Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

René

Snelle reactie, duidelijk advies en offerte, volgens planning opgeleverd en ook nog goede nazorg. Aanrader

Verstand van zaken, goede installatie en perfecte nazorg

Ron Verhagen

Begeleiding van offerte aanvraag, tot inplanning, installatie en nazorg wordt door de medewerkers van Hagitech prima verzorgd.

Kundig, duidelijk, vriendelijk

A. Bargeman

Voor Hagitech gekozen vanwege hun betrouwbare en deskundige uitstraling. En daarin ben ik zeker niet teleurgesteld. Vanaf begin tot het eind het gevoel met een betrouwbaar bedrijf te maken te hebben... Voor Hagitech gekozen vanwege hun betrouwbare en deskundige uitstraling. En daarin ben ik zeker niet teleurgesteld. Vanaf begin tot het eind het gevoel met een betrouwbaar bedrijf te maken te hebben gehad. Ook de installatie zelf verliep buitengewoon prettig. Twee kundige, vriendelijke en nette monteurs die zorgvuldig de panelen hebben geïnstalleerd.

Kortom, heel erg tevreden over de levering en installatie van de panelen en ik beveel Hagitech dan ook aan.

Deskundigheid en betrouwbaarheid

Sander

Duidelijke en heldere communicatie over alles; aanvraag, offerte en orderverwerking maar ook de planning, installatie en de oplevering. Zelfs bij de factuur nog extra informatie etc. Helemaal top!

Deskundigheid en communicatie.

T.A.Hubers

Zowel de contacten, het administratieve proces én de stipte uitvoering zijn van grote klasse. Het uitvoerend personeel betrekt de opdrachtgever goed bij de uitvoering en heeft zelfs oog voor niet... Zowel de contacten, het administratieve proces én de stipte uitvoering zijn van grote klasse. Het uitvoerend personeel betrekt de opdrachtgever goed bij de uitvoering en heeft zelfs oog voor niet gerelateerde tekortkomingen rond de werkplek.

Vakmanschap en oog voor detail.

Philip

Duidelijk verhaal. Geven diverse mogelijkheden aan, maar er worden geen overbodige of onnodige extra's aanbevolen. Keurige installatie!

Cees M Th Kraan

Nu ná precies één jaar probleemloos functioneren van onze centrale nog steeds zeer tevreden met onze keuze voor Hagitech. Prognose 8330 kWh. Door uitgekiende plaatsing, en optimizers 9470 kWh !

Heldere uitgebreide offerte, waarin keuzemogelijkheden, met prijsvergelijk. 100% transparant.

Dennis Sikking

Vanaf het begin was er goed advies over wat te doen en tijdens dit proces ben ik goed op de hoogte gehouden. De installatie is netjes gedaan en ook hierbij is het juiste advies gegeven.
Dennis...
Dennis Sikking

Maken waar wat ze zeggen en geven goed advies.

H. de Jong

Vooral twee gezellige dagen gehad met jullie top-monteurs, die veel humor hebben en ook nog eens netjes te werk gaan en niet moeilijk doen over sneeuw op het dak of een donkere kruipruimte. Ook het... Vooral twee gezellige dagen gehad met jullie top-monteurs, die veel humor hebben en ook nog eens netjes te werk gaan en niet moeilijk doen over sneeuw op het dak of een donkere kruipruimte. Ook het adviestraject was prettig, met eerlijke aanbevelingen van Pieter.

Duidelijke communicatie, eigen monteurs die zeer nauwkeurig werken, oog voor detail (ligging, afwerking in kleur), kwaliteitsmaterialen.

Ontmoetingskerk

Prettige samenwerking

Goede communicatie in verband met de plaatsing converter en bekabeling.