Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Roelofs

Duidelijk uitgelegd waarom zonnepanelen het best op een bepaalde manier op het dak geplaats kunnen worden t.o.v. de zon. Alles wordt netjes geïnstalleerd door vriendelijk en net werkend personeel.... Duidelijk uitgelegd waarom zonnepanelen het best op een bepaalde manier op het dak geplaats kunnen worden t.o.v. de zon. Alles wordt netjes geïnstalleerd door vriendelijk en net werkend personeel. Zowel Pieter als de heren die zonnepanelen hebben geplaatst bijzonder vriendelijk, netjes en correct.

Duidelijke uitleg
Nette en snelle installatie
Nakomen afspraken

Elza de Veth-Geeraert

Aanbevelingswaardig

vakbekwaam, correct en netjes. Goede keus voor zonnepanelen

Gerrie Jacobs

Keurige installatie en nette installateurs.

Keurige installateurs en keurige installatie. Dit is onze 2e woning waar Hagitech zonnepanelen geplaatst heeft.

George van Wingerden

Top geregeld alles

Helemaal top

HLK

Een bedrijf uit eigen omgeving is handig. Het contact verliep soepel en afspraken werden nagekomen. Ook de monteurs verdienen een pluim voor hun vakwerk.

goede voorlichting, en een duidelijke offerte
netjes geïnstalleerd

S. Buurman

Ik ben echt heel prettig en ter zake kundig geholpen door Hagitech. Begonnen met goed advies over de telefoon over een passend systeem, vervolgens een goede heldere offerte gehad en tot slot 2 fijne... Ik ben echt heel prettig en ter zake kundig geholpen door Hagitech. Begonnen met goed advies over de telefoon over een passend systeem, vervolgens een goede heldere offerte gehad en tot slot 2 fijne installateurs over de vloer gehad, kortom: een goed georganiseerd bedrijf, echt top!

Prima advies gehad, netjes contact zowel aan de telefoon als via de mail, heldere offerte, prettig verlopen installatie, goede uitleg+nazorg, alleen maar positief over jullie!

Atelier Chris Sommer

Plezierige mensen om 'over de vloer' te hebben en supernetjes gewerkt!

Goed advies, vakkundig geïnstalleerd.

W. de Boom

Hagitech slaagt erin je als persoonlijke klant aan te spreken, en niet als "opdracht nummer zus-en-zo". Dit is zo voor het hele traject: offerte-uitvoering-administratieve begeleiding. Ik hoop... Hagitech slaagt erin je als persoonlijke klant aan te spreken, en niet als "opdracht nummer zus-en-zo". Dit is zo voor het hele traject: offerte-uitvoering-administratieve begeleiding. Ik hoop jullie niet te vaak nodig te hebben in de toekomst, want dan werkt alles naar behoren. Maar mocht er service nodig zijn dan is deze persoonlijke manier van werken een uitstekende basis.

Niet te groot bedrijf met persoonlijke communicatie. Gespecialiseerd in één product en daar kundig in. Duidelijke offerte. Heldere afspraken. Nette aanleg van de installatie. Goede open communicatie... Niet te groot bedrijf met persoonlijke communicatie. Gespecialiseerd in één product en daar kundig in. Duidelijke offerte. Heldere afspraken. Nette aanleg van de installatie. Goede open communicatie met het installatieteam. Uitstekende begeleiding vanuit het kantoor van de noodzakelijke administratieve stappen.

Ton en Marjan Schook

Toen wij voornemens waren om zonnepalen aan te schaffen hebben we op internet gezocht naar een gecertificeerd bedrijf in de omgeving van onze woonplaats. Wij zijn uiteindelijk uitgekomen bij... Toen wij voornemens waren om zonnepalen aan te schaffen hebben we op internet gezocht naar een gecertificeerd bedrijf in de omgeving van onze woonplaats. Wij zijn uiteindelijk uitgekomen bij Hagitech. Daar hebben wij tot op heden geen spijt van gehad. De informatievoorziening verliep uiterst soepel. Op voorhand ontvingen wij een uitgebreide offerte met de nodige brochures van de zonnepanelen en de overige benodigdheden. Tevens is de heer van den Dool nog langs geweest om alles ter plaatse te bekijken.
Vervolgens is het gehele systeem op 10 november jl geplaatst. Ook dit verliep prima. De monteurs waren keurig op tijd en hebben prima werk geleverd. Afval werd netjes opgeruimd en meegenomen. Al met al is er vanaf dag 1 een prima werkend systeem geleverd.
Overigens hebben wij het navolgende systeem laten plaatsen.
zonnepanelen: 12 x LG 340N1K-V5;
omvormer: SolarEdge SE3680 HD Wave;
12 x Power Optimizers P370.

bedrijf levert kwaliteit, zowel op het gebied van de informatievoorziening, als op de uiteindelijke installatie van het systeem.

M. van Loenen

Bedankt voor de prettige samenwerking.

Oplossingsgericht en flexibel.