7.5/10
7.6/10
7.8/10
7.5/10

anonymous

Goede service, snelle levering, kwaliteit

Kwaliteit, service

Na montage verpakkingsmateriaal meenemen

winkel

In ‘t Veld

Helemaal kut! Waardeloze kast om in elkaar te zetten, onlogische volgorde, prijs kwaliteit erg slecht, wordt bij een bestelling niet meegedacht of iets wel of niet past. Hier komen we nooit meer!!!!... Helemaal kut! Waardeloze kast om in elkaar te zetten, onlogische volgorde, prijs kwaliteit erg slecht, wordt bij een bestelling niet meegedacht of iets wel of niet past. Hier komen we nooit meer!!!! Geen aanrader!!

Teveel

Winkel in de buurt

Duidelijke info, vriendelijk

Duidelijke foto

Levertijd niet juist, is afhankelijk van transportbedrijf

Bekend door eerdere aankoop

Slecht service

Goeie producten

Ondanks dat artikelen op voorraad zijn duurt het veelte lang voordat het geleverd word, 3 weken is veel te lang. Behandel de klant als koning dit gebeurt ook niet.

Prima service

Snelle telefonische hulp en er werd ook meegedacht i.v.m. de bezorging

Aanbevolen door familie

Karin Peters

Zeer goed

Klantvriendelijk, geduldig, goede uitleg, extra's door tekening, voorzichtig met inladen, meedenken.

Wen

Tafeltjes besteld om in de winkel af te halen ivm extreem hoge bezorgkosten, bij het uitpakken (1 week later ivm verhuizing) zaten de nieuwe tafeltjes helemaal onder de vlekken en een aantal... Tafeltjes besteld om in de winkel af te halen ivm extreem hoge bezorgkosten, bij het uitpakken (1 week later ivm verhuizing) zaten de nieuwe tafeltjes helemaal onder de vlekken en een aantal beschadigingen. Doordat we ze pas later uit de verpakking hadden gehaald ivm verhuizen konden we niks meer omruilen / indienen. Jammer want het zijn dure tafeltjes. Ook waren ze zogenaamd in de aanbieding maar in de winkel is de prijs altijd al 249 geweest dus jullie willen het zogenaamd aantrekkelijk maken door er aanbieding bij te zetten.

Mooie meubels alleen slecht geleverd.

Bezorgkosten verlagen. Checken hoe de meubels de dozen in gaan.

Alexandrium

Patty

Prima service

Goeie info

Niks

Aanbevolen via mijn zoon
Die heeft ook een bed aangeschaft bij u

Karin Peters

Fijne winkel in den Bosch om rond te kijken. Zeer prettig geholpen omdat de keuze erg lastig was voor de aankoop van een nieuwe linnenkast.

Hele geduldige verkoper die de voor- en nadelen opsomde van de verschillende merken en voor de duidelijkheid een tekening maakte.

Levertijd op de website is korter dan werkelijkheid. 2 tot 4 weken is nu 6 tot 10 weken.

Kelly

duidelijke website
handige betaalmogelijkheden

duidelijker aangeven wat de status is van een besteld artikel

Hoe heeft u ons gevonden?

in de winkel geweest, daarna online besteld