Deskundigheid
Nakomen van gemaakte afspraken
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Dik tevreden. Afspraken allemaal nagekomen, netjes gewerkt en geen klachten over het personeel.
Werken goed door.

Shoop

Zeer tevreden over hele pakket van informatie gesprek tot levering. Top.

Geven goede informatie over mogelijkheden. Leveren alleen goed materiaal.

Is oke

Goede communicatie en eerlijkheid

Peter Vollmuller

Ik ben blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen

Net bedrijf die hun afspraken nakomen. Vriendelijk personeel.

Netjes gewerkt en gekeken naar de diverse mogelijkheden.
Ziet er strak uit.
Wegwerken van de interne bedrading viel uiteindelijk niet mee, wat schade opgelopen, maar dit is dan ook weer...

Van den broek

Zoals eerder vemeld perfecte levering

Alleen maar sterke punten. Prettige mensen en zeer deskundig netjes in hun werk, kortom zeer tevreden

R.B.Laarman

Ik kan een lang verhaal ophangen over alles en nog wat, maar ik houd van een eerlijk advies en duidelijkheid en dat krijg je bij Hagitech. De monteurs zijn vakkundig en werken netjes.

Gewoon goed, komen afspraken na.

Ik ben tevreden. Uitvoering is conform verwachting.

Komen afspraken in alle facetten van het proces goed na. Overleg met de klant tijdens de installatie over definitieve plaatsing van de panelen. Alles na afloop netjes opgeruimd.

Zeer bedankt voor jullie advies en de installatie door het vriendelijke personeel.

Hagitech is een gecertificeerd installatiebedrijf waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Alles conform afspraak en op tijd. Personeel heeft alles netjes achtergelaten en goede uitleg gegeven.

Rob Muller

Afspraken zijn helder en duidelijk. Medewerkers gaan uit van de klant en samenwerking op de dag van installatie is prettig.