Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Fam Borsje

Keurig bedrijf die prima werkt aflevert

Goede communicatie en duidelijke uitleg in offerte.
Goede technische vakmensen voor de montage en werken tot in detail de installatie af.

C v Willigen

Ook met betrekking tot de BTW teruggave wordt het werk uit handen genomen. Wij zijn zeer tevreden over Hagitech, het bedrijf hebben wij als erg prettig, netjes en professioneel ervaren.
Ook met betrekking tot de BTW teruggave wordt het werk uit handen genomen.

Betrouwbaar, gedegen, kwaliteit

Johan

Zowel per mail, thuis en op uw kantoor alles prima. Goede uitleg omtrent diverse zonnepanelen.

Alles

Bouman

In goed overleg zijn wij de aankoop van de installatie aan gegaan. Ook met betrekking tot de BTW teruggave wordt het werk uit handen genomen.
Het...
De communicatie is duidelijk en helder.
Het werk zelf is met deskundigheid uitgevoerd en alles is netjes achter gelaten.
Wij zijn zeer tevreden.

Duidelijk advies en omgang met veiligheidsaspecten

C.A. Dekker

Wij zijn zeer tevreden over Hagitech, het bedrijf hebben wij als erg prettig, netjes en professioneel ervaren. De installatie werkt prima en het is elke dag weer een feestje om te zien via de... Wij zijn zeer tevreden over Hagitech, het bedrijf hebben wij als erg prettig, netjes en professioneel ervaren. De installatie werkt prima en het is elke dag weer een feestje om te zien via de handige app op de telefoon wat de opbrengsten zijn, zeker nu we de beste tijd van het jaar tegemoet gaan! Niets dan lof!

Zeer prettig, net en betrouwbaar bedrijf! Van offerte tot en met oplevering zijn wij zeer tevreden. De installatie werkt prima!

Remco

Hagitech is een eerste klas en betrouwbaar bedrijf voor zonnepanelen. Ze geven gedegen advies op basis van uitstekende kennis van de technische mogelijkheden en regelgeving. De installatie is op... Hagitech is een eerste klas en betrouwbaar bedrijf voor zonnepanelen. Ze geven gedegen advies op basis van uitstekende kennis van de technische mogelijkheden en regelgeving. De installatie is op vakkundige wijze gedaan, uitermate netjes en met degelijke A-merk producten. Ook de communicatie verliep perfect.

Betrouwbaar, gedegen, kwaliteit

Een maand na installatie sta ik nog steeda achter mijn keuze.

Bij installatie van de panelen is erg netjes en zorgvuldig gewerkt. Een klein puntje van aandacht direct opgelost na melding van dit puntje.

Wim

Bedrijf die alles goed op de rit heeft.

Duidelijk advies. Komen afspraken na. Vriendelijke monteurs die netjes werken.

Guus Limberger

Alle contacten met Hagitech waren vriendelijk, behulpzaam en nuttig. Wij bevelen dit bedrijf ten zeerste aan, ze komen afspraken na, top!

Vanaf telefonisch contact over de aanvraag t/m de correspondentie na montage is alles keurig en 100% conform afspraken gelopen. TOP!

Goede communicatie en duidelijke uitleg in offerte.
Geeft een goed after sales gevoel.

Duidelijk van begin af aan.
Vakmanschap en afwerking.