Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Laurens

Van begin (offertefase) tot het eind (montage) een super ervaring gehad met Hagitech! Erg tevreden over het eindresultaat en prettig contact met Pieter, Rhodé en de mannen van de montage. Kortom,... Van begin (offertefase) tot het eind (montage) een super ervaring gehad met Hagitech! Erg tevreden over het eindresultaat en prettig contact met Pieter, Rhodé en de mannen van de montage. Kortom, een aanrader!

Heldere communicatie, netjes gemonteerd en perfect advies

Herman

Goede duidelijke offerte en er werd niet moeilijk gedaan over de lange doorlooptijd van het project wat ons ook weer de mogelijkheid bood om een ander type te selecteren.

Duidelijke offerte en nette montage

Martin van der Harst

Echt heel tevreden met het geleverde werk. Omdat onze buren ook al zaken hadden gedaan met Hagitech hadden we er vertrouwen in dat het bij ons ook goed zou gaan. En zeker! Alles volgens afspraak;... Echt heel tevreden met het geleverde werk. Omdat onze buren ook al zaken hadden gedaan met Hagitech hadden we er vertrouwen in dat het bij ons ook goed zou gaan. En zeker! Alles volgens afspraak; van offerte tot oplevering. En zelfs de BTW teruggave voor particulieren wordt uit handen genomen. Echt super blij mee. Een aanrader als je een betrouwbare partij zoekt voor het leveren en plaatsen van zonnepanelen, omvormer, etc.

communicatie, alles in 1 traject, prijs-kwaliteit verhouding

Jos

17 januari hebben wij 11 zonnepanelen laten installeren door Hagitech. Van begin tot eind wordt meegedacht, eerlijk advies en geen verassingen achteraf.

De monteurs zijn zeer behulpzaam,...

De monteurs zijn zeer behulpzaam, vriendelijk en flexibel. Met plaatsing van de omvormer werd creatief meegedacht. Van harte aan te bevelen

Vriendelijk en kundig

Laura

We kijken elke dag op de app. Super leuk om de opbrengst te zien ... dat kan met het lengen van de dagen alleen maar beter worden.
Bedankt voor het fijne contact en goede begeleiding!

Snelle duidelijke communicatie. Ze komen de afspraak goed na. Op al m'n vragen kreeg ik heel snel antwoord.
De mensen die voor de installatie hebben gezorgd hebben netjes gewerkt. Vriendelijke mannen die ook nog eens vriendelijk voor de hond waren.

Versluis

Betrouwbaar advies en heel netjes gewerkt. Het geheel is heel strak afgewerkt. kabels netjes weggewerkt onder de pannen.

betrouwbaar; werken heel netjes

van den Broek

Vanaf offerteaanvraag tot aan de oplevering was er goede, duidelijke en snelle communicatie. Afspraken worden nagekomen en alles wordt uit handen genomen. Goede monteurs met kennis van zaken.... Vanaf offerteaanvraag tot aan de oplevering was er goede, duidelijke en snelle communicatie. Afspraken worden nagekomen en alles wordt uit handen genomen. Goede monteurs met kennis van zaken. Panelen liggen super netjes op het dak.

goede, snelle en duidelijke communicatie

Julia de Vos

De ervaring met Hagitech is uitstekend.
De ervaring met Hagitech is uitstekend.
Vanaf het eerste contact deskundig advies, er wordt echt meegedacht. Installatie volgens afspraak en bijzonder netjes uitgevoerd, afwerking uitstekend. Ook het werken met de app werkt uitstekend en geeft een duidelijk overzicht.
Kortom we zijn zeer tevreden en bevelen Hagitech zeker aan. :-)

Goed advies
Leverbetrouwbaarheid
Nette installatie

H. Dam

Wij zijn heel blij hoe alles is gegaan. We hadden het niet beter kunnen treffen. We zijn dik tevreden.

Prima bedrijf dat afspraken goed nakomt.

A van Eijk

Heel fijn personeel deskundig en vriendelijk

Komen alles na wat er wordt belooft.