Meedenken met klant
8.5/10
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Jp Donkers

Zeer professionele aannemer , Jan denkt goed mee en is goed bereikbaar.

Goede bereikbaarheid van aannemer

De samenwerking met Habrobouw heb ik als zeer prettig ervaren. Het begint met het maken van duidelijke en scherpe offertes. Vervolgens is de uitvoering ook top. Hierdoor kom je ook niet voor...

Communicatie en het oplossen van (onvoorziene) problemen.

Verbouwing Penthouse naar een luxe 5 star hotel suite.

Daadkracht om beloftes waar te maken.

Hazekamp

Enorm positief, wij kunnen niets anders zeggen dat we enorm dankbaar zijn en meer dan tevreden.
Jan heeft letterlijk bergen verzet om ons uit de brand te kunnen helpen.
Het hele team...

- inlevingsvermogen
- goede communicatie
- harde werkers
- duidelijk
- kennis

Erik van den Bos

Prima ervaring. Duidelijke afspraken en planning. Korte lijnen.

Directe actie op vragen. Heldere communicatie. Geen verrassingen in planning of kosten. Creatief en betrokken.

Het laatste gedeelte in details verliep iets rommelig. De planning is erg strak. Dit kan een voordeel zijn, maar dan moet er ook niks fout gaan.

Fam. Smits

Rustige jongens die hun werk adequaat uitvoeren.
Ze zijn vriendelijk en denken met je mee.
Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Vriendelijkheid!
Ze werken hard.

Ga zo door!

Louise van Os en Hans de Vries

Via de website zijn we op Habrobouw uitgekomen. Belangrijk vonden we de recensies van eerdere ervaringen.
Direct viel op dat met name Jan Hak zeer positief op ons verzoek ingegaan is. Het is...

Sterk punt is de geleverde kwaliteit. Er moest veel gedaan worden op gebied van gas, water, vloerverwarming en licht. Die werkzaamheden zijn zeer goed verricht. Een absolute pluim krijgt Leo de tegelzetter. Die man neemt met minder dan een 10 geen genoegen. En dat is toch wel heel mooi, want de vloertegels in keuken en toiletten en badkamer is voortdurend in het zicht. We zijn zeer tevreden met de lichtstraat in het plafond van de keuken en de schuifpui.

Een let op zijn de details: hoe draaien de deuren, waar komt precies wat. Een miscommunicatie is zo gemaakt. Bij ons is gelukkig veel goed gegaan, in het werk hebben we op veel details een positieve invloed gehad.

Henny van Buren

In December 2018 hebben wij een uitbouw van 4x3.5m laten neerzetten door habrobouw. Eerst is er grond uitgegraven en beton gestort. Daarna is de uitbouw deel voor deel gemonteerd. Alles was goed...

Er werd goed meegedacht met het realiseren van de uitbouw .Zowel technisch als gebruik van materialen. Er is netjes gewerkt.

Soms kon de communicatie beter tbt wie kom er vandaag.

Miranda Driehuizen-Hensen

Afgelopen zomer hebben wij een uitbouw laten plaatsen van 3m bij 8m door HABRO BOUW aan ons statige herenhuis in Dordrecht, terwijl wij op vakantie waren. Er was een zeer prettig overleg voordat de...

Communicatie is zeer goed en afspraken worden nagekomen

Familie De Boer

Onze ervaring met Habro is heel positief. Wij hebben nu niet alleen ‘een uitbouw’ maar de beleving van een nieuw huis, dat helemaa aan onze droom voldoet.

Het kunnen meedenken van idee naar plan, van probleem naar oplossing, van concept naar steen. Ook de dingen die niet konden of anders moesten, kwamen op tafel. Wat wij heel goed vonden was het committment tot het laatste moment, de verantwoordelijkheid voor het zoeken naar een oplossing werd gevoeld en genomen, tot na de formele oplevering.

Tijdens de uitvoering van de planning was er soms wat onduidelijkheid (wie doet wat in welje volgorde en wanneer). Misschien als tip tijdens de meest intensieve periode van realiseren: vooraf alleen een heel grove planning geven en per dag even kort laten weten wie/wat komt doen de volgende dag.