Deskundigheid
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Melissant

Zeer goed

Prijs versus kwaliteit !!

Boaz van Ooijen

Goede service, goed advies, zal nooit vergeten dat ze me de eerste keer op mijn vorige huis dat ze panelen gelegd hebben, mij aanbevolen meer panelen te nemen dan ik nodig had, dit heeft me flink... Goede service, goed advies, zal nooit vergeten dat ze me de eerste keer op mijn vorige huis dat ze panelen gelegd hebben, mij aanbevolen meer panelen te nemen dan ik nodig had, dit heeft me flink wat financieel voordeel opgeleverd!

Zeer duidelijk, vakkundige plaatsing, snel geregeld, vriendelijk personeel.

H Boer

In 1 dag alles geinstalleerd ondanks tegenslag denken ze in mogelijkheden.
Top

Denken in oplossingen

VVE Berlage-erf 29/45

Gezien hierboven ingevulde sterren en ervaring met de bij de VVE
Berlage erf 29/45 gewerkte medewerkers meer als tevreden.

Goede en nette monteurs

Oomens, GJ

Had graag iets meer geprofiteerd van panelen prijsdaling van afgelopen zes maanden. Naar nu blijkt was een kleinere meterkastpaneel ook mogelijk geweest.

Panelen worden niet op de pannen maar via alu-regels op dakbeschot bevestigd. Voordelen: geen fysieke druk op pannen, ook extra koeleffect onder de pannen bij hoge buitentemperaturen. Mogelijkheid... Panelen worden niet op de pannen maar via alu-regels op dakbeschot bevestigd. Voordelen: geen fysieke druk op pannen, ook extra koeleffect onder de pannen bij hoge buitentemperaturen. Mogelijkheid om zelf kabeltraject omvormer/meterkast aan te leggen benut.

A.c.

Goeie ervaring gehad

Deskundig bedrijf

J.Sterk

Wij zijn erg tevreden over Hagitech. Ze hebben heel goed en netjes gewerkt. Ook zijn het super aardige en nette mensen.

Goede service

Hagitech

Professioneel en net bedrijf. Levert kwalitatief goed werk. Monteurs werken netjes en zijn rustig tijdens de werkzaamheden.

Netheid en communicatie

P.G. Leeuwestein

Een fijn bedrijf dat zijn afspraken nakomt.
Een prettige samenwerking vanaf een eerlijk en duidelijk advies- & offerte traject, tot en met de oplevering en nazorg.

Goed advies ook met betrekking tot speciale wensen.
Afspraken worden nagekomen.
Goede kwaliteit producten.
Vriendelijk en beleefd personeel.

Gert

Complimenten

Duidelijke afspraken, flexibel, kundig, net werk