HairFair

Lieve Mertens

Ik had verf van Wella imullia besteld 8.37 het is een zeer warme tint, enig nadeel het pakte verschrikkelijk op mijn adem bij het uitwassen. De firma niks op aan te merken, snel en correct geleverd.

Reactie HairFair:

Wat vervelend om te horen dat de verf van Wella Imullia zo'n sterke geur had tijdens het uitwassen! Gelukkig was de levering wel snel en correct, dat is in ieder geval positief. Misschien kan je de... Wat vervelend om te horen dat de verf van Wella Imullia zo'n sterke geur had tijdens het uitwassen! Gelukkig was de levering wel snel en correct, dat is in ieder geval positief. Misschien kan je de volgende keer proberen om de ruimte goed te ventileren tijdens het verven om de geur te verminderen. Bedankt voor het delen van je ervaring! 😀

Nathalie den Dekker

Heel tevreden

Reactie HairFair:

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je ervaring bij Hairfair! We streven er altijd naar om onze klanten de beste service en producten te bieden. Bedankt voor je positieve feedback en we... Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je ervaring bij Hairfair! We streven er altijd naar om onze klanten de beste service en producten te bieden. Bedankt voor je positieve feedback en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij ons. Heb je nog vragen of opmerkingen, laat het ons gerust weten!

Alena Nazarenka

Zeer tevreden

Reactie HairFair:

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service bij Hairfair! We streven er altijd naar om onze klanten blij en tevreden te maken. Bedankt voor je positieve feedback, we waarderen het... Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service bij Hairfair! We streven er altijd naar om onze klanten blij en tevreden te maken. Bedankt voor je positieve feedback, we waarderen het enorm. Als je nog suggesties hebt voor verbeteringen of andere feedback, laat het ons gerust weten.

Niels

Geen levering, geen communicatie! 19/6 bestelling geplaatst. Levering binnen 2-3 dagen. 21/6 bericht dat deel van de bestelling niet voorradig is en dat indien niet binnen 24/6 alsnog geleverd kan... Geen levering, geen communicatie! 19/6 bestelling geplaatst. Levering binnen 2-3 dagen. 21/6 bericht dat deel van de bestelling niet voorradig is en dat indien niet binnen 24/6 alsnog geleverd kan worden, dit deel van de bestelling geannuleerd wordt. 24/6 mail gestuurd naar klantenservice. Geen reactie. Bottom-line: 8 dagen verder en nog steeds niets in huis. Geen aanrader dus!

Beste Niels,
Beste Niels,
Bedankt voor het delen van uw ervaring en het spijt ons te horen dat de levering en communicatie niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We willen graag verduidelijken dat we wel degelijk hebben gereageerd op uw e-mail, maar begrijpen dat de reactietijd langer was dan gewenst. Onze excuses hiervoor. We zullen ons best doen om dit in de toekomst te verbeteren en hopen dat we uw vertrouwen kunnen terugwinnen.
Het team van Hairfair

Franscisca van Bs5

De producten wel,de levertijd minder...
De producten wel,de levertijd minder...
17e besteld en de 25e ontvangen, trap niet in de verkoop praatjes van dezelfde dag nog verzonden dat is niet waar! Het maakt niet uit wat je besteld er is altijd wat.. of je nou olaplex, australian eleven of goodwell etc besteld het is standaard niet leverbaar.
Je krijgt je producten WEL,het is alleen de vraag wanneer... maar als je dat niet erg vind is het een leuke betaalbare webshop.

Reactie HairFair:

Bedankt voor het delen van je ervaring met Hairfair. Het is inderdaad belangrijk om te weten dat sommige producten een langere levertijd kunnen hebben. Gelukkig staat dit vaak vermeld bij het... Bedankt voor het delen van je ervaring met Hairfair. Het is inderdaad belangrijk om te weten dat sommige producten een langere levertijd kunnen hebben. Gelukkig staat dit vaak vermeld bij het product, zodat je hier rekening mee kunt houden. Het is fijn om te horen dat je uiteindelijk wel tevreden bent met de producten die je hebt ontvangen. Hopelijk blijft Hairfair een goede keuze voor betaalbare producten ondanks de levertijd!

Saskia de Zoete

Ja, zeker! Moroccan oil treatment, heel fijn product!

Reactie HairFair:

Wat fijn om te horen dat de Moroccan oil treatment zo goed bevalt! Het is inderdaad een geweldig product dat veel mensen helpt om hun haar te verzorgen en te laten stralen. Bedankt voor het delen... Wat fijn om te horen dat de Moroccan oil treatment zo goed bevalt! Het is inderdaad een geweldig product dat veel mensen helpt om hun haar te verzorgen en te laten stralen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, het is altijd leuk om te horen dat klanten tevreden zijn met onze producten. Als je nog meer tips of advies nodig hebt, staan we altijd voor je klaar bij Hairfair!

H. Vonk

Spullen waren een stuk voordeliger dan bij anderen en snel binnen.

Reactie HairFair:

Wat fijn om te horen dat de spullen bij Hairfair voordeliger waren dan elders en ook nog eens snel geleverd werden! Het is altijd prettig om goede deals te vinden en een snelle service te ervaren.... Wat fijn om te horen dat de spullen bij Hairfair voordeliger waren dan elders en ook nog eens snel geleverd werden! Het is altijd prettig om goede deals te vinden en een snelle service te ervaren. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons!

Martina Bijl-Liermann

Zeer tevreden

Reactie HairFair:

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je ervaring bij Hairfair! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Bedankt voor het delen van je positieve... Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je ervaring bij Hairfair! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Bedankt voor het delen van je positieve feedback, het betekent veel voor ons. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of weer langs willen komen, dan staan we altijd voor je klaar. Tot ziens bij Hairfair!

Femmy Vermeulen

Super snelle levering

Reactie HairFair:

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de super snelle levering! We streven er altijd naar om onze klanten zo snel mogelijk van hun bestelling te voorzien. Bedankt voor je positieve feedback,... Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de super snelle levering! We streven er altijd naar om onze klanten zo snel mogelijk van hun bestelling te voorzien. Bedankt voor je positieve feedback, we waarderen het enorm. Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!

Irma van der Hoek

Supersnel!

Reactie HairFair:

Wat fijn om te horen dat de service bij Hairfair zo snel was! Het is altijd prettig als zaken vlot en efficiënt verlopen. Hopelijk was de kwaliteit van de dienstverlening ook naar wens. Bedankt voor... Wat fijn om te horen dat de service bij Hairfair zo snel was! Het is altijd prettig als zaken vlot en efficiënt verlopen. Hopelijk was de kwaliteit van de dienstverlening ook naar wens. Bedankt voor het delen van je ervaring!