Meedenken met klant
heid personeel
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Henny van Buren

In December 2018 hebben wij een uitbouw van 4x3.5m laten neerzetten door habrobouw. Eerst is er grond uitgegraven en beton gestort. Daarna is de uitbouw deel voor deel gemonteerd. Alles was goed...

Er werd goed meegedacht met het realiseren van de uitbouw .Zowel technisch als gebruik van materialen. Er is netjes gewerkt.

Soms kon de communicatie beter tbt wie kom er vandaag.

1 van jullie bussen reed bijna keihard tegen onze auto aan, terwijl ik met mijn kind van 6 jaar naar zwemles reed

Personeel herbeoordeling rijbewijs cursus geven

Miranda Driehuizen-Hensen

Afgelopen zomer hebben wij een uitbouw laten plaatsen van 3m bij 8m door HABRO BOUW aan ons statige herenhuis in Dordrecht, terwijl wij op vakantie waren. Er was een zeer prettig overleg voordat de...

Communicatie is zeer goed en afspraken worden nagekomen

Familie De Boer

Onze ervaring met Habro is heel positief. Wij hebben nu niet alleen ‘een uitbouw’ maar de beleving van een nieuw huis, dat helemaa aan onze droom voldoet.

Het kunnen meedenken van idee naar plan, van probleem naar oplossing, van concept naar steen. Ook de dingen die niet konden of anders moesten, kwamen op tafel. Wat wij heel goed vonden was het committment tot het laatste moment, de verantwoordelijkheid voor het zoeken naar een oplossing werd gevoeld en genomen, tot na de formele oplevering.

Tijdens de uitvoering van de planning was er soms wat onduidelijkheid (wie doet wat in welje volgorde en wanneer). Misschien als tip tijdens de meest intensieve periode van realiseren: vooraf alleen een heel grove planning geven en per dag even kort laten weten wie/wat komt doen de volgende dag.

Fam Romijn

Onze ervaring met Habro zijn positief. Pro-actief met eerste gesprek zodat al heel veel vragen direct beantwoord konden worden. Meedenken met de wensen voor onze verbouwing en open voor suggesties....

Netheid qua werk uitvoering en ook werkend personeel. Overzichtelijk en uitgebreide offerte. Meedenken met de klant.

Communicatie en afspraken met derden die uitvoerend werk moeten verrichten.

G.R. Cramer

Onze ervaring met Habrobouw is dat er goed en ervaren en beleefd personeel werken. Ze hebben een mooi stukje vakwerk afgeleverd.

Het bedrijf denkt met de klant mee en zal bij elke wijziging met de klant overleggen. Zij gaan niet voor de makkelijke en minst mooie oplossing maar gaan voor kwaliteit.

Soms gaat de terugkoppeling met het digitale communicatie verkeer moeizaam. Een tip is reageer sneller op berichten. Maak voor jezelf reclame door middel van een bedrijfsbord te plaatsen.

Reactie Habrobouw.nl:

Heel erg bedankt voor uw positieve recensie. Wij krijgen er energie van als onze klanten onze inzet waarderen. Ook uw verbeterpunt nemen we mee. Hiervoor hebben we een extra werkvoorbereider aangenomen, om een nóg betere dienstverlening te kunnen verstrekken. Een goede en liefst snelle communicatie is van groot belang. Dat weten wij.

Liana kombolitis

Wij hebben recent onze aanbouw laten plaatsen via Habrobouw. Wij zijn echt heel erg blij met de aannemer zelf en vooral de afwerking. Resultaat is schitterend geworden! De communicatie liep...

Snelheid in werkzaamheden en in de communicatie.

Munnik

Uitstekend werk geleverd. Vriendelijk en professioneel.

Echte vakmensen. Bovendien is de communicatie vlot en konden er op ons verzoek tijdens de werkzaamheden nog aanpassingen worden gedaan.

F.J. Visser

In oktober hebben wij een aanbouw aan de zijkant van onze woning laten plaatsen door dit bedrijf. Toen mijn vrouw en ik plannen hadden om uit te bouwen zochten wij natuurlijk een aannemer. Ik ben op...

De communicatie met de werknemers , de korte lijntjes met de uitvoerder die iedere dag aanwezig was en de goede planning zijn erg sterke punten. Wat ik ook sterk vond is hoe men met tegenslagen/moeilijkheden om ging. Ze lossen iedere probleem erg goed op waardoor je snel ziet dat men verstand van zaken heeft en dat vond ik belangrijk.

Wat ik erg goed vond is de strakke planning maar ik kan mij voorstellen als je werknemer bent dat dat soms meer druk oplevert tijdens de bouw wat voor hun minder waarschijnlijk wat minder prettig werkt.

Leen weijling

Bedrijf heeft bij mij kozijnen geplaats en bad kamer gerenoveerd

Uitstekend overleg en goede communicatie met klant