Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

J. van de Ven, Dordrecht

Vriendelijk en deskundig personeel dat plezier heeft in hun werk. Geven duidelijk aan hoe ze wat, hoe en wanneer gaan doen.

Deskundigheid. Duidelijke communicatie. Vertrouwen in de installatie.

Frank & Nora Ong

We willen graag onze oprechte waardering uitspreken voor de uitstekende service die geleverd is bij de installatie van de zonnepanelen. Vanaf het allereerste contact tot de feitelijke installatie,... We willen graag onze oprechte waardering uitspreken voor de uitstekende service die geleverd is bij de installatie van de zonnepanelen. Vanaf het allereerste contact tot de feitelijke installatie, is onze ervaring buitengewoon positief.

Goede en efficiënte communicatie, Installatie deskundigheid, vriendelijke en goede vakmannen

De Drechtstreek Uitvaart

Correct, netjes en komen afspraken na.

Correct.

de Rooij

Erg tevreden

Duidelijke communicatie, alles netjes geinstalleerd

Familie Peeters

Wij zijn zeer tevreden over het hele proces. Van offerte tot installatie. Aanrader dus!

Duidelijke communicatie, goede instructies voor de klant na aanschaf.

Gerrit Euser / Euser Speciaal Transport b.v.

Hele fijne samen werking met Thomas gaf duidelijk aan hoe hij zijn werkzaam heden ging uitvoeren.

zeer vakbekwaam geïnstalleerd met vakkundige mensen.

M. Bramsen

Deskundige en correcte monteurs met oog voor detail en doen niets zonder overleg met de klant. Ze wijzen je op de voor en nadelen van beslissingen. Daarnaast hard gewerkt en nauwelijks gepauzeerd... Deskundige en correcte monteurs met oog voor detail en doen niets zonder overleg met de klant. Ze wijzen je op de voor en nadelen van beslissingen. Daarnaast hard gewerkt en nauwelijks gepauzeerd en het werk ook helemaal afgemaakt, ondanks dat het al laat was. Hartelijk dank aan de heren voor de getoonde inzet.

Heldere info en komt afspraken na

Fam. Dame

3 offertes opgevraagd en gekozen voor Hagitech omdat we daar het beste gevoel bij hadden en we kwaliteit, service en betrouwbaarheid het belangrijkste vinden. Zeker bij een product waar we zelf... 3 offertes opgevraagd en gekozen voor Hagitech omdat we daar het beste gevoel bij hadden en we kwaliteit, service en betrouwbaarheid het belangrijkste vinden. Zeker bij een product waar we zelf weinig kennis van hebben. Alles is zeer naar tevredenheid verlopen, vanaf het eerste contact tot aan de installatie was de communicatie duidelijk, snel, erg vriendelijk, persoonlijk en met wat humor op zijn tijd. De monteurs (Wout en Sven) zijn zeer deskundig, beleefd, vriendelijk, gezellig en werken erg netjes. Ondanks dat het érg koud was merk je dat ze met veel plezier werken. Wat een top team!

Betrouwbaarheid, goede, duidelijke en snelle communicatie, deskundigheid, vriendelijkheid en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Henk Molenaar

Zie sterke punten, ik zal Hagitech zeker aanprijzen in mijn familie en vriendenkring,

Professionaliteit, werk keurig netjes uitgevoerd, monteurs heel vriendelijk en goede/prettige communicatie

fam. Klop

Zonnepanelen en aanpassen meterkast , alles netjes op 1 dag geplaatst, keurig werk !

Vakkundig, vriendelijk personeel