Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Herman

Ik ben meer dan tevreden over het contact met de medewerkers en de zeer professionele uitvoering van de werkzaamheden. Petje af!

denken goed mee, korte lijnen en flexibel.

Leo den Boer

Hebben een vestiging waar je gevoel kunt krijgen bij de mensen / werkwijze.
Komen desgevraagd langs om de situatie terplaatse te beoordelen.
Geen verrassingen.

Hebben een vestiging waar je gevoel kunt krijgen bij de mensen / werkwijze.
Komen desgevraagd langs om de situatie terplaatse te beoordelen.
Geen verrassingen.

Heijndijk

Met alles heel netjes te woord gestaan. Monteurs hebben keurig werk afgeleverd.

Alles is prima in orde.

Luck

Zeer deskundig advies, thuisbezoek was bijzonder prettig en de plaatsing van de zonnepanelen en omvormer werden zeer vakkundig en netjes uitgevoerd.

De contacten waren vanaf het begin tot het eind super! Mijn vraagjes werden snel en deskundig voorzien van antwoord. Het contact met de medewerkster op het kantoor, de persoon die langs is gekomen... De contacten waren vanaf het begin tot het eind super! Mijn vraagjes werden snel en deskundig voorzien van antwoord. Het contact met de medewerkster op het kantoor, de persoon die langs is gekomen voor advies alsmede de monteurs die de zonnepanelen geplaatst hebben en de elektricien die de omvormer heeft geplaatst waren allemaal aardig, beschaafd, vriendelijk en deskundig. Na plaatsing van de omvormer werd er zelfs gestofzuigd! Kortom, een super bedrijf waar je op kan vertrouwen.

Lodewijk

Fijn bedrijf en leuk om waar te nemen dat de monteurs plezier hebben in het werk

Goede comunicatie en sympathieke vakkundige monteur ook de begeleiding voor de btw teruggave loopt goed

Peter

Prettige en deskundige medewerkers van iedereen bij Hagitech. Offerte En communicatie waren duidelijk. Installateurs zijn deskundig en werken netjes. Top gedaan allemaal!

Deskundigheid - vakkundigheid

T.M. Schlage

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Hagitech.
De persoonlijke contacten waren prettig, slagvaardig en professioneel.

Administratieve afhandeling was eveneens goed en...
Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Hagitech.
De persoonlijke contacten waren prettig, slagvaardig en professioneel.

Administratieve afhandeling was eveneens goed en slagvaardig van offerte tot aanmelding panelen tot montage afspraak.

De monteurs hebben eveneens hun werk netjes, voorkomend en tot volle tevredenheid verricht.
Opvallend daarbij was telkens weer dat ze meedachten met de omstandigheden en de wensen van ons als klant.
Sfeer was erg gezellig en prettig.

Dus alom complimenten voor Hagitech en medewerkers

Alle contacten zijn van begin tot eind allemaal zeer professioneel en vriendelijk uitgevoerd.
Snel schakelen op het moment dat het nodig was, om diezelfde ochtend van installatie nog 4 panelen extra te leveren.
Montage team gezellig, goed samenwerkend en ook meedenkend de opdracht uitgevoerd.

J. Vlot

Ervaringen zijn alleen maar goed. Men denkt bij Hagitech in mogelijkheden en oplossingen.

Duidelijk en deskundig advies, duidelijke offerte.
Nette en klantvriendelijke monteurs en deskundige montage.

VVE Nieuwe es blok1 Sleeuwijk

Wij zijn als VVE in Sleeuwijk uiterst tevreden met Hagi Tech! Goede voorbereiding, meedenken naar oplossingen, betrouwbare planning, goede kwaliteit. Laten alles mooi en netjes achter! Mensen... Wij zijn als VVE in Sleeuwijk uiterst tevreden met Hagi Tech! Goede voorbereiding, meedenken naar oplossingen, betrouwbare planning, goede kwaliteit. Laten alles mooi en netjes achter! Mensen zijn allemaal zeer correct en vriendelijk. Heel blij met onze 91 zonnepanelen!

Zeer deskundig, Netheid, allemaal heel vriendelijk!

H.W. Ploeg

Prima bedrijf, vakkundig, duidelijke afspraken. Heldere communicatie.

Helder en duidelijk