7.8/10
7.7/10
8.3/10
8.5/10
7.6/10

Er is veel mis gegaan met de communicatie. Ik heb meerdere keren lang op een (mail-) antwoord moeten wachten.
Toen ik de stoel eenmaal in huis had bleek een schroef er steeds uit te vallen...

Geef mensen excuses als dingen verkeerd gaan en extra aandacht daarna

via de fysieke winkel

Prima service, goede kwaliteit

Fijne communicatie

Winkel in Cruquius is om meubels af te halen niet praktisch: geen achterdeur oid

Woonboulevard

Online besteld,produkt was zoals op foto.
Snelle levering zoals beloofd

Werd gebeld wanneer levering het beste uitkwam,daarna voice mail nog een keer ingesproken over de tijd v levering

Nvt

Hoe heeft u ons gevonden?

Was al bekend met bedrijf

Zeer goed

Snelle levering en direct een telefoontje na online bestelling

duidelijkere aflevertijd, moest nu een hele ochtend thuis blijven.

via internet

Christine

Servicegericht van begin tot eind.

Nora Swart

Goed. Duidelijke website. Alles goed vindbaar.

Eerder een bank gekocht. Daar is jaren intensief op geleefd en heeft dat prima doorstaan. Bleef er goed uitzien.

Hoe heeft u ons gevonden?

in de megastores in Den Haag.

Snel en simpel besteld, snelle levertijd

Snelle levertijd

Leuke winkel, aardig en behulpzaam personeel maar niet opdringerig! Ook via internet prima ervaring met bestelllen!

Goed telefonisch bereikbaar, dat zijn niet veel winkels meer!

De dag dat ik mijn bestelling kon ophalen zou ik gebeld worden als de bestelling binnen was.
Om 17:00 had ik nog niets gehoord en aangezien de winkel 17:30 sloot ben ik zelf gaan bellen en bleek de bestelling net binnen te zijn! Ik woon toevallig dicht bij maar misschien is het beter aan te geven dat het erg laat kan worden of er voor kiezen een dag later op te halen dan kan de klant zelf bepalen wanneer hij komt! Nu zat ik mijn hele vrije dag af te wachten. ?

Mevr. van der Steen

Ik heb bij jullie een tv meubel en salontafel gekocht. Er zat een tekening bij van een vierkante salontafel ipv rechthoekig. Hierdoor was het erg onduidelijk en kostte het veel moeite om in elkaar...

Bij meubels die afgehaald worden door de klant, de klant hulp te bieden bij inladen in de auto als het pakket te zwaar is

Tja, als ik wist hoeveel werk het was om de kast in elkaar te zetten had ik hem nooit aangeschaft. Bezorging is brak omdat ze een tijdstip noemen van zes uur lang zonder indicatie of je aan het...

Tja, het is geleverd en alles was compleet.

Bezorgings mechaniek van bellen en 6 uur tijdstip waarin bezorgt kan worden is brak en ouderwets. Filmpjes hoe je dingen in elkaar zet zou wenselijk zijn. Al ging het maar om het afstellen of handige bouwtips. Website is ouderwets met zoeken en info.