Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Sander

Duidelijke en heldere communicatie over alles; aanvraag, offerte en orderverwerking maar ook de planning, installatie en de oplevering. Zelfs bij de factuur nog extra informatie etc. Helemaal top!

Deskundigheid en communicatie.

T.A.Hubers

Zowel de contacten, het administratieve proces én de stipte uitvoering zijn van grote klasse. Het uitvoerend personeel betrekt de opdrachtgever goed bij de uitvoering en heeft zelfs oog voor niet... Zowel de contacten, het administratieve proces én de stipte uitvoering zijn van grote klasse. Het uitvoerend personeel betrekt de opdrachtgever goed bij de uitvoering en heeft zelfs oog voor niet gerelateerde tekortkomingen rond de werkplek.

Vakmanschap en oog voor detail.

Philip

Duidelijk verhaal. Geven diverse mogelijkheden aan, maar er worden geen overbodige of onnodige extra's aanbevolen. Keurige installatie!

Cees M Th Kraan

Nu ná precies één jaar probleemloos functioneren van onze centrale nog steeds zeer tevreden met onze keuze voor Hagitech. Prognose 8330 kWh. Door uitgekiende plaatsing, en optimizers 9470 kWh !

Heldere uitgebreide offerte, waarin keuzemogelijkheden, met prijsvergelijk. 100% transparant.

Dennis Sikking

Vanaf het begin was er goed advies over wat te doen en tijdens dit proces ben ik goed op de hoogte gehouden. De installatie is netjes gedaan en ook hierbij is het juiste advies gegeven.
Dennis...
Dennis Sikking

Maken waar wat ze zeggen en geven goed advies.

H. de Jong

Vooral twee gezellige dagen gehad met jullie top-monteurs, die veel humor hebben en ook nog eens netjes te werk gaan en niet moeilijk doen over sneeuw op het dak of een donkere kruipruimte. Ook het... Vooral twee gezellige dagen gehad met jullie top-monteurs, die veel humor hebben en ook nog eens netjes te werk gaan en niet moeilijk doen over sneeuw op het dak of een donkere kruipruimte. Ook het adviestraject was prettig, met eerlijke aanbevelingen van Pieter.

Duidelijke communicatie, eigen monteurs die zeer nauwkeurig werken, oog voor detail (ligging, afwerking in kleur), kwaliteitsmaterialen.

Ontmoetingskerk

Prettige samenwerking

Goede communicatie in verband met de plaatsing converter en bekabeling.

PP

Prettig contact met het bedrijf in alle fasen (offerte, planning werkzaamheden. Eén van de monteurs vergiste zich tijdens de werkzaamheden (aanboren waterleiding), maar dit is naar tevredenheid... Prettig contact met het bedrijf in alle fasen (offerte, planning werkzaamheden. Eén van de monteurs vergiste zich tijdens de werkzaamheden (aanboren waterleiding), maar dit is naar tevredenheid opgelost/gerepareerd.

- Goed advies gekregen m.b.t. aantallen en plaatsing van de panelen op het dak. Advies was 2 stroken van 5 te leggen (2 panelen minder dan we gedacht hadden) wat inderdaad veel mooier ligt. Geen... - Goed advies gekregen m.b.t. aantallen en plaatsing van de panelen op het dak. Advies was 2 stroken van 5 te leggen (2 panelen minder dan we gedacht hadden) wat inderdaad veel mooier ligt. Geen mozaïek van panelen dus.
- Heldere en overzichtelijke offerte
- Goede installatie van 10 kwaliteitspanelen (355Wp) op het oostelijke dak die nu al (in maart) meer terugleveren aan het net dan we afnemen.
- De monteurs hebben het afval netjes opgeruimd en meegenomen.

Henk Koorevaar

Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering van de installatie is alles goed en vlot verlopen.

Goed en deskundig advies, duidelijke offerte met verschillende opties, vriendelijke en nette monteurs.

P. Post

Vanaf het begincontact, het plaatsen en nazorg de beste ervaring. Kwalitatief ook goede producten. Er is oog voor detail. Ik zou zeggen zoek niet verder!

Duidelijk, betrouwbaar, sociaal en kwaliteit