Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

B Rombout

Top bedrijf! Sterke communicatie en snelle en nette uitvoering. En zelfs met verschrikkelijk weer. Respect voor de vriendelijke en nette jongens die door weer en wind de klanten tevreden stellen.

Goede en snelle communicatie

B.C. Ippel

Zeer positief!

Vandaag zijn er op ons dak 15 prachtige zonnepanelen geplaatst door HagiTech. Wij complimenteren de 2 vakmensen met de goede, zorgvuldige, rustige manier van werken. Top!

Cees Rensen

Zie boven

De medewerkers van Hagitech zijn zeer professioneel en nemen de tijd voor het afleveren van een goed product

G. Kooyman

Alles was goed geregeld. Monteurs hebben super netjes gewerkt. Dik tevreden.

Wordt netjes gewerkt

Paul van Tilburg

Beste Hagitech,

We zijn erg tevreden over de verleende service/medewerkers kantoor/medewerkers operationeel en de geleverde producten.

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst...
Beste Hagitech,

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst u allen.

Groet Paul van Tilburg

Komen de afspraken na en prijskwaliteit is uitstekend.
Zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen.

J. v. Wingerden

Duidelijke en prettige communicatie. Deskundige montage

Op alle punten goed, deskundig en duidelijk.

Koppelaar

Ik ben erg tevreden over Hagitech omdat het een bedrijf is dat vanaf het begin op een vriendelijke manier goede uitleg heeft gegeven over de aanschaf en plaatsing van de zonnepanelen. Ook de... Ik ben erg tevreden over Hagitech omdat het een bedrijf is dat vanaf het begin op een vriendelijke manier goede uitleg heeft gegeven over de aanschaf en plaatsing van de zonnepanelen. Ook de monteurs waren zeer vriendelijk en deskundig en hebben zeer netjes gewerkt. Al met al dikke pluim voor Hagitech

Eerste contact al heel prettig en vriendelijk. Goede communicatie over hoe het allemaal zou gaan gebeuren en afspraken werden goed nagekomen

Van't Veer Projectzonwering

Tot nu toe zeer tevreden met hoe de voorbereiding en de montage is verlopen.

Goede info, goede documentatie, kundige monteurs

Michel Zeelenberg

Gewoon Kwaliteit, van offerte tot levering.
Leveren alleen kwaltietspanelen. Alles goed geregeld

Theo Deen

In één woord: Fantastisch

Enthousiaste mensen, oog voor details, werken keurig, ruimen netjes op.
Zeer tevreden over dit bedrijf.