8.3/10
7.7/10
8.3/10
7.8/10
7.6/10

Heeft een goede indruk achter gelaten De chauffeurs die onze kasten kwamen afleveren waren heel behulpzaam Toppie

De keuze online kwam bij haco voor ons als beste over De video over de caree kast was erg fijn

Nee goed zo

E. van Gemert

Vriendelijke hulp

Bank komt niet binnen de afgesproken tijd

Was bekend

Mitch Albracht

Een afspraak moeten maken met een winkel om de spullen te laten leveren die je online besteld hebt is echt achterlijk. In welk jaar leven we?

In de winkel werd me verteld dat ik mijn online aankoop niet binnen 14 dagen kon annuleren. Leid uw personeel op! Het betreft het filiaal Zaandam.

internet en meubel centrum

Zijn in tilburg in de winkel geweest om onze aankoop te bekijken. Nog niets met de bestelling gedaan. Kregen te horen dat er een levertijd van 10 tot 12 weken was ipv 2_tot 4 weken zoals de...

Waarmaken wat wordt beweerd

Nvt

Tot nu toe niet positief, stoelen besteld via de website er stond een levertijd bij van 2-4 weken, aantal keer gebeld en aan het filiaal gevraagd hoelang het nog zou duren, bedrijf geeft aan er nog...

Tot nu toe niet, medewerkers in winkel zijn vriendelijk

Correcte informatie vermelden op website!

Jammer dat ik een bed speciaal bij jullie bestel en zelf wil ophalen omdat de levertijd dan 2 tot 3 is en dan nog 10 dagen moeten wachten.
Klanten service waren wel vriendelijk maar jammer dat...

Levertijd realistisch houden

Eerder bij jullie gekocht

Reactie HACO wonen en slapen:

Wij betreuren het zeer, dat Uw boxspring niet eerder kon worden afgehaald dan 10 dagen na aankoop. Helaas zaten wij op dat moment vol in onze wagens, voor het leveren van de afhaal aan de winkels. Een boxspring neemt dan ook behoorlijk veel ruimte in beslag, de ruimte die wij dus helaas niet eerder beschikbaar hadden.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Prima service

Klantgericht

Levertijd

Internet

Alles snel op hun site gevonden en besteld. Gemakkelijk afspraak kunnen maken over thuis bezorging. Gekochte bank werd snel thuis bezorgd en naar binnen gedragen. Goede ervaring in alles.

Snel afspraak kunnen maken

Levering kon wel gratis zijn als men iets voor bepalde bedrag bestelt.

Winkel in Alexandrium

Zowel in de winkel als telefonisch top geholpen.

Een aantal dingen hebben een veel langere levertijd die worden kosteloos na bezorgd zodra ze op voorraad zijn dit vind ik echt super service.

De levertijd van veel van onze bestelde spullen zijn als nog vrij lang dit is jammer. Een tussentijdse heads-up van wanneer de verwachting is van uitlevering zou fijn zijn.

(Ik heb nog niks van de bestelde spullen ontvangen dus kan nog geen duidelijk eindoordeel geven.)