Deskundigheid

Arie

Prima !!

Duidelijk, communicatie, netheid

R. Zwarts

Hagitech kiest voor kwaliteit, geen kwantiteit en als klant profiteer je daar voor 100% van. Communicatie verliep goed en afspraken werden volledig nagekomen. Je hebt nergens omkijken naar, en dat... Hagitech kiest voor kwaliteit, geen kwantiteit en als klant profiteer je daar voor 100% van. Communicatie verliep goed en afspraken werden volledig nagekomen. Je hebt nergens omkijken naar, en dat is uiteindelijk toch wat je wilt als klant. Dank voor de installatie!

Op elk vlak een dikke voldoende.

Jan Vos

We hebben de levering en montage als heel prettig ervaren. Wij zijn er zeer tevreden over.

Vanaf het eerste gesprek hadden we vertrouwen in een goede afloop en dat werd niet beschaamd. Vriendelijk en helder.

Rühl

Capabele mensen, die weten waar ze mee bezig zijn.

Nette monteurs, vriendelijke mensen, verstand van zaken en alles keurig afgehandeld en opgeruimd. Top!!

JWB

Goede communicatie vooraf én achteraf. Goed advies vooraf met toch vrije keuze qua panelen. Deskundige en zeer vriendelijke monteurs, die alles netjes monteerden, testen, uitlegden.

Duidelijke communicatie

Van Diest

Wij zijn zeer tevreden met de zonnepanelen qua advies ,plaatsen en netheid waarmee gewerkt wordt

Vooraf duidelijk wat er mogelijk is en afspraken worden duidelijk gemaakt en ook nagekomen. Installatie professioneel en netjes en ook vooral respect voor huis en inrichting (niet met schoenen... Vooraf duidelijk wat er mogelijk is en afspraken worden duidelijk gemaakt en ook nagekomen. Installatie professioneel en netjes en ook vooral respect voor huis en inrichting (niet met schoenen binnenlopen ,maar netjes uit gedaan.)vragen om een stofzuiger om alles netjes achter te laten.

Lvan Wijngaarden

De installateurs Patrick en Thomas zijn top !

Keurig personeel

Fam van Dongen

Wij zijn zeer tevreden over Hagitech en hadden vooraf een goed en deskundig advies gekregen, de verdere communicatie met Hagitech verliep zeer plezierig en prettig. Chapeau en alle lof voor de 2... Wij zijn zeer tevreden over Hagitech en hadden vooraf een goed en deskundig advies gekregen, de verdere communicatie met Hagitech verliep zeer plezierig en prettig. Chapeau en alle lof voor de 2 vriendelijke, deskundige en vakbekwame monteurs die de panelen zeer vakkundig en netjes hebben aangelegd en aangesloten. Wij raden Hagitech dan ook ten zeerste aan wanneer u op zoek bent naar een deskundig en vakbekwaam bedrijf om zonnepanelen te laten plaatsen.

Vooraf hadden wij een goed en deskundig advies gekregen en vandaag zijn de panelen vakkundig en netjes aangelegd door 2 zeer vriendelijke en deskundige/vakbewame monteurs.

camping het salamandertje

Op een prettige manier uiteindelijk zonnepanelen laten installeren, door eerdere overspanning op het net wel een jaartje later.

flexibel met veranderende omstandigheden.

Kees van der Woude

Goed advies vooraf, snelle reacties op e-mails, vakkundige en nette aanleg van de panelen.

Goed op elkaar ingespeeld team, snel en vakkundig aangelegd