Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

C. Kooiman

Gemotiveerde mensen die zowel op het dak als binnen perfect werk hebben geleverd. Vragen van de klant worden met kennis van zaken beantwoord. Kwaliteitsproducten door vakmensen geïnstalleerd.

Gaan voor 100% installatie, prima bedrijf

Van Helden

Zie sterke punten , gewoon top?

Duidelijk, helder komen afspraken na.
Nette monteurs die schoon(in huis) en netjes te werk gaan.

J.W Hijmans

Kan Hagitech aanbevelen. Prima bedrijf.

Afspraken worden duidelijk gecommuniceerd en nagekomen.
Keurige installatie.

VvE Terrazzo, P.J.Klaverdijk voorzitter

Zie hiervoor ook de sterke punten. Afspraken worden nagekomen, kwaliteit van het werk is perfect, geen overlast bij de installatie van de 66 panelen, kortom een bedrijf dat we een ieder kunnen... Zie hiervoor ook de sterke punten. Afspraken worden nagekomen, kwaliteit van het werk is perfect, geen overlast bij de installatie van de 66 panelen, kortom een bedrijf dat we een ieder kunnen aanbevelen.

Als VvE hebben wij een bijzonder goede ervaring met dit bedrijf. Prima geschoold personeel en ook nog een zeer vriendelijk naar de klant toe. Wij kunnen een ieder aanbevelen om met Hagitech zaken... Als VvE hebben wij een bijzonder goede ervaring met dit bedrijf. Prima geschoold personeel en ook nog een zeer vriendelijk naar de klant toe. Wij kunnen een ieder aanbevelen om met Hagitech zaken te doen. Datgene dat overeengekomen werd is voor de volle 100 % uitgevoerd.
VvE Terrazzo Hendrik-Ido-Ambacht

Visser

Super bedrijf, van offerte tot montage keurig geregeld en afspraken nagekomen. Er zijn veel bedrijven die zonnepanelen leveren, Hagitech onderscheid zich hiervan door te werken met... Super bedrijf, van offerte tot montage keurig geregeld en afspraken nagekomen. Er zijn veel bedrijven die zonnepanelen leveren, Hagitech onderscheid zich hiervan door te werken met kwaliteitsproducten en goede vakmensen.

Afspraken nakomen en kwaliteit

Fam. Hermes

Nette vertegenwoordiger en monteurs, hebben beide prima werk geleverd.

Duidelijke communicatie, advies en offerte.

W.P.E. Hartman

Het hele project van advies tot installatie is perfect verlopen. Zij zijn deskundig en komen de gemaakte afspraken na. Ook de mensen die de panelen monteren werken keurig netjes en weten waar zij... Het hele project van advies tot installatie is perfect verlopen. Zij zijn deskundig en komen de gemaakte afspraken na. Ook de mensen die de panelen monteren werken keurig netjes en weten waar zij mee bezig zijn.

Komen de gemaakte afspraken na.

J. Hendrikx

Fijne service, goed resultaat.

Helder, open, kwaliteit als doel

P. Kant

Jullie hebben het hele project, vanaf advies tot installatie, perfect afgeleverd.

Zeer deskundig in advies en montage, zeer correct in het mailverkeer.

M ten Hove

Ik heb alleen positieve ervaringen ik zou Hagitech zeker aanbevelen.

Snellere plaatsing van de panelen dan op voorhand was afgesproken.Professioneel personeel die de installatie keurig hebben afgeleverd. Goede communicatie en zeker ook fijn dat Hagitech de teruggave... Snellere plaatsing van de panelen dan op voorhand was afgesproken.Professioneel personeel die de installatie keurig hebben afgeleverd. Goede communicatie en zeker ook fijn dat Hagitech de teruggave van de btw regelt.