Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Jeffrey Tabbernee

Bedankt voor het plaatsen van de zonnepanelen. Al het contact als prettig ervaren en zeer aardige monteurs die netjes te werk gaan en ook duidelijke uitleg geven.

Persoonlijk gesprek van tevoren en professionele werkwijze. Zeer vriendelijke monteurs die de werkzaamheden duidelijk bespreken en netjes te werk gaan.

Andreas den Hoedt

Ik ben goed geadviseerd door Hagitech. De installatie is afgestemd op het energie verbruik. De monteurs hebben goede kennis van zaken, en hebben de installatie, ook in de woning keurig opgeleverd.

Goed advies, kwalitatief top producten, keurige installatie door kundige monteurs

Sascha Romeijn

Goed advies. Net werk afgeleverd. Aardige net werkende vakmensen.

Goed advies. Net werk afgeleverd

Tomas van Rijsse

Dank aan Pieter en Rhode voor de goede voorbereiding en dank aan de gasten die het netjes hebben uitgevoerd.

Communicatie was steeds erg vlot en duidelijk

Edwin S, Schelluinen

Duidelijke informatie en netjes geplaatst.

PV installatie keurig netjes gemonteerd en aangesloten. Panelen mooi in lijn met de buren, en kabels naar de omvormer netjes aangelegd.
Informatie wat betreft online monitoring en aanmelden...
Informatie wat betreft online monitoring en aanmelden duidelijk gegeven zodat ik direct de opbrengst kon monitoren.
In het online SMA portal staan alle relevante gegevens..
Dank u Hagitech..

Arie en Ageeth de Waard

Van de aanvraag offerte tot het leggen van de panelen, alle stappen zijn netjes verzorgd. Duidelijk geïnformeerd, vragen werden snel beantwoord. Ook het team wat de panelen kwam leggen werkte snel... Van de aanvraag offerte tot het leggen van de panelen, alle stappen zijn netjes verzorgd. Duidelijk geïnformeerd, vragen werden snel beantwoord. Ook het team wat de panelen kwam leggen werkte snel en netjes. Na afloop alles netjes achtergelaten, zelfs gestofzuigd. Tevens werd onze goot schoongemaakt, "wij zijn toch op het dak, kunnen we dat gelijk even doen"
Supertevreden!

Vakkundig team, werken heel netjes.

Ron van Loon

Goed geholpen, vanaf het eerste gesprek duidelijkheid en afspraken werden goed nagekomen tot en met het installeren. Fijn bedrijf on zaken mee te doen.

Vriendelijk en duidelijk.
Alles volgens de gemaakte afspraken.

H. L den Hartog

Goede communicatie, eerlijke offerte en vakmanschap bij het aanbrengen van de zonnepanelen en daarbij behorende nieuwe meterkast. En dan nog met hoge temperaturen. Klasse!

communicatie, vakmanschap.

VvE Dockyard

Prima bedrijf dat zijn afspraken nakomt. De app werkte niet direct en dat werd razendsnel opgelost!

Afspraken nakomen en de boel netjes achterlaten.

Jan en Petra Bogaard.

Wij zijn heel erg te spreken over het bedrijf. Vanaf de eerste afspraak verliep alles super. De 3 mannen van de installatie waren ook super. Wij hebben een gezellige dag met hun gehad waardoor bleek... Wij zijn heel erg te spreken over het bedrijf. Vanaf de eerste afspraak verliep alles super. De 3 mannen van de installatie waren ook super. Wij hebben een gezellige dag met hun gehad waardoor bleek dat zij erg vakkundig zijn en een goed product afleveren. Dus als je kwaliteit wilt dan gewoon Hagitech bellen.

Gewoon heel erg goed in communicatie en afwerking ook super.