Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

PPK

13 Trina Vertex zonnepanelen met SolarEdge omvormer laten plaatsen. Advies / aankooptraject verliep prettig en deskundig. Ter plaatse werd situatie bekeken en werden de mogelijkheden en... 13 Trina Vertex zonnepanelen met SolarEdge omvormer laten plaatsen. Advies / aankooptraject verliep prettig en deskundig. Ter plaatse werd situatie bekeken en werden de mogelijkheden en onmogelijkheden besproken. Heel verschil met de meeste leveranciers die denkenalles van afstand met een luchtfoto te kunnen doen….. Voor de uiteindelijk plaatsing moet je wel klein beetje geduld hebben, maar dan heb je ook wat.Heel vriendelijk en deskundige monteurs die heel relaxed de installatie verzorgen en alles netjes en werkend opleveren.en tot slot niet te vergeten de backoffice. Altijd na vraag per e-mail dezelfde dag antwoord. Dag na plaatsing al het formulier voor de btw teruggave ontvangen. Dit traject wordt ook volledig verzorgd. Kortom dit bedrijf is een echte aanrader en mag trots zijn om hun medewerkers!

Advisering op locatie, deskundigheid en vriendelijkheid medewerkers

Thierry & Emmy Leenman

Van begin tot het eind een super ervaring gehad met Hagitech! Van offerte tot uitvoering zijn wij erg tevreden. Ook hebben we het contact met Pieter, Rhodé en de nette/beleefde werkmannen als zeer... Van begin tot het eind een super ervaring gehad met Hagitech! Van offerte tot uitvoering zijn wij erg tevreden. Ook hebben we het contact met Pieter, Rhodé en de nette/beleefde werkmannen als zeer prettig ervaren. Kortom, wij zijn erg blij dat we met deze, voor ons lokale, aanbieder van zonnepanelen in zee zijn gegaan. Laat de zon nu maar snel komen!

Professionaliteit

Peter uit Dordrecht

Ik heb voor Hagitech gekozen om drie belangrijke reden. 1. Deskundigheid. 2. De manier waarop zij de zonnepanelen monteren. Simpel gezegd worden er in zonnepanelen land twee systemen gebruikt:... Ik heb voor Hagitech gekozen om drie belangrijke reden. 1. Deskundigheid. 2. De manier waarop zij de zonnepanelen monteren. Simpel gezegd worden er in zonnepanelen land twee systemen gebruikt: Klikken, waarbij de monteurs heel snel het aluminium frame op de panlatten kunnen klikken. Schroeven, het frame wordt steviger op de panlatten geschroefd. Dit is degelijker maar duurder omdat het meer tijd kost. 3. Eigenmensen die de zonnepanelen installeren. 1 installatie per dag.

Afspraak is afspraak

Laurens

Van begin (offertefase) tot het eind (montage) een super ervaring gehad met Hagitech! Erg tevreden over het eindresultaat en prettig contact met Pieter, Rhodé en de mannen van de montage. Kortom,... Van begin (offertefase) tot het eind (montage) een super ervaring gehad met Hagitech! Erg tevreden over het eindresultaat en prettig contact met Pieter, Rhodé en de mannen van de montage. Kortom, een aanrader!

Heldere communicatie, netjes gemonteerd en perfect advies

Herman

Goede duidelijke offerte en er werd niet moeilijk gedaan over de lange doorlooptijd van het project wat ons ook weer de mogelijkheid bood om een ander type te selecteren.

Duidelijke offerte en nette montage

Martin van der Harst

Echt heel tevreden met het geleverde werk. Omdat onze buren ook al zaken hadden gedaan met Hagitech hadden we er vertrouwen in dat het bij ons ook goed zou gaan. En zeker! Alles volgens afspraak;... Echt heel tevreden met het geleverde werk. Omdat onze buren ook al zaken hadden gedaan met Hagitech hadden we er vertrouwen in dat het bij ons ook goed zou gaan. En zeker! Alles volgens afspraak; van offerte tot oplevering. En zelfs de BTW teruggave voor particulieren wordt uit handen genomen. Echt super blij mee. Een aanrader als je een betrouwbare partij zoekt voor het leveren en plaatsen van zonnepanelen, omvormer, etc.

communicatie, alles in 1 traject, prijs-kwaliteit verhouding

Jos

17 januari hebben wij 11 zonnepanelen laten installeren door Hagitech. Van begin tot eind wordt meegedacht, eerlijk advies en geen verassingen achteraf.

De monteurs zijn zeer behulpzaam,...

De monteurs zijn zeer behulpzaam, vriendelijk en flexibel. Met plaatsing van de omvormer werd creatief meegedacht. Van harte aan te bevelen

Vriendelijk en kundig

Laura

We kijken elke dag op de app. Super leuk om de opbrengst te zien ... dat kan met het lengen van de dagen alleen maar beter worden.
Bedankt voor het fijne contact en goede begeleiding!

Snelle duidelijke communicatie. Ze komen de afspraak goed na. Op al m'n vragen kreeg ik heel snel antwoord.
De mensen die voor de installatie hebben gezorgd hebben netjes gewerkt. Vriendelijke mannen die ook nog eens vriendelijk voor de hond waren.

Versluis

Betrouwbaar advies en heel netjes gewerkt. Het geheel is heel strak afgewerkt. kabels netjes weggewerkt onder de pannen.

betrouwbaar; werken heel netjes

van den Broek

Vanaf offerteaanvraag tot aan de oplevering was er goede, duidelijke en snelle communicatie. Afspraken worden nagekomen en alles wordt uit handen genomen. Goede monteurs met kennis van zaken.... Vanaf offerteaanvraag tot aan de oplevering was er goede, duidelijke en snelle communicatie. Afspraken worden nagekomen en alles wordt uit handen genomen. Goede monteurs met kennis van zaken. Panelen liggen super netjes op het dak.

goede, snelle en duidelijke communicatie