Meedenken met klant
8.5/10
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

G.R. Cramer

Onze ervaring met Habrobouw is dat er goed en ervaren en beleefd personeel werken. Ze hebben een mooi stukje vakwerk afgeleverd.

Het bedrijf denkt met de klant mee en zal bij elke wijziging met de klant overleggen. Zij gaan niet voor de makkelijke en minst mooie oplossing maar gaan voor kwaliteit.

Soms gaat de terugkoppeling met het digitale communicatie verkeer moeizaam. Een tip is reageer sneller op berichten. Maak voor jezelf reclame door middel van een bedrijfsbord te plaatsen.

Reactie Habrobouw.nl:

Heel erg bedankt voor uw positieve recensie. Wij krijgen er energie van als onze klanten onze inzet waarderen. Ook uw verbeterpunt nemen we mee. Hiervoor hebben we een extra werkvoorbereider aangenomen, om een nóg betere dienstverlening te kunnen verstrekken. Een goede en liefst snelle communicatie is van groot belang. Dat weten wij.

Liana kombolitis

Wij hebben recent onze aanbouw laten plaatsen via Habrobouw. Wij zijn echt heel erg blij met de aannemer zelf en vooral de afwerking. Resultaat is schitterend geworden! De communicatie liep...

Snelheid in werkzaamheden en in de communicatie.

Munnik

Uitstekend werk geleverd. Vriendelijk en professioneel.

Echte vakmensen. Bovendien is de communicatie vlot en konden er op ons verzoek tijdens de werkzaamheden nog aanpassingen worden gedaan.

F.J. Visser

In oktober hebben wij een aanbouw aan de zijkant van onze woning laten plaatsen door dit bedrijf. Toen mijn vrouw en ik plannen hadden om uit te bouwen zochten wij natuurlijk een aannemer. Ik ben op...

De communicatie met de werknemers , de korte lijntjes met de uitvoerder die iedere dag aanwezig was en de goede planning zijn erg sterke punten. Wat ik ook sterk vond is hoe men met tegenslagen/moeilijkheden om ging. Ze lossen iedere probleem erg goed op waardoor je snel ziet dat men verstand van zaken heeft en dat vond ik belangrijk.

Wat ik erg goed vond is de strakke planning maar ik kan mij voorstellen als je werknemer bent dat dat soms meer druk oplevert tijdens de bouw wat voor hun minder waarschijnlijk wat minder prettig werkt.

Leen weijling

Bedrijf heeft bij mij kozijnen geplaats en bad kamer gerenoveerd

Uitstekend overleg en goede communicatie met klant

Bas

Een mooie oplossing voor een complexe uitdaging. Strakke planning en prima communicatie. Flexibel en creatief.

Duidelijke afspraken, strakke planning en een goed product.

Wouter Kolff

Wij hebben het afgelopen jaar ons monumentale 19e eeuwse huis in Dordrecht volledig door Habrobouw laten renoveren. Al het werk is grondig en vakkundig gedaan door vakmensen. We hebben zelf kritisch...

De kwaliteit van de onderaannemers en van de gebruikte materialen. Tevens de zorg en persoonlijke aandacht die er is op het project vanuit Habrobouw. Ook is er veel flexibiliteit bij tegenvallers of zaken die anders uitpakken dan verwacht.

Weinig verbeterpunten. Soms werden deadlines iets te positief ingeschat of was er iets meer afstemming nodig tussen onderaannemers onderling.

Hans Bezemer

Wij hebben een zeer goede ssmenwerking ervaren. Het werk verliep vlot mede door de goede planning. Enthousiaste medewerkers en vakmensen. Wij zijn blij met onze nieuwe aanwinst. De aanbouw van...

Zeer strakke planning.

Ivm drukte op het werk is het soms moeilijk om telefonisch kontakt te krijgen.

Saskia

Bij telefonisch contact was er al een klik.
Denken gelijk met je mee, van begin tot het eind. Zijn zeer professioneel en werken zeer netjes. Doen zingend hun werk :-)

Zeer goede organisatie van werken

Jemo BV

Dit bedrijf komt betrouwbaar en deskundig over.
Ook het telefonische contact verloopt prettig.

Het valt erg op dat de mannen van Habrobouw weten waar ze over praten.
Een verandering oid tijdens het werk pakken ze gelijk professioneel op.

Wellicht uitbreiden van de bijkomende werkzaamheden al moet dat wel passen binnen de filosofie van het bedrijf.