Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Van der Veen

Keurig. Betrouwbaar, kwaliteit, netjes en precies wat je verwacht en wat besproken en afgesproken is. Ook keurige after sales. Zou het zo weer doen!

Keurig. Betrouwbaar, kwaliteit, netjes en precies wat je verwacht. Zou het zo weer doen!

Fam. Tichelaar

Vanaf het eerste contact tot aan de montage is alles soepel en naar wens verlopen. De monteurs zijn vakkundig en zoeken ter plekke naar de beste oplossingen om alles netjes te monteren. Je wordt in... Vanaf het eerste contact tot aan de montage is alles soepel en naar wens verlopen. De monteurs zijn vakkundig en zoeken ter plekke naar de beste oplossingen om alles netjes te monteren. Je wordt in het gehele montageproces betrokken en stemmen alles netjes af. Zeer aan te raden als je ozoek bent naar een goed en betrouwbaar bedrijf voor de montage van zonnepanelen

Goede, snelle communicatie
Vakkundige en nette monteurs

Schouwenburg

Na een eerste contact met Hagitech is Pieter bij ons thuis komen kijken. In goed overleg gekozen voor de geadviseerde installatie zonnepanelen. Contact verliep uitermate correct. We zijn netjes op... Na een eerste contact met Hagitech is Pieter bij ons thuis komen kijken. In goed overleg gekozen voor de geadviseerde installatie zonnepanelen. Contact verliep uitermate correct. We zijn netjes op de hoogte gehouden en de installatie is keurig netjes geïnstalleerd door de monteurs. Hele nette vriendelijke monteurs, tevens een goede uitleg en nazorg ontvangen. Inmiddels doen de zonnepanelen hun werk en liggen ze zelfs nog iets eerder dan de afhankelijke ingeplande datum. Top Job! Een zeer goede aanrader: installatiebedrijf Hagitech uit Hardinxveld-Giessendam

Fam. Schouwenburg uit Gorinchem

Goed advies,
Duidelijke offerte,
Komt afspraken na,
Zeer nette monteurs,
Goede prijs kwaliteit verhouding,

C. Carvalho

Vanaf het allereerste contact zat het gevoel goed bij dit bedrijf. De communicatie verliep prettig en snel. Duidelijke en eerlijke offerte. Tussentijdse wijziging in het aantal panelen is netjes... Vanaf het allereerste contact zat het gevoel goed bij dit bedrijf. De communicatie verliep prettig en snel. Duidelijke en eerlijke offerte. Tussentijdse wijziging in het aantal panelen is netjes verwerkt zonder de planning in de war te gooien. De panelen zijn op de afgesproken datum geïnstalleerd door vakmensen. De monteurs waren heel vriendelijk en behulpzaam en werkten erg netjes.

Deskundig en klantvriendelijk

Fam. Paans

Uitermate tevreden over het advies en de kwaliteit van de installatie. Afspraak is afspraak. Gemonteerd zoals afgesproken. Er is netjes gewerkt. Alles helemaal naar wens, ik kan dit bedrijf aan... Uitermate tevreden over het advies en de kwaliteit van de installatie. Afspraak is afspraak. Gemonteerd zoals afgesproken. Er is netjes gewerkt. Alles helemaal naar wens, ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Helder advies, goede communicatie, nette installatie, netjes gewerkt, alles volgens afspraak

Van der Woude

Uitstekend bedrijf bij ons 20 zonnepanelen geplaatst door vakmensen van Hagitech , ook uitstekende uitleg en instellen app . Wij zijn dus zeer tevreden!!

Vakmensen

Fred Rietveld

Hagitech is betrouwbaar bedrijf waar je prima zaken mee kunt doen. Je zult niet teleurgesteld worden

Hagitech is alle afspraken nagekomen, de installatie ziet er netjes uit. Alle rommel werd opgeruimd. Tien met een griffel zou ik zeggen.

Pleun Meerkerk

Goed en prettig advies(gesprek),
Prima kwaliteit geleverd en Hagitech kwam alle afspraken ook goed na. Beveel dit bedrijf van harte aan.

Goed advies
prima kwaliteit

familie Vogel

Top vond het heel fijn hoe alles gegaan is.

heel klantgericht, meedenkend en vriendelijk

Fysiotherapie de Waard

Vanaf het eerste contact, de offerte, tot aan de plaatsing steeds goed en duidelijk geïnformeerd. Ook goed geholpen met de subsidie aanvraag, geen vraag van ons was teveel. De plaatsing zelf is ook... Vanaf het eerste contact, de offerte, tot aan de plaatsing steeds goed en duidelijk geïnformeerd. Ook goed geholpen met de subsidie aanvraag, geen vraag van ons was teveel. De plaatsing zelf is ook netjes en vakkundig uitgevoerd. Kabels / draden werden keurig weggewerkt.

Duidelijk en heldere communicatie en informatie. Netheid van werken. Goede hulp bij de subsidieaanvraag.