7.8/10
8.3/10
8.5/10
7.6/10

H. Van der Louw

Mijn ervaring positief, had een aantal vragen over het bankstel. Erg vriendelijk en professional te woord gestaan. Dag van te voren spreken ze netjes bezorgmoment af. En bezorgers komen ook netjes...

Bezorgers echt top! Hebben de bank op de plek van bestemming geplaatst en ook nog eens met een lach. Dikke duim omhoog voor de bezorgers.

Geen op of aanmerkingen.

Internet

Klaas Foppen

Prima goed en snel geleverd

duidelijk en snel

google

A j ouwens

Fijn bedrijf .zowel de winkel als de website

Snelle levering.vriendelijk geholpen ook door de mensen die de spullen afleveren

Hoe heeft u ons gevonden?

Naar de winkel toegegaan En op de website gekeken

Tevreden Klant

Uitstekend geholpen en service was dus helemaal in orde.

Het allerbelangrijkste dat de afspraken zijn nagekomen.

Vind de afleverkosten van de producten in Den Haag wel heel hoog. Daarom maar zelf opgehaald en een bus moeten regelen.

Hoe heeft u ons gevonden?

Bezoek aan Megastores en heb al meer spullen bij jullie gehaald.

O. Marouan

Top service

Heel vriendelijk!

Via een vriend

Kim van der L.

Mooie producten, leuke winkels maar echt een waardeloos concept. Verkopen vrijwel alleen spullen op bestelling, maar kunnen zich nooit aan de levertijd houden. Wilde stoelen bestellen via de haco...

Mooie producten.

Communicatie en concept.

Cruqius

Reactie HACO wonen en slapen:

Bedankt voor uw review. Hoewel wij proberen onze meubelen zoveel mogelijk op voorraad te houden is dit gedurende de maand december vrijwel onmogelijk. Vanwege de grote hoeveelheden die wij verkopen is onze eigen voorraad uitverkocht en duren leveringen 2-4 weken langer vanwege fabriekssluiting. Onze excuses voor het ongemak.

Heel goed het online shoppen en betalen gingen makkelijk en klanten service is ook goed. Het was geen probleem om mijn meubels laten of eerder op te halen.

Klanten service

Mischien zelf aan kunnen geven welke datum je de gewenste artikelen geleverd wil of kan leveren.

Via internet

hales

Na contact met haco werd mij klacht zeer goed opgelost

zeer snelle oplossing na klacht

website

P

Super goed

Met online bestellen zou het fijn zijn als het artikel in de winkel betaald kan worden bij afhalen.

Hoe heeft u ons gevonden?

Ben al lang klant bij jullie

bauke van der holst

Hallo mijn vrouw en ik heb een heel mooi bed gekocht bij Haco en bed met zijn mooie tv die eruit komt met afstandsbediening het is veel geld voor ons om doen dat aan te schaffen Er zat een tijdje...

nee

ja beter voor je klant zijn niet dat je 100000 keer moet bellen of melen