Meedenken met klant
8.5/10
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Erik van den Bos

Prima ervaring. Duidelijke afspraken en planning. Korte lijnen.

Directe actie op vragen. Heldere communicatie. Geen verrassingen in planning of kosten. Creatief en betrokken.

Het laatste gedeelte in details verliep iets rommelig. De planning is erg strak. Dit kan een voordeel zijn, maar dan moet er ook niks fout gaan.

Fam. Smits

Rustige jongens die hun werk adequaat uitvoeren.
Ze zijn vriendelijk en denken met je mee.
Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Vriendelijkheid!
Ze werken hard.

Ga zo door!

Louise van Os en Hans de Vries

Via de website zijn we op Habrobouw uitgekomen. Belangrijk vonden we de recensies van eerdere ervaringen.
Direct viel op dat met name Jan Hak zeer positief op ons verzoek ingegaan is. Het is...

Sterk punt is de geleverde kwaliteit. Er moest veel gedaan worden op gebied van gas, water, vloerverwarming en licht. Die werkzaamheden zijn zeer goed verricht. Een absolute pluim krijgt Leo de tegelzetter. Die man neemt met minder dan een 10 geen genoegen. En dat is toch wel heel mooi, want de vloertegels in keuken en toiletten en badkamer is voortdurend in het zicht. We zijn zeer tevreden met de lichtstraat in het plafond van de keuken en de schuifpui.

Een let op zijn de details: hoe draaien de deuren, waar komt precies wat. Een miscommunicatie is zo gemaakt. Bij ons is gelukkig veel goed gegaan, in het werk hebben we op veel details een positieve invloed gehad.

Henny van Buren

In December 2018 hebben wij een uitbouw van 4x3.5m laten neerzetten door habrobouw. Eerst is er grond uitgegraven en beton gestort. Daarna is de uitbouw deel voor deel gemonteerd. Alles was goed...

Er werd goed meegedacht met het realiseren van de uitbouw .Zowel technisch als gebruik van materialen. Er is netjes gewerkt.

Soms kon de communicatie beter tbt wie kom er vandaag.

Miranda Driehuizen-Hensen

Afgelopen zomer hebben wij een uitbouw laten plaatsen van 3m bij 8m door HABRO BOUW aan ons statige herenhuis in Dordrecht, terwijl wij op vakantie waren. Er was een zeer prettig overleg voordat de...

Communicatie is zeer goed en afspraken worden nagekomen

Familie De Boer

Onze ervaring met Habro is heel positief. Wij hebben nu niet alleen ‘een uitbouw’ maar de beleving van een nieuw huis, dat helemaa aan onze droom voldoet.

Het kunnen meedenken van idee naar plan, van probleem naar oplossing, van concept naar steen. Ook de dingen die niet konden of anders moesten, kwamen op tafel. Wat wij heel goed vonden was het committment tot het laatste moment, de verantwoordelijkheid voor het zoeken naar een oplossing werd gevoeld en genomen, tot na de formele oplevering.

Tijdens de uitvoering van de planning was er soms wat onduidelijkheid (wie doet wat in welje volgorde en wanneer). Misschien als tip tijdens de meest intensieve periode van realiseren: vooraf alleen een heel grove planning geven en per dag even kort laten weten wie/wat komt doen de volgende dag.

Fam Romijn

Onze ervaring met Habro zijn positief. Pro-actief met eerste gesprek zodat al heel veel vragen direct beantwoord konden worden. Meedenken met de wensen voor onze verbouwing en open voor suggesties....

Netheid qua werk uitvoering en ook werkend personeel. Overzichtelijk en uitgebreide offerte. Meedenken met de klant.

Communicatie en afspraken met derden die uitvoerend werk moeten verrichten.

G.R. Cramer

Onze ervaring met Habrobouw is dat er goed en ervaren en beleefd personeel werken. Ze hebben een mooi stukje vakwerk afgeleverd.

Het bedrijf denkt met de klant mee en zal bij elke wijziging met de klant overleggen. Zij gaan niet voor de makkelijke en minst mooie oplossing maar gaan voor kwaliteit.

Soms gaat de terugkoppeling met het digitale communicatie verkeer moeizaam. Een tip is reageer sneller op berichten. Maak voor jezelf reclame door middel van een bedrijfsbord te plaatsen.

Reactie Habrobouw.nl:

Heel erg bedankt voor uw positieve recensie. Wij krijgen er energie van als onze klanten onze inzet waarderen. Ook uw verbeterpunt nemen we mee. Hiervoor hebben we een extra werkvoorbereider aangenomen, om een nóg betere dienstverlening te kunnen verstrekken. Een goede en liefst snelle communicatie is van groot belang. Dat weten wij.

Liana kombolitis

Wij hebben recent onze aanbouw laten plaatsen via Habrobouw. Wij zijn echt heel erg blij met de aannemer zelf en vooral de afwerking. Resultaat is schitterend geworden! De communicatie liep...

Snelheid in werkzaamheden en in de communicatie.

Munnik

Uitstekend werk geleverd. Vriendelijk en professioneel.

Echte vakmensen. Bovendien is de communicatie vlot en konden er op ons verzoek tijdens de werkzaamheden nog aanpassingen worden gedaan.