Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

VvE Dockyard

Prima bedrijf dat zijn afspraken nakomt. De app werkte niet direct en dat werd razendsnel opgelost!

Afspraken nakomen en de boel netjes achterlaten.

Jan en Petra Bogaard.

Wij zijn heel erg te spreken over het bedrijf. Vanaf de eerste afspraak verliep alles super. De 3 mannen van de installatie waren ook super. Wij hebben een gezellige dag met hun gehad waardoor bleek... Wij zijn heel erg te spreken over het bedrijf. Vanaf de eerste afspraak verliep alles super. De 3 mannen van de installatie waren ook super. Wij hebben een gezellige dag met hun gehad waardoor bleek dat zij erg vakkundig zijn en een goed product afleveren. Dus als je kwaliteit wilt dan gewoon Hagitech bellen.

Gewoon heel erg goed in communicatie en afwerking ook super.

A.L de Wilt

Tevreden met alles

goed afgewerkt

Ko Hoevenaar

Wij zijn ontzettend gelukkig met de door Hagitech geleverde en gemonteerde zonnepanelen. Goed advies en fantastische monteurs die alles keurig netjes achterlaten wanneer ze gereed zijn!

Vanaf het uitbrengen van de offerte tot en met de afwikkeling na montage is alles keurig netjes en volgens afspraak verlopen. Er wordt gewerkt met eigen monteurs die hun werkzaamheden met heel veel... Vanaf het uitbrengen van de offerte tot en met de afwikkeling na montage is alles keurig netjes en volgens afspraak verlopen. Er wordt gewerkt met eigen monteurs die hun werkzaamheden met heel veel passie en maar ook veilig uitvoeren.

Snijders

Super tevreden tot nu toe

To the point en eigen monteurs. Keuze uit verschillende lijnen is top!

J. de Graaf.

Duidelijke en prettige communicatie. Prima opvolging van de afspraken. Vriendelijke en flexibele monteurs.

Duidelijke gespecificeerde offerte. Je weet per onderdeel en de arbeid de kosten.

Aart van Pel

Je krijgt de volle aandacht over je vragen, daarnaast een eerlijk advies. plaatsing is naar behoren verlopen

duidelijk in de communcatie

B. van Ulden

Ik vond het mooi om te ontdekken dat wij na ruim 10 jaar geleden een aanvraag te hebben gedaan nog steeds in jullie systeem zaten.
daarnaast een nette offerte waar ook mijn wensen in paste om...
daarnaast een nette offerte waar ook mijn wensen in paste om een aantal dingen zelf te doen.
daarnaast de heldere communicatie over wat er nog gedaan moest worden voor terug levering.
En een groot compliment voor de mannen die het (bij 28c°) toch netjes hebben gemonteerd en het netjes achter lieten.
zeker dat laatste wordt een zeldzaamheid.
al met al dik tevreden over de firma Hagitech en blij dat ik deze keuze heb gemaakt.
thanks en vr gr B. van Ulden

communicatie en antwoord op de vragen die worden gesteld. echt heel prettig en een goed team van mensen die komen installeren.

Hagitech energiesystemen

Goede service. Erg tevreden!

Sjimmy

Perfect

Leuke mensen leuk bedrijf en nette installatie!