (Eleven)

We zijn al jaren tevreden klant bij Hallo met een SIP Trunk. Vanwege problemen met onze (zelf beheerde) lokale telefooncentrale hebben we de overstap gemaakt naar Hosted VoIP met 3CX. Dankzij... We zijn al jaren tevreden klant bij Hallo met een SIP Trunk. Vanwege problemen met onze (zelf beheerde) lokale telefooncentrale hebben we de overstap gemaakt naar Hosted VoIP met 3CX. Dankzij doortastend handelen van Rafik Habi en de technische vaardigheden van Nils Postma waren onze telefoonlijnen snel weer beschikbaar.

Gerda P.

Al jaren klant, is altijd prima service en communicatie geweest. Na omzetting van Fieber naar Hallo liep het ineens wat rommelig. Gelukkig zijn de ervaren problemen goed opgepakt en opgelost en... Al jaren klant, is altijd prima service en communicatie geweest. Na omzetting van Fieber naar Hallo liep het ineens wat rommelig. Gelukkig zijn de ervaren problemen goed opgepakt en opgelost en wordt er hard aan gewerkt om alles weer te stroomlijnen.

Sterke punten hallo,

De telefonie werkt altijd, problemen worden goed opgepakt, ze willen graag verbeteren en pakken feedback goed op.