Bij Broers

Erg tevreden over dit bedrijf, goed personeel die echt met je mee denken en snel schakelen. Fijn contact gehad met Jeroen en Harold!

Protestantse gemeente Terneuzen

Heel tevreden. Alle vragen worden snel en adequaat behandeld.

Dick Kooman

De leveringen zijn altijd correct en volgens afspraak. Verder heeft Hakvoort een goede en snelle service. Het is een bedrijf waarop je kunt vertrouwen.

Pelgrimskerk Burgh-Haamstede L Landegent

Zou dit bedrijf zeker aanbevelen.
Zeer kundige en aardige monteur. Werkt heel snel secuur. Prettige ervaring. Hakvoort wees zuinig op deze jongeman.

De Laat

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf, na defect apparatuur.

Casino Admiral

Super fijn bedrijf, snel, vriendelijk & goede service!

De Leckernij (voorheen Hattems Kaashuys)

Ik sta er nu dubbel in. Na een eerdere review is er opnieuw contact geweest met het bedrijf. Ze hebben de klacht opgelost en ik heb daar op het bedrijf een goed gesprek gehad. Ik blijf van mening... Ik sta er nu dubbel in. Na een eerdere review is er opnieuw contact geweest met het bedrijf. Ze hebben de klacht opgelost en ik heb daar op het bedrijf een goed gesprek gehad. Ik blijf van mening dat bedrijfsgoederen (en zeker een professionele afzuiger) niet onder een carry-in garantie behoren te vallen. Resumé, apparaat omgeruild, contact met het bedrijf in 2é instantie goed, garantievoorwaarden moeten ze naar mijn mening herzien.

Ride by the Sea

Prachtige en functionele keuken van Hakvoort voor in ons nieuwe Guesthouse. Een groepsaccommodatie voor max 20 personen, maar ook voor kleinere groepen of B&B. In de voorbereiding zorgvuldig... Prachtige en functionele keuken van Hakvoort voor in ons nieuwe Guesthouse. Een groepsaccommodatie voor max 20 personen, maar ook voor kleinere groepen of B&B. In de voorbereiding zorgvuldig samengesteld door verkoopadviseur Frenk. Aanschaf, plaatsing en ook service is allemaal prima en in een zeer kort tijdsbestek. Zeer tevreden !!!

Tasty Square Amstelveen

Uitstekend