8.3/10
7.7/10
8.3/10
7.8/10
7.6/10

Valt zwaar tegen. 14 dagen geleden 4 eetkamer stoelen besteld en betaald tot op heden taal nog teken gehad omtrent de levering. Schande en dat voor een prijs van 60 euro bezorg kosten.

Gezien mijn vorige opmerking zeer lange wachttijden. Nogmaals ik vind het niet kloppen daar 60 euro te moeten betalen. Slechte service

Wat denk je zelf.

Nvt

Fouzia

Super goede service, vriendelijk behulpzaam personeel.Ik raad deze mooie winkel aan.Prachtige meubels vandaag een prachtige bank hier gekocht. Kortom zeer tevreden.

Snelle levering, super!

Geen.

Via Google.

Gewoon, wat ik verwacht bij een online aankoop.

Bezorgkosten voor thuisbezorgen is buiten proportioneel hoog.

Ben al bekend.

Prima geholpen en goede voorlichting bij de vestiging delft

goed advies doch niet opdringend. Toppie

Hoe heeft u ons gevonden?

via winkel heeft al een een eettafel gekocht

Super vriendelijk personeel en snelle levering

Klantgericht

Internet

Helen

TOP!!!
KLASSE!!!

Service gericht, klantvriendelijk, mooie prijzen voor unieke spullen, enz
Ik ga niet meer n firma met n 5 er in......
die zijn in verhouding aso duur & niet uniek

Naar mijn mening TOP zo

Hoe heeft u ons gevonden?

Jaren terug prachtige eiken houten grove salontafel bij jullie gescoord!!!
Nog altijd Super Blij mee.
Nu een mooie Eettafel besteld met Kruispoot Zwart, Prachtige Tafel, kan niet wachten....
Doordat ik zelf nog geen salaris heb kan ik hem pas de 22ste of 25ste ophalen & volledig betalen!
Tevens allemaal bedankt voor de goeie Service & hoefde maar n kleine aanbetaling te doen & terecht!
Groetjes Helen(a) uit R’dam

P.s.: wou mooie foto er bij plaatsen maar dat is mij niet gelukt.
Binnenkort kom ik met een maatje voor hem even Shoppen, jullie hebben zoveel moois.
Aparte lampen, bankstellen, bedden, matrassen, vazen, etc, etc......... ga lekker kijken, daar geven ze je ook rustig de tijd voor!

Annika W.

Slechte ervaring met dit bedrijf! Bank gekocht en na twee weken te horen gekregen dat de bank niet in de gewenste kleur geleverd kan worden.. Dit hadden ze niet eerder kunnen zeggen? Nu moeten wij...

Goede ervaring, makkelijk bestelproces en goed op de hoogte gehouden van de levering.

SMS dat de meubels klaar staan, goed telefonisch te woord gestaan bij het maken van een afspraak. Heel fijn dat de dame de afmetingen van de pakketten kon doorgeven.

Bij het maken van een afspraak voor ophalen meubels direct vertellen waar de auto neergezet kan worden. Nu stonden we op het bovendek ipv de ingang voor ophalen.

Hoe heeft u ons gevonden?

Via de website van Alexandrium woonmall.

We zijn blij met het geleverde product, wat ook de ervaring met het bedrijf ten goede komt.

Aardig personeel aan de telefoon die bereid zijn om mee te kijken en hulp te bieden.

Het door ons bestelde product was vertraagd. Bij deze mededeling werd ons verteld wanneer het product wél geleverd zou worden. Echter, in die week hebben we niets meer gehoord. Toen we contact op hadden genomen, werd ons verteld dat ze de verplaatste leverweek niet gingen redden, maar dat ze me de volgende dag terug zouden bellen. Echter, de dag erna heeft niemand mij gebeld. Uiteindelijk werd de bank ruim een week later (bovenop de vertraging) geleverd. Het zou fijn zijn als de klant beter op de hoogte wordt gehouden van de vertraging en de afspraken worden nagekomen.

Via Google

Een waardeloze tent. Koop vooral geen boxspring diamond flex bed. Tenzij je graag op een soort van beton plaat ligt. Verkoper in zaandam zeer ongeïnteresseerd naar het zoeken van een oplossing....

Bezorgers zijn heel vriendelijk en goed

Dat spreekt voor zich. Ervaren verkopers in de winkel zetten. Klachten op een klantvriendelijke manier oplossen.

Om nooit meer 1 cent daar te besteden. Teleurstellend