8.3/10
8.3/10
7.8/10
7.5/10

rehilbil

Via internet webshop de stoelen besteld. Betaald en het bedrijf heeft contact gezocht voor een passende leverdatum.

persoonlijk contact

Hoe heeft u ons gevonden?

ik zag de stoelen in een restaurant staan en heb onderop gekeken waar ze vandaan kwamen

Sietske

Ze hebben mooie en betaalbare meubels. De winkel is ook een feestje om te komen!

Duidelijke informatie. Alles wat je nodig hebt

Via google

Vestiging Den Haag afgelopen donderdag 25 juli geweest. Daar wij al ons meubilair daar al jaren kopen. Waren nu op zoek naar een nieuw 2 pers. bed. Bij binnen komst 3 man aan de balie die met elkaar...

Slechte service totaal geen gevoel voor de klant

Cursus volgen of personeel wisselen met andere locaties zodat ze van elkaar kunnen leren. Hoe gel wel en niet moet

Hoe heeft u ons gevonden?

Lang geweest ken de vestiging lang genoeg

Equix Design

We werden goed geholpen met advies voor onze bank en een mooie zaak in Utrecht.

Goede service, mooie website, duidelijk de formaten van de bank aangegeven bijvoorbeeld en een reƫle prijs.

Een airco voor jullie pand in Utrecht ;)

Hoe heeft u ons gevonden?

Via Google en horen zeggen..

Zeer vriendelijk personeel en ruime keuze

ja zeker ! wij hadden het zeer prettig gevonden als er airco op 1ste verdieping zou zijn , want met deze temperatuur is het daar zeer onaangenaam warm en dat winkelt niet prettig, je wil zo snel mogelijk naar beneden.

in de woonboulevaard

Manon Vullings

Meerdere keren geweest en besteld. Laatst kwamen we schroeven te kort bij onze bestelling. Ik heb gebeld en het werd meteen op een keurige manier opgelost waardoor alles goed kwam. Er wordt ook...

Goed advies
Staan klaar om dingen op te lossen
Goed bereikbaar
Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Weet niet of dat bij havo ligt,

maar als je de schroeven van je pakket mist is dat erg vervelend ook al wordt het daarna voor je opgelost. Zou in 1 keer goed moeten gaan.

Ook vervelend dat er veel gaten niet voorgeboord zijn. Niet handig voor de niet klussers onder ons.

Hoe heeft u ons gevonden?

Eerste keer was omdat we bij andere winkels op de boulevard op ekkersrijt aan het kijken waren en besloten om eens binnen te gaan kijken

Joyce

Ik ben net verhuisd en ben voor veel mooie meubels bij de Haco geslaagd.
Groot assortiment en een hoop op voorraad.

Sommige werknemers hebben veel kennis/tijd.
Afwisselend en groot assortiment

Het verschilt heel erg wie je in de winkel helpt en te woord staat. Verschillen in tijd, vriendelijkheid en vakkennis.

Via een kennis

Ruslan Leontiev

My experience is very negative so far. I've ordered a dinner table which is in brown color in on-line shop (and it is the only available color): https://www.haco.nu/toulouse-eetkamertafel

I could not find any strenght yet.

1. Keep your product description up to date: with all options for coloros.
2. Keep your email addresses active.
3. Respond to customer's complains ASAP!

In Almere shopping centre

Vandaag 3 aug. Stoelen geleverd. De stoelen hadden we dinsdag 31 julie gekocht. Ze zijn heel netjes afgeleverd

Hoe heeft u ons gevonden?

Doordar anderen een aankoop bij Haco gedaan hadden, en wij de meubels mooi en ook een goede prijs vonden

Goede ervaring en goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Alles is netjes naar boven gebracht en keurig in elkaar gezet

woonboulevard Arena