Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Bertus Keesmaat

Zonnepanelen een jaar geleden op 30-09 laten installeren. Hebben ons jaarverbruik ruimschoots binnengehaald. Klasse afwerking, ook de twee satelliet kabels werden netjes weggewerkt. Goede keus!!... Zonnepanelen een jaar geleden op 30-09 laten installeren. Hebben ons jaarverbruik ruimschoots binnengehaald. Klasse afwerking, ook de twee satelliet kabels werden netjes weggewerkt. Goede keus!! Hagitech!!!

Heldere communicatie, weten waar ze mee bezig zijn.

Ooms

Vriendelijke, vakbekwame installateurs. Kantoormedewerkers behulpzaam en vriendelijk. Nette manier van werken, schoenen uit, opruimen, uitleg. Ze gaan pas weg als alles werkt

kwaliteit/ prijs is goed. (de tijd zal het leren of het echt zo is)
klantvriendelijkheid.
service.
communicatie

WFR

De installatie van de zonnepanelen worden vakkundig en netjes uitgevoerd door vriendelijke monteurs. Problemen tijdens de installatie worden direct opgelost.
Ingeval panelen moeten worden...
Ingeval panelen moeten worden losgeschroefd voor de installatie waardoor er verf loslaat wordt het keurig gemeld en meegedeeld dat daarover kontakt zal er over worden opgenomen door de backservice afdeling. In huis doen de monteurs hun schoenen uit voor installatiewerkzaamheden. Nadat de monteurs in huis daarmee klaar zijn worden de werkruimten gestofzuigd en het afval meegenomen. Het systeem is direct operationeel. Ook wordt er duidelijke uitleg gegeven over de werking van de zonnepanelen/de omvormer en het gebruik van het monitoring systeem SMA Solar Technology en de App Sunny Portal. Voor achterafvragen en opmerkingen is Hagitech direct telefonisch of per e-mail bereikbaar.

Vakkundige installatie, nette werkstijl, vriendelijke monteurs

Andy

Zeer tevreden over het hele proces

Zeer goede en nette monteurs

Fam. van den Berg

Hartelijk dank voor de goede service in zowel het voortraject als tijdens installatie. De monteurs hebben netjes gewerkt en de afwerking ziet er goed uit. Ook de BTW teruggave is al in gang gezet.

Wij hebben bij meerdere leveranciers een offerte opgevraagd en een goede vergelijking kunnen maken. Hagitech was niet de goedkoopste, maar de doorslag gaf toch wel de persoonlijke aandacht. Het... Wij hebben bij meerdere leveranciers een offerte opgevraagd en een goede vergelijking kunnen maken. Hagitech was niet de goedkoopste, maar de doorslag gaf toch wel de persoonlijke aandacht. Het grote verschil was dat Hagitech de moeite nam om persoonlijk thuis een bezoek te brengen om de situatie ter plaatse te bekijken en uitleg te geven. Dit was voor ons een groot pluspunt. Ieder huis is anders en heeft wellicht een ander plan nodig. Lijkt ons het beste als dat ter plekke bekeken en besproken wordt. Het is tenslotte ook een forse investering.
Daarnaast is aanbetaling niet nodig, wat bij overige leveranciers wel een voorwaarde was. Verkoopprijs is inclusief het regelen van de BTW teruggave. Kortom, een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Roosenburg

Goede begeleiding.

Alles heel goed bevestigd. Vriendelijke en deskundige monteurs.

Prive

Net en professioneel bedrijf

Afspraken nakomend, veilig werken en efficient & netjes alles achter gelaten

Truus Mulder

Goed advies ontvangen na een gesprek over onze wensen.

Goede afspraken ,net personeel

J. Van Wijngaarden

Fijne mensen die het werk goed, netjes en snel zonder problemen uitvoeren. Ze hebben duidelijk kennis van zaken, zijn echt met hun werk bezig, dus niets afraffelen maar gewoon een goed product... Fijne mensen die het werk goed, netjes en snel zonder problemen uitvoeren. Ze hebben duidelijk kennis van zaken, zijn echt met hun werk bezig, dus niets afraffelen maar gewoon een goed product willen afleveren. Het uitgevoerde werk is zowel buiten als binnen keurig netjes en schoon opgeleverd. Kortom dit kunnen wij dit echt ontzorgen noemen.

Klantgericht en een goed eindproduct willen afleveren.

Jaap de Groot

Alles goed en net geïnstalleerd en in bedrijf gesteld.
Kort om zeer tevreden met het geheel.

Geen verbeter punten.