Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Schamper

Ik heb Hagitech van een kennis aanbevolen gekregen en heb daar geen spijt van gekregen.
Goede en heldere offerte waarbij meerdere opties voorgesteld zijn.
Na een bezoek aan huis, waarbij...
Goede en heldere offerte waarbij meerdere opties voorgesteld zijn.
Na een bezoek aan huis, waarbij het maximale aantal panelen bepaald werd, heb ik snel een aangepaste offerte ontvangen.
Werkzaamheden op de afgesproken dag netjes en vlot uitgevoerd.
Ook de uitleg bij de oplevering was helder en begrijpelijk.
Zou Hagitech zeker voorstellen aan mijn kennissenkring.

Goede communicatie en uitleg. Werk is netjes en vlot uitgevoerd.
Ben erg tevreden over het resultaat.

L kilian

Wij hebben de laatste tijd heel wat bedrijven gezien aan huis. Maar wat een geoliede machine is Hagitech! De backoffice stuurt op tijd de juiste informatie en maakt goede afspraken. De heren die... Wij hebben de laatste tijd heel wat bedrijven gezien aan huis. Maar wat een geoliede machine is Hagitech! De backoffice stuurt op tijd de juiste informatie en maakt goede afspraken. De heren die kwamen ter beoordeling en installatie waren heel aardig, harde werkers en leverden heel mooi werk. Kak strak noemen wij het.
De leiding van de omvormer naar de meterkast moest eigenlijk door een kamer. Maar ze bleven maar zoeken naar een betere oplossing. En jawel, er was een loze leiding. Geen kabel meer te zien. Geniaal! En na de installatie weer een backoffice die de laatste dingen op het juiste moment regelt. Dank jullie wel. Dit wekt vertrouwen.

Communicatie, technische kennis en kunde, omgang met cliënten, uitvoering, doorzettingsvermogen, esthetiek, leveren wat wordt beloofd, en beloven wat geleverd kan worden.

Joke Akkermans

Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling vanaf de aanvraag van een offerte, de snelheid van de offerte, de uitstekende persoonlijke uitleg in de showroom, en het leggen van de panelen. In een... Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling vanaf de aanvraag van een offerte, de snelheid van de offerte, de uitstekende persoonlijke uitleg in de showroom, en het leggen van de panelen. In een woord uitstekend.

Lost een klein probleem binnen een paar dagen op, door persoonlijk langs te komrn

R. Vendelbosch

Absolute aanrader!
Absolute aanrader!
Zeer vakkundige organisatie met veel kennis van de oplossingen. Sterke communicatie, snelle en adequate reacties op alle vragen. Uitstekende en volledige informatie in combinatie met de offerte.
Montage en installatie werd op keurige wijze uitgevoerd. Er werd zeer netjes gewerkt, goed uitgelegd en prima opgeleverd.

Niets anders dan lovende woorden. Wij zijn zeer tevreden. Bedankt!

Sterke communicatie en zeer volledige informatie. Ze nemen je bijna letterlijk alles uit handen en leveren een uitstekende installatie.

Kloover

Zeer deskundig bedrijf. De communicatie was perfect. De installatie verliep zeer vlot ondanks een wat lastige route om de kabels vanaf de meterkast te trekken. Ook de nazorg is tot nu toe perfect en... Zeer deskundig bedrijf. De communicatie was perfect. De installatie verliep zeer vlot ondanks een wat lastige route om de kabels vanaf de meterkast te trekken. Ook de nazorg is tot nu toe perfect en tot in de puntjes geregeld.

Deskundigheid, advies, communicatie.

den Ottelander

Van offerte tot uitvoering alles tot in de puntjes geregeld. Prima!

Snelle en duidelijke communicatie en keurig gemonteerd.

J. van Liere

Tevreden! Met name de goede communicatie vooraf en de nazorg (Rhode).

Ben tevreden over de duidelijke visie op zonne-energie, het goede advies zowel van verkoop als van klantenservice. Goed werk! Als je offertes opvraagt, vraag altijd Hagitech vanwege hun zeer... Ben tevreden over de duidelijke visie op zonne-energie, het goede advies zowel van verkoop als van klantenservice. Goed werk! Als je offertes opvraagt, vraag altijd Hagitech vanwege hun zeer degelijke montage (geschroefd), uitzonderlijk.

S. Auceps

Bedankt voor jullie vakwerk, van A tot Z soepel en keurig netjes verlopen! Complimenten!

Keurig nette afhandeling van A tot Z. Afspraken worden nagekomen en monteurs hebben zeer netjes gewerkt! Ze hebben zelfs een fout in de meterkast hersteld die een vorige installateur had gemaakt.... Keurig nette afhandeling van A tot Z. Afspraken worden nagekomen en monteurs hebben zeer netjes gewerkt! Ze hebben zelfs een fout in de meterkast hersteld die een vorige installateur had gemaakt. Vanuit kantoor duidelijke info en snel handelen. Top!

J den Haring

Heel correcte monteurs en prima werk verricht

Alles tot in de puntjes verzorgd

Bertus Keesmaat

Zonnepanelen een jaar geleden op 30-09 laten installeren. Hebben ons jaarverbruik ruimschoots binnengehaald. Klasse afwerking, ook de twee satelliet kabels werden netjes weggewerkt. Goede keus!!... Zonnepanelen een jaar geleden op 30-09 laten installeren. Hebben ons jaarverbruik ruimschoots binnengehaald. Klasse afwerking, ook de twee satelliet kabels werden netjes weggewerkt. Goede keus!! Hagitech!!!

Heldere communicatie, weten waar ze mee bezig zijn.