Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

M. Eekman

Wij zijn heel erg tevreden over de installering van de zonnepanelen
op ons dak. De monteurs hebben ook heel netjes gewerkt. Dus petje af voor deze klus.

Een bedrijf wat weet wat men moet doen.

Fam. Groenenberg

Vanaf het ontvangst in de showroom door Rodé en het bezoek aan huis door Pieter wordt alles top geleverd! Hartelijk dank hiervoor en de complimenten voor jullie monteurs die mooi werk hebben... Vanaf het ontvangst in de showroom door Rodé en het bezoek aan huis door Pieter wordt alles top geleverd! Hartelijk dank hiervoor en de complimenten voor jullie monteurs die mooi werk hebben geleverd. Je ziet duidelijk dat de omvormer met de bedrading met zorg is aangebracht.

Een zeer goed advies in de showroom, duidelijke communicatie en een deskundige aanleg met montage-medewerkers die er duidelijk zin in hadden!

Freek Bikker

Een fijn bedrijf met deskundige mensen
Leuke sfeer
Kan het iedereen aan bevelen . Chapeaud.

Accuratesse en goede communicatieve vaardigheden . Uit leg was heel goed . Voor ouderen zoals wij erg belangrijk .

André Leeuwesteijn

Zeer goed bedrijf, van begin tot eind alles top geregeld! Van een duidelijke offerte tot een perfecte installatie, ook de monteur hanno is een zeer vakbekwaam persoon!!!!
Zeker een aanrader!!

Duidelijke communicatie , en offerte

Bogaard

Zeer tevreden, vanaf offerte tot en met installatie, alles werkelijk perfect gegaan.

Goede communicatie, en afspraken uitstekend nagekomen

Robert middag

Van het aanvragen van een offerte tot het opleveren van de installatie is hagitech een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Duidelijke communicatie, een nette prijs/kwaliteitsverhouding en ook een... Van het aanvragen van een offerte tot het opleveren van de installatie is hagitech een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Duidelijke communicatie, een nette prijs/kwaliteitsverhouding en ook een prima (eigen) montageploeg.

Communicatie en montage

John Grinwis

Ik zou als bedrijf trots zijn op jullie buiten mensen dat is immers uithangbord van het bedrijf.

Maar natuurlijk ook de mensen aan het begin.
Veel gezondheid en blijf zo dat nu als...

Maar natuurlijk ook de mensen aan het begin.
Veel gezondheid en blijf zo dat nu als bedrijf bent
Groet
John

Goedverzorgd en heel vriendelijke en vooral hele erg netjes gewerkt zowel binnen als buiten.
Dit is een bedrijf die niet zal vinden die zo goed werkt van begin tot eind .

Beautysalon Cryell

Afspraken nakomen, duidelijkheid, netheid en vakkundigheid. Gewoon een Top bedrijf

Vakkundig en netjes

Hardam

Vanaf offerte tot oplevering, fijne ervaring, communicatie duidelijk en snel, fijne installateurs, alles netjes opgeleverd.

Communicatie is duidelijke en vlot,

Blom

Helaas konden de zonnepanelen die wij hadden besteld niet op tijd geleverd vanwege leveringsproblemen
Gelukkig een goede oplossing geboden door Hagitech
Vakkundige levering en...
Gelukkig een goede oplossing geboden door Hagitech
Vakkundige levering en aansluiting van de zonnepanelen
Werkzaamheden werden netjes en naar tevredenheid uitgevoerd

Vriendelijk,betrouwbaar,netjes