Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

K.Middelkoop

Ik ben zeer tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden en het meedenken van hoe de panelen de beste opbrengst geven.

Het correct uitvoeren wat er voorgaande besproken is.

G Verhoeff

Deskundig en vakbekwaam.
Zeer tevreden over dit bedrijf

Werken zeer netjes

Michel Bons

Hagitech is een professioneel bedrijf met echte vakmensen. Het advies was helder, de prijzen goed en de montage verliep vlekkeloos. Op vragen na de installatie werd direct gereageerd. Top!

Professionaliteit

Han Boijmans

Tijdens de installatie was het weer niet geweldig, desondanks heeft het team doorgewerkt op een veilige en kwalitatief hoogstaande manier, de sfeer bleef goed, oplevering was goed en netjes.... Tijdens de installatie was het weer niet geweldig, desondanks heeft het team doorgewerkt op een veilige en kwalitatief hoogstaande manier, de sfeer bleef goed, oplevering was goed en netjes. Communicatie was tijdens het gehele proces transparant, to-the-point en prettig. Hagitech straalt de kracht van een hecht team uit (wellicht goed dat organisatie niet te groot is -> houden zo !)

Duidelijkheid in voortraject (meedenken/oplossinggericht/flexibel), heldere en tijdige communicatie, informatievoorziening (initieel en nazorg), vakmanschap (installatie), kwaliteitsgericht,... Duidelijkheid in voortraject (meedenken/oplossinggericht/flexibel), heldere en tijdige communicatie, informatievoorziening (initieel en nazorg), vakmanschap (installatie), kwaliteitsgericht, prettige en goede verstandhouding binnen team (zowel uitvoering als back office). Kortom: goed bedrijf, goed georganiseerd, vakmensen, prettig in omgang.

Hessel Visser

We hebben uw service zeer gewaardeerd.

Hele correcte wijze van werken van offerte tot en met de afhandeling van de BTW-teruggave.

Hervormde Kerk Sleeuwijk

Alles netjes geleverd volgens afspraak. De Wi-Fi verbinding werkte helaas slecht maar dit is zeer netjes opgelost door de monteurs

Jacqueline Gerritse

Hele fijne communicatie, ook onderling. De manier van werken is rustig, gedegen en netjes.

Nico Renes

Wij zijn zeer tevreden over Hagitech. Het bedrijf komt de afspraken goed na. De panelen werden zelfs een paar weken eerder geplaatst dan gepland. Ook het voortraject voor de installatie verliep... Wij zijn zeer tevreden over Hagitech. Het bedrijf komt de afspraken goed na. De panelen werden zelfs een paar weken eerder geplaatst dan gepland. Ook het voortraject voor de installatie verliep prima(schouw, communicatie, offerte etc.). De monteurs werkten kundig en netjes. Namen ook ruim de tijd om alles goed uit te leggen. Kortom: zeer tevreden en we zouden Hagitech bij iedereen aan bevelen.

Duidelijke afspraken maken en deze nakomen. Deskundigheid, goede voorlichting en uitleg. De monteurs werken ter zake kundig, zeer netjes en leggen alles ook duidelijk uit.

Theo Ippel

Goede en duidelijke communicatie met Hagitech en de monteurs werken heel netjes!

Alles is keurig volgens afspraak gedaan!
Zeer tevreden over Hagitech!

Deen

Wij hebben het hele traject heel positief ervaren. Duidelijke en open communicatie van zowel de mensen van de calculatie/verkoop (Pieter), administratie (Rhodé) en de monteurs die kwamen installeren... Wij hebben het hele traject heel positief ervaren. Duidelijke en open communicatie van zowel de mensen van de calculatie/verkoop (Pieter), administratie (Rhodé) en de monteurs die kwamen installeren (gezellige en beleefde jongens). Samen met de kwalitatief hoogwaardige producten straalt dit veel betrouwbaarheid uit.

Duidelijke communicatie in het hele traject van aanvraag offerte tot na de installatie. Deskundig en vriendelijk personeel. Installatie netjes uitgevoerd. Kan geen min- of verbeterpunten punten... Duidelijke communicatie in het hele traject van aanvraag offerte tot na de installatie. Deskundig en vriendelijk personeel. Installatie netjes uitgevoerd. Kan geen min- of verbeterpunten punten aangeven op dit moment.