7.7/10
7.5/10
8.3/10
7.5/10

Prima service.
Na mailcontact over levering toch gerealiseerd dat we op een voor ons geschikt moment de stoelen konden ophalen.

Klantvriendelijk, snelle service

Toevallig bij rondje stad

Ben hartstikke tevreden met de HACO! Het Personeel denkt mee met het vinden van oplossingen en ook de showrooms zien er altijd netjes uit!

Hoe heeft u ons gevonden?

Wij zijn trouwe klanten van de HACO van de tijd dat het nog een filiaal in de Schilderswijk had.

Prima!

Prima geholpen mooie Producten voor een passende prijs

Continueren

Internet

Daniël

Prima!

Snelle levering van eettafel stoelen.

Beter aangeven op welk tijdstip de levering komt. Bijvoorbeeld 1e of 2e dagdeel.

Woonhart Zoetermeer

Verhoeven

Slecht

Inzet van de medewerkers

Internet

Goede service, brachten het (tegen betaling) tot in de woonkamer! Prettig geholpen, ook telefonisch

Sms van te voren over de tijd waarop ze zouden bezorgen.
Vriendelijk in contact, medewerkers aan de telefoon en van de bezorging

Duidelijkere weergave van levertijd. Mijn bestelling duurde langer dan dat op de website vermeld stond. Telefonisch werd de werkelijke levertijd wel duidelijk vermeld

Via kennis

co van doorne

Nu nog weinig ervaring iets besteld maar geen flauw idee wat de levertijd gaat worden wordt er ook niet over geinformeerd

nog niets ontvangen drie weken geleden besteld

stuur mail terug met daarin de te verwachte levertijd en zet niet op je site dat het twee a drie dagen is

Bjarn Onderstal

Ik heb een hele slechte ervaring met Haco Lelystad.

Het begon met de beloofde levertijd van 8 tot 10 weken waar zij niet aan konden voldoen. Vervolgens werd ik niet gebeld dat de...

- Slechte klantenservice.
Nemen geen contact op met de klant als de levertijd uitloopt. Houden zich niet aan afspraken die zij doen. Geven hun fouten niet toe en doen alsof het 'normaal' is als een situatie als bovenstaand verhaal gebeurt. Echt een hele slecht ervaring met deze winkel.

Reactie HACO wonen en slapen:

Net zoals u zijn wij teleurgesteld in de levering die bij u heeft plaatsgevonden.
Zoals u aangeeft in uw reactie hebben wij de levertijd met 2 weken overschreden, ons excuses dat u niet op de hoogte bent gehouden.

Dat de bank geleverd is zonder rug kussens is voor ons ook overmacht, wij hebben dit nog niet eerder meegemaakt.

Degene die de bank voor u in ontvangst nam heeft hier duidelijk in aangegeven indien dit niet op kort termijn is op te lossen de bank niet meer te willen hebben.
Wij hebben ongeveer 4/6 weken nodig om nieuwe rug kussens geleverd te krijgen, dit was te lang.

U geeft aan dat er geen compensatie is aangeboden, naar verloop van het gesprek met u is er 100,- korting aangeboden maar dit was niet afdoende.
Zoals met u telefonisch overeengekomen is de bank dezelfde dag retour genomen en is uw betaling direct terug gestort.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Adriaensen

Fijne service. Klantvriendelijk. Snelle levering. Kast wat geleverd is, is wel aan de binnenkant beschadigd. Niks mee gedaan. Maar koop wel een nieuwe kast ipv een 2de handse, vind dat dit niet kan...

Klantvrinedelijkheid

Eerlijkheid. De bezorgers moeten deze beschadiging ook hebben gezien.

Woonboulevard breda. Via internet