Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Mariëtte de Raad

Monteurs super netjes en vriendelijk.
Alleen maar pluspunten van begin tot het eind.

Alles keurig geregeld, nette en vriendelijke monteurs.
Alleen maar pluspunten.

Tim van Ammelrooy

Alles was super geregeld, van begin tot het eind.

Alles was super geregeld, van begin tot het eind.

De Jong

Fijne en goede monteurs

Alles keurig geregeld. Niks op aan te merken

Marijke Valk

Hagitech is een bedrijf waar menig bedrijf een voorbeeld aan kan nemen.
Hagitech is een bedrijf waar menig bedrijf een voorbeeld aan kan nemen.
Het begon met een bezoek aan de winkel waarbij ik heel vriendelijk en deskundig werd geïnformeerd. Daarna een bezoek thuis waar alles werd bekeken en er deskundig advies werd gegeven.
Tenslotte de installatie door vriendelijke en vakbekwame installateurs.
Alles werd keurig geïnstalleerd en ook later opgeruimd waarbij zelfs stofzuigen niet werd nagelaten.
Bij het eerste bezoek had ik al een heel goed gevoel en dat is zo gebleven
Ga zo door Hagitech, een bedrijf als die van jullie is zeldzaam tegenwoordig..

Dit bedrijf heeft alleen maar sterke punten!

Martin de Koster

Voelde in de zoektocht naar een leverancier al goed aan. Goede referenties van klanten in onze omgeving.
Verwachtingen meer dan waargemaakt.
Vakkundige, vriendelijke en nette monteurs die...
Verwachtingen meer dan waargemaakt.
Vakkundige, vriendelijke en nette monteurs die zeer goed werk leverden.
Wij kunnen dit bedrijf met een gerust hart bij iedereen aanbevelen.

Kwaliteit, betrouwbaarheid en vriendelijkheid

Bruning

Ik heb alleen maar positieve ervaringen. U bent een voorbeeld voor uw collega-bedrijven!

Duidelijke communicatie vanaf het eerste contact. Vriendelijk contact en duidelijke adviezen. Prettige monteurs bij de installatie.

Arie Kraaij

In 2014 onze eerste pv-installatie naar volle tevredenheid door Hagitech laten uitvoeren. Voldeed exact naar de vooraf berekende opbrengst. Logisch om onze tweede pv-installatie wederom door... In 2014 onze eerste pv-installatie naar volle tevredenheid door Hagitech laten uitvoeren. Voldeed exact naar de vooraf berekende opbrengst. Logisch om onze tweede pv-installatie wederom door Hagitech te laten verzorgen. Kwaliteit (in alle opzichten) en goede begeleiding is voor ons het belangrijkste wat wederom tot uiting is gekomen. Een absolute aanrader voor wie een kwalitatief hoogwaardige installatie wil tegen markt conforme prijzen.

Kwaliteit, communicatie,correcte mensen

Familie Stigter- van Weelden

Samenvattend: we zijn heel blij met jullie service en deskundigheid. Hoop dat jullie bedrijf zo mag blijven!

Duidelijk, transparant, zeer goede communicatie, goede en eerlijke adviezen, strakke afspraken, zeer goede service van begin tot einde. Dit bedrijf is een aanrader!!!

De Jong Pharma Consult

Van begin tot eind is het proces van de zonnepanelen uitstekend verlopen bij Hagitech. Het begon met een bezoek op de bouw van ons nieuwe huis waarbij de mogelijkheden bekeken werden. Hier werd niet... Van begin tot eind is het proces van de zonnepanelen uitstekend verlopen bij Hagitech. Het begon met een bezoek op de bouw van ons nieuwe huis waarbij de mogelijkheden bekeken werden. Hier werd niet alleen gekeken naar b.v. opbrengst en kosten, maar ook naar de esthetische vormgeving van het geheel. Het moet er aan buitenkant tenslotte ook mooi uit zien.

Een ploeg van 4 keurige jonge mannen melden zich op de dag van de installatie. Het viel op dat er vooral netjes gewerkt werd om een mooi product af te leveren, en snelheid van montage was duidelijk ondergeschikt: liever wat langzamer en mooi en goed, dan snel. Dit kan omdat Hagitech de mensen in loondienst heeft en dus niet met ZZP-ers werkt die vooral snel naar de volgende klus willen.

Omdat wij een zeer grote installatie hebben (40 panelen over 4 daken, accu, autolader, etc.) duurde de installatie 3 dagen. Daarna werd een prima werkend systeem opgeleverd dat er ook nog mooi uit ziet.

Samengevat alleen maar complimenten voor Hagitech

Samengevat alleen maar complimenten voor Hagitech

Blomsma

Mijn zoon heeft pas 2 wkn stage gelopen, elke dag trouw om 6 uur uit bed en de tijd van zijn leven gehad. Elke dag thuis met leuke verhalen over de mannen. Hij komt zeker terug!
Groetjes van Luca

Goed stagebedrijf