hallo,

Erg proactief en klantvriendelijk

Bob

Goede ervaringen.

Sterke punten hallo,

In dit specifieke geval blijkt dat de download snelheid van ons bedrijf beperkt te worden door de afstand van bedrijf naar centrale. Deze bevindingen krijgen we achteraf te horen, terwijl dit ook... In dit specifieke geval blijkt dat de download snelheid van ons bedrijf beperkt te worden door de afstand van bedrijf naar centrale. Deze bevindingen krijgen we achteraf te horen, terwijl dit ook vooraf gecontroleerd had kunnen zijn.De verwachtingen die vooraf gegeven worden blijken dan later toch niet haalbaar.

Ruby Finance

Een erg vriendelijke klanten service, alles word tot in de puntjes duidelijk uitgelegd en voor de prijs die je betaald is het helemaal top! Zeker een aanrader

Boonen Koffie

Bij ons eerste gesprek voelde de account manager al goed aan wat voor ons belangrijk is en kwam met nuttige informatie en tips. Na akkoord werd alles snel en foutloos geregeld. Optimale service bij... Bij ons eerste gesprek voelde de account manager al goed aan wat voor ons belangrijk is en kwam met nuttige informatie en tips. Na akkoord werd alles snel en foutloos geregeld. Optimale service bij tussentijdse vragen.

Sterke punten hallo,

Wordt persoonlijk en deskundig te woord gestaan. In duidelijke taal wordt beschreven wat er mogelijk is en hoe zaken geregeld worden.

Familysupporters Amsterdam

Positieve ervaringen, goede klantenservice en doorgaans snelle levering.

Sterke punten hallo,

Snelle levering, goed advies over de mogelijkheden.

Tot nu toe erg positief!

Sterke punten hallo,

De kracht van Fieber is m.i. dat de personen die ik aan de lijn heb gesproken beschikken over een adaquate techische kennis. Geen script-volgers zoals dat helaas in steeds meer bedrijven wel het... De kracht van Fieber is m.i. dat de personen die ik aan de lijn heb gesproken beschikken over een adaquate techische kennis. Geen script-volgers zoals dat helaas in steeds meer bedrijven wel het geval is.

Zuiderstorm bv

Zeer prettig, snelle reactie en meedenken met ons bedrijf voor de juiste passende oplossing.

cardio fitness beverwijk

Positief. Meedenkend, niet te pusherig. Ook prima gecommuniceerd met onze eigen IT man.

De glasvezel ;-)
regelmatige contact

In het begin is het niet helemaal volgens de planning gelopen.Erg rommelig en internet aansluiting is in een keer 1 maand eerder omgezet op een datum die bij niemand bekend was.Dus zaten wij zonder... In het begin is het niet helemaal volgens de planning gelopen.Erg rommelig en internet aansluiting is in een keer 1 maand eerder omgezet op een datum die bij niemand bekend was.Dus zaten wij zonder telefoon en internet.

Sterke punten hallo,

Beter communiceren met Caiw waarschijnlijk of waar het fout gegaan is.Ook in 1 x alles opsturen wat er nodig is.Alle onderdelen zijn naderhand opgestuurd eerst kreeg ik de Draytec, daarna de... Beter communiceren met Caiw waarschijnlijk of waar het fout gegaan is.Ook in 1 x alles opsturen wat er nodig is.Alle onderdelen zijn naderhand opgestuurd eerst kreeg ik de Draytec, daarna de glasvezel kabel omdat die ontbrak met het kastje wat de glasvezel koppelt met de router, daarna een draytec voor de dsl en daarna de kastjes voor de televisie.(was niet meegenomen in het contract)