Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

M.Mandemakers

Zeer net bedrijf, duidelijke uitleg en offerte, afspraak = afspraak en zeer vakbekwame monteurs.

Bij aanvraag van de offerte een duidelijke offerte ontvangen met een 4-tal opties qua prijs- en kwaliteitsniveau. Na overleg een een 1e keuze is Hagitech thuis geweest waar de opname en een goede... Bij aanvraag van de offerte een duidelijke offerte ontvangen met een 4-tal opties qua prijs- en kwaliteitsniveau. Na overleg een een 1e keuze is Hagitech thuis geweest waar de opname en een goede uitleg is gegeven. Na de definitieve bestelling netjes ingepland en op de afgesproken datum begonnen. De installatie is netjes aangelegd in 2 dagen tijd (31 panelen). De monteurs zijn Nederlandse monteurs, vakbekwaam, netjes en gezellig. Na 2 dagen inbedrijf gesteld en gelijk levering van stroom. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen goede prijs-kwaliteit verhouding.

Paul Hupkes

Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van de 2 monteurs😊.
Compliment voor de deskundigheid, netheid, zorgvuldigheid en vriendelijkheid!!

deskundigheid, vakbekwaamheid.

Carl Pellikaan

Een keurig uitgewerkte offerte ontvangen met keuze uit diverse fabrikaat en type PV panelen en omvormers. Op basis van de offerte een keuze gemaakt en opdracht verstrekt. Kort voor de uitvoering... Een keurig uitgewerkte offerte ontvangen met keuze uit diverse fabrikaat en type PV panelen en omvormers. Op basis van de offerte een keuze gemaakt en opdracht verstrekt. Kort voor de uitvoering hebben we nog een aanpassing gedaan in het aantal panelen en de manier van aansluiten op de meterkast. De aanpassingen zijn keurig op papier verwerkt en bij de uitvoering als zodanig gemonteerd. De monteurs van Hagitech hebben keurig werk geleverd. Kortom we zijn zeer tevreden met Hagitech en zullen dit bedrijf aanbevelen bij iedereen die onze mening vraagt.

Technische kennis, betrouwbaar, regionale speler, afspraken nakomen, eigen monteurs, fijne contacten met projectleider en binnendienst, enz

Fam. R

Vanaf het eerste contact, de offerte, de tussentijdse communicatie en vervolgens de installatie is allemaal super verlopen. Bij de installatie hebben de monteurs netjes gewerkt en goede uitleg... Vanaf het eerste contact, de offerte, de tussentijdse communicatie en vervolgens de installatie is allemaal super verlopen. Bij de installatie hebben de monteurs netjes gewerkt en goede uitleg gegeven.

S. van Houwelingen

Recent heeft Hagitech ons huis voorzien van zonnepanelen. Zowel het advies als de installatie was deskundig en netjes.

Deskundig en netjes

M. Eekman

Wij zijn heel erg tevreden over de installering van de zonnepanelen
op ons dak. De monteurs hebben ook heel netjes gewerkt. Dus petje af voor deze klus.

Een bedrijf wat weet wat men moet doen.

Fam. Groenenberg

Vanaf het ontvangst in de showroom door Rodé en het bezoek aan huis door Pieter wordt alles top geleverd! Hartelijk dank hiervoor en de complimenten voor jullie monteurs die mooi werk hebben... Vanaf het ontvangst in de showroom door Rodé en het bezoek aan huis door Pieter wordt alles top geleverd! Hartelijk dank hiervoor en de complimenten voor jullie monteurs die mooi werk hebben geleverd. Je ziet duidelijk dat de omvormer met de bedrading met zorg is aangebracht.

Een zeer goed advies in de showroom, duidelijke communicatie en een deskundige aanleg met montage-medewerkers die er duidelijk zin in hadden!

Freek Bikker

Een fijn bedrijf met deskundige mensen
Leuke sfeer
Kan het iedereen aan bevelen . Chapeaud.

Accuratesse en goede communicatieve vaardigheden . Uit leg was heel goed . Voor ouderen zoals wij erg belangrijk .

André Leeuwesteijn

Zeer goed bedrijf, van begin tot eind alles top geregeld! Van een duidelijke offerte tot een perfecte installatie, ook de monteur hanno is een zeer vakbekwaam persoon!!!!
Zeker een aanrader!!

Duidelijke communicatie , en offerte

Bogaard

Zeer tevreden, vanaf offerte tot en met installatie, alles werkelijk perfect gegaan.

Goede communicatie, en afspraken uitstekend nagekomen