Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Remon

Hagitech stuurt netjes iemand langs om alles te bespreken en te kijken of er eventuele aanpassingen nodig zijn. Ook bij vragen binnen zeer korte tijd antwoord. Beeld en goed personeel bij... Hagitech stuurt netjes iemand langs om alles te bespreken en te kijken of er eventuele aanpassingen nodig zijn. Ook bij vragen binnen zeer korte tijd antwoord. Beeld en goed personeel bij installatie. Al met al zeer goed geholpen en een aanrader.

Klantvriendelijk

M. Kok

Ik ben zowel in het offertetraject als tijdens de installatie super goed te woord gestaan en geholpen. Bedrijf is goed bereikbaar, heeft echt verstand van zaken en reageert snel. En een super goed... Ik ben zowel in het offertetraject als tijdens de installatie super goed te woord gestaan en geholpen. Bedrijf is goed bereikbaar, heeft echt verstand van zaken en reageert snel. En een super goed product!

Super snelle en goede offerte en perfecte installatie. Aardige mensen, zowel op kantoor als de installateurs. Een aanrader!

Peter K.

Kortweg: Houden zo!

Zoals bijna iedereen in de reviews al meldt is het een heel fijn bedrijfje met vriendelijke en deskundige medewerkers. Afspraken zijn uitstekend nagekomen, monteurs zijn op elkaar ingespeeld, ze... Zoals bijna iedereen in de reviews al meldt is het een heel fijn bedrijfje met vriendelijke en deskundige medewerkers. Afspraken zijn uitstekend nagekomen, monteurs zijn op elkaar ingespeeld, ze ruimen alles netjes op, lopen niet met dakschoenen binnen en bovenal:de installatie werkt zoals het moet.

Piet Bronkhorst

Kortom een aanrader!

Voor mij was het al meteen duidelijk dat na het eerste gesprek met Pieter Hagitech mij de zonnepanelen zou leveren/verkopen.
Na een gedegen inventarisatie van...
Kortom een aanrader!

Na een gedegen inventarisatie van mijn wensen, volgde er een uitstekend advies wat mij op het lijf geschreven was.
De verdere afwikkeling geschiedde zeer snel en volledig naar volle tevredenheid.
Met regelmatige terugkoppelingen was ik steeds van de voortgang van de levering en plaatsing van de panelen op de hoogte.

Je merkt meteen dat het een relaxt bedrijf is waar de klant centraal staat.
De communicatie met alle medewerkers is uitstekend, team van vriendelijke, gemotiveerde, vakkundige mensen. En niet onbelangrijk, men neemt de tijd, luistert goed en speelt in op jouw situatie.
Ik heb me nergens zorgen over te hoeven maken. Alles werd op een geweldige en prettige wijze geregeld. Na plaatsing zelfs gebeld of alles in orde was, zo hoort het, maar waar maak je dat nog mee, top!
Gezellige installatie-dag met jullie top-monteurs gehad, die gaan voor kwaliteit, gaan netjes te werk en hebben humor, niets dan lof!

Chapeau voor eenieder die bij Hagitech werkzaam is!

ik kan het ook iedereen aanraden naar Hagitech te gaan voor zonnepanelen.

communicatie, nemen de tijd - kwaliteit boven snelheid-, luisteren naar klant, gemotiveerd en betrokken personeel

J.Hooikaas

Geheel onverwacht heeft de installatie veel eerder plaatsgevonden dan afgesproken, wegens storm konden er elders geen panelen geplaatst worden, maar wel op ons dak in de luwte van de wind. Geheel onverwacht heeft de installatie veel eerder plaatsgevonden dan afgesproken, wegens storm konden er elders geen panelen geplaatst worden, maar wel op ons dak in de luwte van de wind.
Top geregeld!
voor iedereen die overweegt zonnepanelen aan te schaffen een advies:
Koop lokaal, dat is pas duurzaam!

Duidelijk in communicatie, komen keurig de afspraken na.
oplevering geheel naar wens.
Een plaatselijke onderneming met een sterke bedrijfsvoering!

Dennis De graaff

Top team, netjes opgeleverd en vriendelijke mensen👍

Vriendelijke vakkundige mensen

Bas Nomen

Alles goed geregeld , van het begin tot de plaatsing toe.

Alles duidelijk en goed gecommuniceerd van het begin tot eind.

P Kleijnen

Van begin tot het eind helemaal tevreden met het traject. Er wordt goed mee gedacht in de keuze en plaatsing van de panelen. Er komt ook iemand langs om een plan te maken, wat er voor gezorgd heeft... Van begin tot het eind helemaal tevreden met het traject. Er wordt goed mee gedacht in de keuze en plaatsing van de panelen. Er komt ook iemand langs om een plan te maken, wat er voor gezorgd heeft dat de installatie vrijwel onzichtbaar is weggewerkt. Fijne club mensen, zeker aan te bevelen!

Goede communicatie.

Colinda Kraaijkamp

Niets dan lof!
Niets dan lof!
Heel fijn geholpen, snelle offerte, duidelijk gesprek, alles keurig geïnstalleerd en uitgelegd, alles netjes achtergelaten en de Btw teruggave geregeld. Nog een belletje erna of alles in orde was. Top!

Snelle communicatie, goed luisteren naar wensen, netjes gewerkt, fijne medewerkers

Dirk de Ruijter

Tot nu toe alleen positieve ervaringen, goed advies, nette installateurs en nette oplevering, denken goed mee en zoeken de beste oplossing, misschien niet het goedkoopste bedrijf, maar wel een... Tot nu toe alleen positieve ervaringen, goed advies, nette installateurs en nette oplevering, denken goed mee en zoeken de beste oplossing, misschien niet het goedkoopste bedrijf, maar wel een degelijk bedrijf.

Net bedrijf, nette communicatie en oplevering, geen rouwdouwers die een klusje gehaast afmaken.