Meedenken met klant
heid personeel
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Munnik

Uitstekend werk geleverd. Vriendelijk en professioneel.

Echte vakmensen. Bovendien is de communicatie vlot en konden er op ons verzoek tijdens de werkzaamheden nog aanpassingen worden gedaan.

F.J. Visser

In oktober hebben wij een aanbouw aan de zijkant van onze woning laten plaatsen door dit bedrijf. Toen mijn vrouw en ik plannen hadden om uit te bouwen zochten wij natuurlijk een aannemer. Ik ben op...

De communicatie met de werknemers , de korte lijntjes met de uitvoerder die iedere dag aanwezig was en de goede planning zijn erg sterke punten. Wat ik ook sterk vond is hoe men met tegenslagen/moeilijkheden om ging. Ze lossen iedere probleem erg goed op waardoor je snel ziet dat men verstand van zaken heeft en dat vond ik belangrijk.

Wat ik erg goed vond is de strakke planning maar ik kan mij voorstellen als je werknemer bent dat dat soms meer druk oplevert tijdens de bouw wat voor hun minder waarschijnlijk wat minder prettig werkt.

Leen weijling

Bedrijf heeft bij mij kozijnen geplaats en bad kamer gerenoveerd

Uitstekend overleg en goede communicatie met klant

Bas

Een mooie oplossing voor een complexe uitdaging. Strakke planning en prima communicatie. Flexibel en creatief.

Duidelijke afspraken, strakke planning en een goed product.

Wouter Kolff

Wij hebben het afgelopen jaar ons monumentale 19e eeuwse huis in Dordrecht volledig door Habrobouw laten renoveren. Al het werk is grondig en vakkundig gedaan door vakmensen. We hebben zelf kritisch...

De kwaliteit van de onderaannemers en van de gebruikte materialen. Tevens de zorg en persoonlijke aandacht die er is op het project vanuit Habrobouw. Ook is er veel flexibiliteit bij tegenvallers of zaken die anders uitpakken dan verwacht.

Weinig verbeterpunten. Soms werden deadlines iets te positief ingeschat of was er iets meer afstemming nodig tussen onderaannemers onderling.

Hans Bezemer

Wij hebben een zeer goede ssmenwerking ervaren. Het werk verliep vlot mede door de goede planning. Enthousiaste medewerkers en vakmensen. Wij zijn blij met onze nieuwe aanwinst. De aanbouw van...

Zeer strakke planning.

Ivm drukte op het werk is het soms moeilijk om telefonisch kontakt te krijgen.

Saskia

Bij telefonisch contact was er al een klik.
Denken gelijk met je mee, van begin tot het eind. Zijn zeer professioneel en werken zeer netjes. Doen zingend hun werk :-)

Zeer goede organisatie van werken

Jemo BV

Dit bedrijf komt betrouwbaar en deskundig over.
Ook het telefonische contact verloopt prettig.

Het valt erg op dat de mannen van Habrobouw weten waar ze over praten.
Een verandering oid tijdens het werk pakken ze gelijk professioneel op.

Wellicht uitbreiden van de bijkomende werkzaamheden al moet dat wel passen binnen de filosofie van het bedrijf.

Aanbouw gemaakt aan de achtergevel. Ging vrij snel in het begin. Jammer dat de laatste week bij oplevering alles wat langzamer ging. Muur is 1.5 centimeter scheef gezet. Toen zij zelf het verschil...

Snelle en vriendelijke werkers

Toegeven als iets niet goed is gegaan. Valt dan altijd iets te regelen

Reactie Habrobouw.nl:

Beste klant,

Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent. Uw bestaande muur van de woning stond 8 mm uit het waterpas en onze muur stond 7 mm scheef de andere kant op. Bij elkaar opgeteld inderdaad 15 mm dus. Omdat 15 mm wegzagen van een gipsplaat van 12 mm niet gaat, hebben wij u voorgesteld om de muur over te stuken óf waterpas, óf met uw bestaande muur mee. Het maakt ons echt niet uit hoe wij stuken, als onze klant maar tevreden is. Dit hebben wij u ook voorgesteld. Uw zorg voor 'instortende muren' heeft u helaas nooit met ons gedeeld en is naar alle eerlijkheid ook nergens op gestoeld. Wij hadden u dan heel snel gerust kunnen stellen. Niet voor niets is onze slogan; bouwen op kwaliteit en zekerheid!

Wiskie

Habro heeft voor ons een prachtige aanbouw geplaatst en heeft precies geleverd wat wij voor ogen hadden. Qua constructie bleken onze plannen nogal een uitdaging. Deze is Habro niet uit de weg gegaan.

Er wordt naar je wensen geluisterd en goed meegedacht hoe problemen op te lossen

Communicatie onderling is niet altijd optimaal, maar het geleverde werk is er niet minder op. Zelf goed aangeven wat de verwachtingen zijn tijdens een bakje koffie werkt het beste.