Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Koenders

Na diverse offertes te hebben opgevraagd, het beste gevoel overgehouden bij Hagitech. Duidelijke offerte, nette vertegenwoordiger, goede communicatie met het kantoor. Vriendelijke installateurs en... Na diverse offertes te hebben opgevraagd, het beste gevoel overgehouden bij Hagitech. Duidelijke offerte, nette vertegenwoordiger, goede communicatie met het kantoor. Vriendelijke installateurs en kwamen netjes op het afgesproken tijdstip. Prima werk afgeleverd, de installatie werkt tot dusver na behoren. Mochten er in de toekomst gebreken komen aan de installatie dan hebben wij er vertrouwen in dat Hagitech dit dan ook weer netjes zal oplossen.

Snelle communicatie, vriendelijke installateurs en nette installatie.

Sjoerd den Boer

Fijne ervaring van begin tot eind

Zijn duidelijk met communicatie, ze leveren het netjes af.

Mark

Heldere communicatie van begin tot einde. Vragen worden snel beantwoord.

Bereikbaarheid

Boaz van Ooijen

Als ik niks normaals kan bedenken wat beter kan, dan zegt dat een hoop! Heel blij met de installatie.

Goede Communicatie, Duidelijkheid en Transparantie van zaken, Alles netjes Achterlaten,

Hagitech Zonnepanelen

We zijn zeer tevreden, ook over de twee monteurs die het kwamen aanleggen, vriendelijke en nette mannen.
De dag na plaatsing wordt je door het bedrijf zelf gebeld of je tevreden bent. Wat een service... Dat zie je tegenwoordig bijna nergens meer.

Duidelijke offerte en goed advies. Komen afspraken na.
Duidelijke offerte en goed advies. Komen afspraken na.
Nette monteurs. Betalen na levering als je tevreden bent. Klantgerichtheid en service zoals ze bij Hagitech leveren zie je tegenwoordig bijna niet meer.

Kapteijn

Afspraak=afspraak, prettig om zaken mee te doen.

Heldere communicatie, planning goed op orde. Er wordt goed de tijd genomen voor de installatie waardoor er netjes en zorgvuldig gewerkt kan worden.

Ed den Breejen

Hagitech komt afspraken perfect na

Installatie, afspraken en nazorg

Arnold van Bochove

Gewoon een heel goed bedrijf dat doet wat het belooft.

Goed en eerlijk advies. Deskundig. Prima installatie.

Leen Rietveld

Topbedrijf! Deskundig, goed en eerlijk advies, kwalitatief goede producten en heel netjes geïnstalleerd. Het enige nadeel wat ik kan bedenken dat ik een poosje moest wachten voordat ze konden... Topbedrijf! Deskundig, goed en eerlijk advies, kwalitatief goede producten en heel netjes geïnstalleerd. Het enige nadeel wat ik kan bedenken dat ik een poosje moest wachten voordat ze konden installeren, maar dat kun je ook zien als een goed teken.

Kwaliteit tegen een goede prijs

VastgoedNL b.v.

Vriendelijke monteurs, uitstekend materiaal en gereedschap

uitstekende communicatie.