7.6/10
8.3/10
7.8/10
7.5/10

Roxanna

Wat een heerlijke winkel!
Als je binnenkomt weet je niet waar je eerst moet kijken, zoveel moois.
Personeel dat is vriendelijk en erg behulpzaam én zeker niet opdringerig.
Wij...

Klantgericht, komen afspraken goed na

Nee geen tips

Via kennissen

Oosterhof

Prima bedrijf. Werd iets later geleverd dan de site aan gaf, maar toen ik dit vroeg kreeg ik ook netjes antwoord.

goede kwaliteit

Als je inlogd op je account zou het wel heel erg plezierig zijn als je de voort gang van je bestelling kunt zien, maar ook als het dan geleverd wordt dat ook te zien is in je account.

Via google

Suniel Merhai

Zeer goed. Service uitmuntend!

Communicatie. Ook als je via de website besteld.

Hoe heeft u ons gevonden?

Winkel en daarna de website.

Goede kast, fijne levering

Levering zette dor ondanks tegenslagen

Geen reactie op mail after sales

Winkel

Marischa

Vriendelijk en goed bedrijf! En heel behulpzaam.

Geven goede uitleg met bed leveren. Zeggen hoe je het beste in elkaar kunt zetten en de matrassen en topper het beste neer kunt leggen/draaien.

Nvt

Hoe heeft u ons gevonden?

Winkel zit hij ons in de stad.

Prima winkel, kundig personeel

Hoe heeft u ons gevonden?

Door het filiaal in amsterdam

Sylvana

Uitstekend !

Zeer snelle reactive nav een mail en snelle levering na internet bestelling

NVT

Via google

De meubels niets op aan te merken
Maar we gingen naar de winkel voor dopjes voor de stoelen paste niet wij terug andere mee gekregen paste ook niet wij weer en dan zeggen ze ja maar dan moet...

Reactie HACO wonen en slapen:

Geachte heer en mevrouw,

Zeer spijtig dat de beide maten zwenkdoppen niet in de stoelpoten pasten.
Wij zijn in deze afhankelijk van onze leverancier, het komt inderdaad wel eens voor dat de diameter afwijkend is, maar wij proberen altijd een oplossing te bieden.
Wanneer u niet tevreden bent met de oplossing zijn wij altijd nog bereid om u uw geld terug te geven, geen enkel probleem.

Wij wensen u heel veel plezier van de geleverde meubelen en graag tot ziens!

Maxime

Bank besteld met levertijd 2-4 weken. 2 weken na bestellen nog steeds niks gehoord over hoe of wat. Zelf maar gebeld en te horen gekregen dat de bank nog moet binnen komen en dat ik dan wordt...

Zie ervaring

Vrienden/woonboulevard

Reactie HACO wonen en slapen:

Geachte mevrouw,

Op 31-05-2019 heeft u via de webshop een order geplaatst; de bank Matrix in de grijze ribstof.
Naar aanleiding van deze order heeft u per mail een bevestiging ontvangen dat de order goed is aangekomen en dat u rekening moet houden met 4 weken levertijd.
Wij begrijpen heel goed dat u met smacht zit te wachten op de nieuwe bank en wij zullen u natuurlijk ook direct contacteren zodra de order compleet is, wel dient u hier rekening te houden met de opgegeven 4 weken levertijd.
Volgens ons systeem wordt de bank deze week of begin volgende week geleverd op ons centrale magazijn. Wij hebben een herinnering lopen waar uw order elke dag bekeken wordt. Wij doen er alles aan om de bank zo spoedig mogelijk te leveren.

Het is erg spijtig dat er een lage score wordt vermeld op internet, terwijl u wist dat er bepaalde levertijd op de bank zit.
Wij willen u dan ook vragen deze review aan te passen of liefst nog te verwijderen.

Zoals vermeld begrijpen wij heel goed dat u de bank zo spoedig mogelijk in huis wil hebben, wij doen er alles aan om dit binnen de opgegeven 4 weken te realiseren.

Fijne winkel vriendelijk personeel en keurig geleverd volgens afspraak.

snelle levering.

na bezorging verpakking mee terugnemen.

internet