Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Corne Gulinski

Hagitech heeft zijn zaakjes perfect op orde!!

Keurige meedenkende monteurs!!

Mark

Van stap A (kennismaking) t/m Z (installatie opgeleverd) zijn we een zeer tevreden klant.

Dat het op alle onderdelen zo goed gescoord kan worden.

Lisenka van den bout

Heldere offerte, monteurs werken keurig netjes en snel.En achteraf nog gebeld of alles naar wens was heel fijn allemaal.Top

helder en duidelijk

Sven

Zoals afgesproken de installateurs op tijd aanwezig. Werken netjes en schoon. Kabels netjes weggewerkt zodat je in huis zo weinig mogelijk ziet. Dakgoot is ook ondertussen schoon gemaakt. Waren... Zoals afgesproken de installateurs op tijd aanwezig. Werken netjes en schoon. Kabels netjes weggewerkt zodat je in huis zo weinig mogelijk ziet. Dakgoot is ook ondertussen schoon gemaakt. Waren alleen 1 pan vergeten terug te schuiven, maar keerde direct om, om dit als nog te herstellen. Dus service, kwaliteit dik in orde !

Duidelijke offerte, Goede installateurs.

Gerard van den Berg

Wij zijn heel tevreden over de offerte, uitleg daarbij en de volledigheid. Ook de uitvoering door de monteurs verdient een plus.
Goed en snel gewerkt geleverd en heel aardige en deskundige...
Goed en snel gewerkt geleverd en heel aardige en deskundige monteurs.

Goede duidelijke offerte. Uitleg en werkzaamheden door monteurs heel tevreden over. Alles eigenlijk perfect uitgevoerd. Een aanrader

E. van Nieuwaal

Voor de tweede keer zijn we in zee gegaan met Hagitech. Bij ons vorige huis hebben ze naar volle tevredenheid een mooie installatie gemaakt. Nu opnieuw tevreden!

Betrouwbaar bedrijf met goede monteurs, die niet kiezen voor de gemakkelijke oplossing, maar het ook mooi opleveren.

Sjaak Verbaan

De monteurs waren correct, zeer beleefd en deskundig.

Deskundig en goed advies. Mooie producten.

C. Nieuwkoop

Zoals reeds opgemerkt bij de sterke en verbeterpunten, Super goed bedrijf van begin tot einde een zeer goede communicatie. Ga zo door.

Van begin tot eind zeer goede communicatie. Er wordt netjes gewerkt. Super bedrijf!!

Het was het wachten op montage waard! Het was uitstekend zaken doen met Hagitech. Van advies tot montage, goede communicatie en leveren wat beloofd wordt. Monteurs waren goede ambassadeurs voor... Het was het wachten op montage waard! Het was uitstekend zaken doen met Hagitech. Van advies tot montage, goede communicatie en leveren wat beloofd wordt. Monteurs waren goede ambassadeurs voor Hagitech. Deskundig, montage was goed en er wordt schoon opgeleverd.

deskundigheid, goede communicatie en nakomen afspraken

Sander

Vriendelijke mensen. Weten waar ze mee bezig zijn.

Denken in oplossingen. Niet in problemen.