Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Sjaak van der Laan

Heel tevreden over het gehele proces van aanvraag tot aan nazorg. Er wordt je vooraf verteld over de stappen en die worden ook allemaal doorlopen en nagekomen. Het hele bedrijf maakt een zeer... Heel tevreden over het gehele proces van aanvraag tot aan nazorg. Er wordt je vooraf verteld over de stappen en die worden ook allemaal doorlopen en nagekomen. Het hele bedrijf maakt een zeer professionele indruk.

Duidelijk proces en communicatie. Klant wordt ontzorgd.

B. Visser

Super tevreden,

Super tevreden. Keurig gewerkt.

Adriaan en Ria Hoftijzer

We zijn zeer tevreden over het plaatsen van zonnepanelen op ons dak door Hagitech.

Vooraf kregen wij een goed en deskundig advies over de keuzes die we konden maken en de mogelijkheden die er waren.
Ook is goed doorgesproken hoe en waar de bekabeling zou gaan lopen en waar de omvormer geplaatst zou worden.
Alles wat destijds besproken is, is precies zo uitgevoerd.
Helemaal naar onze wens.

Op maandag 11 december 2023 werd onze straat bevolkt met maar liefst 5 monteurs van Hagitech
Om half 8 stonden er twee enthousiaste monteurs bij ons voor de deur. De anders stonden voor de deur van een straatgenoot

Enkele monteurs liepen heen en weer tussen de 2 klussen.
Ieder deed waar hij goed in was.

Tijdens de koffie en het frikandellen eten was de hele club bij elkaar, wat heel gezellig was.

De monteurs hebben allemaal keurig en vakkundig en vriendelijk gewerkt. Na afloop is alles netjes opgeruimd.

Zelfs enkele planken in de meterkast en een tegel in de bestrating werden weer op maat gemaakt.

Na afloop van de klus kregen we goede uitleg van de installatie en een dag na de klus werden we gebeld of alles naar wens was verlopen.

Kortom het hele team van Hagitech verdient een dikke 10

Goed en betrouwbaar advies / Deskundig en netjes gewerkt

Koelewijn

Netjes en heel duidelijk qua offertes en informatie.
Nette mensen en rustig.

Vriendelijk en correct

Familie van Baren

Het hele traject straalt kwaliteit en vakmanschap uit.
Offerte was helder en de installatie was uitstekend, prima op elkaar ingespeeld team van monteurs.

Het hele traject straalt kwaliteit en vakmanschap uit.

CJM de Bruin

Veiligheid staat voorop

prettig en kundig personeel, prima werk geleverd

Jeroen

Mede dankzij de vele positieve reviews op Google heb ik voor Hagitech gekozen.. Dus een eigen review kan natuurlijk niet uitblijven.

Na lang twijfelen en zoeken naar een juiste partij...

Na lang twijfelen en zoeken naar een juiste partij kwam ik uit bij Hagitech, Door de vele goede reviews op Google en een goede website met alle projecten heb ik de keuze gemaakt om een offerte op te laten stellen.

Van offerte tot installatie liep alles vlekkeloos. Offerte is eerlijk opgezet met daarin ook eerlijk aangegeven dat de ligging van ons huis niet ideaal was, iets wat bij de andere opgevraagde offertes niet van toepassing was, daar waren alleen grote koppen te zien met wat je maximale rendement is en de terugverdientijd. Bij Hagitech hebben ze een op-maat gemaakte offerte gemaakt met daarin realistische getallen.

Ook het locatiebezoek verliep soepel, er werden meerdere zonnepanelen aangeboden (zowel europees al chineze panelen) en hier werd deskundig advies over gegeven.

Uiteindelijk wel wat langer moeten wachten (8 maanden) maar dit was van tevoren duidelijk besproken, dus uiteindelijk geen probleem. Ik kies liever kwaliteit dan voor kwantiteit.

En de kwaliteit werd op de dag van montage nog maar eens duidelijk(er). De monteurs waren ruim op tijd en gingen meteen aan de slag! Een kopje koffie? 'Nee we gaan eerst even opbouwen!'

Ook merkte ik tijdens de installatie dat de heren voor kwaliteit gaan. Het was erg gemakkelijk geweest om de bekabeling in het zicht te plaatsen, maar de monteurs gaven zelf aan dat het mooier is om de bekabeling achter het schot te plaatsen waardoor deze niet zichtbaar zijn.. Uiteindelijk erg blij dat ze dit hebben voorgesteld want alle kabels zijn nu netjes uit het zicht.

Ook hebben ze de dakgoot nog voor ons schoon gemaakt, een extra stukje service!

Laat de zon maar schijnen! ☀️ Bedankt Hagitech!

Kwaliteit, Persoonlijke aandacht

Geert Ouweneel

Zeer fijne en nette mensen werkzaam bij dit bedrijf !

Kwaliteit v.w.b. , installeren, technische ondersteuning, overleg, advies en daarnaast kundige, nette en aardige werknemers op de "vloer" en op dak !

Klomp

Duidelijke informatie en afspraken via de mail, en de communicatie was erg goed. BEDANKT.

---

D de R

Top bedrijf

Inhoudelijke kennis over wat wel en niet kan, algemeen prettig contact en een installatie ploeg die weet wat ze aan het doen zijn.