Deskundigheid
Prijs/Kwaliteit

Zonnepanelen bestellen?
Hagitech bellen!

Ria en Willem

Onze dank voor het hele team.
Ons gevoel vanaf de 1e dag is volledig uitgekomen.
Monteurs zijn toppers en uiterst vriendelijk. Daarnaast zeer oplossingsgericht.
We zijn blij dat...

Prima monteurs met kennis van het vak. Denken geweldig mee over oplossingen m.b.t. de plaatsing.
De plaatsing zoals afgesproken bleek n.l. m.b.t. de bekabeling niet geheel mogelijk , waarbij de monteurs toch
voor een goed alternatief zorgden.
Alle afspraken zijn nagekomen vanaf het 1e contact.
Al met al zijn wij zeer tevreden over het gehele traject.

Zie sterke punten: Deskundige monteurs, prettig in de omgang, vragen als er iets te vragen viel (qua plek / plaats installatie - bekabeling)

Een eerste ervaring met Hagitech, maar in geen enkel deel van het gehele traject teleurgesteld!
Klasse, ook in de communicatie.

Tijd nemen voor het geven van advies en het opstellen van een bij ons passende offerte.
Keurige montage, snel / deskundig, alles na montage ook keurig opgeruimd / weggewerkt

L. de Zeeuw

Direct bij het eerste contact was er een klik met Hagitech. Eerlijkheid en een heldere communicatie.
Een bedrijf waar ze een duidelijke offerte geven. Wachttijd zou 4 of 5 maanden zijn wegens...

Eerlijkheid, betrouwbaar en deskundig

T.c. Weijers

Zie de beoordeling bij sterke punten

De monteurs die bij ons geweest zijn waren zeer deskundig en iedere vraag zeer deskundig beantwoord.
Er werd zeer hard gewerkt en ook heel schoon zelf na het boren pakte men de stofzuiger om alles op te ruimen,
Men heeft niet van verpakkings materiaal achter gelaten. Voor ons echt een 10.

c v twist

Ervaring en personeel vriendelijk goede uitleg overinstalatie

-deskundigheid goedeofferte

Herman

Alle wegen leiden naar Rome. Dit geldt in feite ook voor Hagitech. Al zoekende via internet kom je snel bij Hagitech uit. Via rondvragen in vrienden/kennissenkring hoor je al snel goede verhalen...

Goede bereikbaarheid via telefoon/email
Denken goed mee
Flexibel

R. Rekkers

Het is zeker de moeite waard geweest om de langere levertijd te accepteren. Het bedrijf en het personeel is dat dubbel en dwars waard.

Betrouwbaar bedrijf. Zeer vakkundig en net personeel. Levert de gehele installatie conform normering op en doen gewoon wat er is afgesproken.

M. Versluis

Gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Geen rommel achtergelaten en een goede communicatie. Kortom, een tevreden klant.

Keurige werkwijze: de monteurs hebben het netjes opgeleverd en gebeld wanneer zij klaar waren.