HACO wonen en slapen

HACO wonen en slapen Ook benieuwd naar feedback over de webshop HACO wonen en slapen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company943
8.1/10
89 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen HACO wonen en slapen met 8.1/10. Gebaseerd op 943 ervaringen.

Mulders
Onacceptabel (1/10)
Mulders

Absoluut niet!

U verwacht van de klant dat deze meteen betaald. Nou, wij als klanten willen ook meteen terugbetaald worden!!!

Reactie HACO wonen en slapen:

Beste Mevr Mulders, wij streven ernaar onze webshop zo up-to-date mogelijk te houden. Het product wat u wilde bestellen was uitverkocht bij onze leverancier. Zodra wij dit bericht hadden ontvangen hebben wij het direct van de webshop verwijderd. Uw retour betaling is inderdaad later dan verwacht, dit is voor grotere bedrijven vaak wat lastiger, maar we betalen u wel binnen een termijn van 14 werkdagen. We hopen hiervoor op uw begrip, en we zien u graag terug.

Score voor HACO wonen en slapen:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slecht!!!.
na de aankoop te hebben betaald, kregen we te horen dat het artikel niet meer leverbaar was. aangezien er voor ons geen andere keuze was, hebben we ons geld teruggevraagd. na twee weken wachten en al verschillende keren te hebben gebeld, hebben we ons geld nog niet!! kreeg overigens ook nog een telefoontje van de bank, afdeling fraude, dat betreffende het rekeningnummer veel klachten binnen komen. dus kijk maar uit.

Zeer goed (9/10)

We werden dezelfde middag nog gebeld over de afhandeling van de online bestelden producten.

internet

Prima!.

Wen Dy
Uitstekend (10/10)
Wen Dy

Het contact na de bestelling en het contact bij levering, en dan gaat dit pas over een online. bestelling van een dekbedovertrek

Geen tips

Hoe heeft u ons gevonden?

Online, maar de winkel is ons bekend

Score voor HACO wonen en slapen:5/5

Als heel erg positief.

Lodewijk
Lodewijk

Via internet.

Goed.

Goed (8/10)

Bij internetbestelling: in de mail de verwachte datum erbij zetten en mailen ipv bellen als het product is geleverd.

Facebook

Score voor HACO wonen en slapen:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service, leuke producten.

Evert De Zwaan
Goed (8/10)
Evert De Zwaan
Score voor HACO wonen en slapen:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Was prima goede info en de levering op tijd.

Zeer goed (9/10)

Werd na bestelling opgebeld ter controle van bestelling. Of ik ook zeker wist of ik wilde bestellen

Hoe heeft u ons gevonden?

Eerder spulsen in de winkel gekocht.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tot nu toe goed. levering volgt over ongveer 10 weken.

Wes
Wes

Vriendelijke en snelle hulp. Ook een aanpakkende houding was heel erg fijn. Er werd meteen gekeken om producten op voorraad waren en hoe men mij het beste tegemoet kon komen.

Hoe heeft u ons gevonden?

Rondlopen door Tilburg op zoek naar meubels.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer prettig om zaken mee te doen. medewerkers in de winkel (tilburg) zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Rob van der Ark
Rob van der Ark

Prima prijs niet te duur en prima kwaliteit .

NEEN

Hoe heeft u ons gevonden?

We konden de zaak van de FRED:

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima geholpen goed keus en we konden op ons gemak alles bekijken en op zitten en bekijken..

Zeer goed (9/10)

Snelle levering en vriendelijk personeel in Vlaardingen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief. ik kon mijn bestelling snel afhalen.

Bedrijfsinformatie

Een ruime keuze meubelen direct uit voorraad te leveren. Of u nu op zoek bent naar een bankstel, relaxfauteuil, Boxspring, ledikant of een kantoormeubel: Wonen en slapen dat doe je gemakkelijk en voordelig bij Haco wonen & slapen!

Bij de ons staat besparen voorop! Zo bieden wij meubelen aan tegen zeer scherpe prijzen, die soms ver onder de prijzen van concurrerende bedrijven zitten. Dit is mogelijk door groot in te kopen en op te slaan in eigen magazijn. Zo kunnen wij groot en direct inkopen
Adres
Leehove 70