Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Laura

We kijken elke dag op de app. Super leuk om de opbrengst te zien ... dat kan met het lengen van de dagen alleen maar beter worden.
Bedankt voor het fijne contact en goede begeleiding!

Snelle duidelijke communicatie. Ze komen de afspraak goed na. Op al m'n vragen kreeg ik heel snel antwoord.
De mensen die voor de installatie hebben gezorgd hebben netjes gewerkt. Vriendelijke mannen die ook nog eens vriendelijk voor de hond waren.

Versluis

Betrouwbaar advies en heel netjes gewerkt. Het geheel is heel strak afgewerkt. kabels netjes weggewerkt onder de pannen.

betrouwbaar; werken heel netjes

van den Broek

Vanaf offerteaanvraag tot aan de oplevering was er goede, duidelijke en snelle communicatie. Afspraken worden nagekomen en alles wordt uit handen genomen. Goede monteurs met kennis van zaken.... Vanaf offerteaanvraag tot aan de oplevering was er goede, duidelijke en snelle communicatie. Afspraken worden nagekomen en alles wordt uit handen genomen. Goede monteurs met kennis van zaken. Panelen liggen super netjes op het dak.

goede, snelle en duidelijke communicatie

Julia de Vos

De ervaring met Hagitech is uitstekend.
De ervaring met Hagitech is uitstekend.
Vanaf het eerste contact deskundig advies, er wordt echt meegedacht. Installatie volgens afspraak en bijzonder netjes uitgevoerd, afwerking uitstekend. Ook het werken met de app werkt uitstekend en geeft een duidelijk overzicht.
Kortom we zijn zeer tevreden en bevelen Hagitech zeker aan. :-)

Goed advies
Leverbetrouwbaarheid
Nette installatie

H. Dam

Wij zijn heel blij hoe alles is gegaan. We hadden het niet beter kunnen treffen. We zijn dik tevreden.

Prima bedrijf dat afspraken goed nakomt.

A van Eijk

Heel fijn personeel deskundig en vriendelijk

Komen alles na wat er wordt belooft.

Jesse Kooijman

Fantastisch geholpen

Communicatie, kwaliteit, advies

Joop van den Bosch

Zeer betrouwbaar bedrijf, aanrader voor iedereen die zonnepanelen wil aanschaffen.

Allen

Fam. Heikoop

Alles wordt duidelijk uitgelegd, zodat je een weloverwogen keuze kan maken. Aardige monteurs, die ook behulpzaam zijn. Goede aflevering en installatie van de bestelde producten.

Goede communicatie en duidelijke uitleg

D. van Meijeren

Vanaf het eerste contact tot en met het plaatsten van de installatie zeer tevreden. Na bespreken van de mogelijkheden volgde een duidelijke offerte. Het plaatsen van de panelen en bekabeling met... Vanaf het eerste contact tot en met het plaatsten van de installatie zeer tevreden. Na bespreken van de mogelijkheden volgde een duidelijke offerte. Het plaatsen van de panelen en bekabeling met omvormer gebeurde met grote zorgvuldigheid. Er werd ruim de tijd genomen om strak en netjes te werken.

duidelijk in theorie en praktijk.