Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Jan middag

Goede communicatie, netjes gewerkt, keurig afgeleverd.

netjes gewerkt, keurig op het dak gelegd.

JP de Maar-Walraven

Zeer positieve ervaring, zowel telefonisch, per email alsook met de installateurs ter plaatse. Afspraken zijn goed en snel nagekomen. Serieuze partij om je zonnepanelen aan te schaffen en te laten... Zeer positieve ervaring, zowel telefonisch, per email alsook met de installateurs ter plaatse. Afspraken zijn goed en snel nagekomen. Serieuze partij om je zonnepanelen aan te schaffen en te laten installeren.

Goede communicatie vooraf en zeer strakke installatie en montage door vriendelijke en professionele installateurs. Afspraken zijn nagekomen en heldere info.

jaap mijnster

Mij eerste ervaring met zonnepanelen was het aanvragen van div offertes en gesprekken hagitech kwam hier heel goed en betrouwbaar uit ze zijn ook bij div organisaties aangesloten wat gewoon een... Mij eerste ervaring met zonnepanelen was het aanvragen van div offertes en gesprekken hagitech kwam hier heel goed en betrouwbaar uit ze zijn ook bij div organisaties aangesloten wat gewoon een gevoel van vertrouwen geeft

heldere en duidelijke uitleg van begin tot eind zeer nette en bekwame monteurs

Frank Linders

Zeer tevreden over het gehele proces. Duidelijke offerte, afspraken die nagekomen worden, vriendelijke en kundige die netjes werken. Kortom tevreden van begin tot einde!

Mariëtte de Raad

Monteurs super netjes en vriendelijk.
Alleen maar pluspunten van begin tot het eind.

Alles keurig geregeld, nette en vriendelijke monteurs.
Alleen maar pluspunten.

Tim van Ammelrooy

Alles was super geregeld, van begin tot het eind.

Alles was super geregeld, van begin tot het eind.

De Jong

Fijne en goede monteurs

Alles keurig geregeld. Niks op aan te merken

Marijke Valk

Hagitech is een bedrijf waar menig bedrijf een voorbeeld aan kan nemen.
Hagitech is een bedrijf waar menig bedrijf een voorbeeld aan kan nemen.
Het begon met een bezoek aan de winkel waarbij ik heel vriendelijk en deskundig werd geïnformeerd. Daarna een bezoek thuis waar alles werd bekeken en er deskundig advies werd gegeven.
Tenslotte de installatie door vriendelijke en vakbekwame installateurs.
Alles werd keurig geïnstalleerd en ook later opgeruimd waarbij zelfs stofzuigen niet werd nagelaten.
Bij het eerste bezoek had ik al een heel goed gevoel en dat is zo gebleven
Ga zo door Hagitech, een bedrijf als die van jullie is zeldzaam tegenwoordig..

Dit bedrijf heeft alleen maar sterke punten!

Martin de Koster

Voelde in de zoektocht naar een leverancier al goed aan. Goede referenties van klanten in onze omgeving.
Verwachtingen meer dan waargemaakt.
Vakkundige, vriendelijke en nette monteurs die...
Verwachtingen meer dan waargemaakt.
Vakkundige, vriendelijke en nette monteurs die zeer goed werk leverden.
Wij kunnen dit bedrijf met een gerust hart bij iedereen aanbevelen.

Kwaliteit, betrouwbaarheid en vriendelijkheid

Bruning

Ik heb alleen maar positieve ervaringen. U bent een voorbeeld voor uw collega-bedrijven!

Duidelijke communicatie vanaf het eerste contact. Vriendelijk contact en duidelijke adviezen. Prettige monteurs bij de installatie.