Klantvriendelijk-heid personeel
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Dhr. J. van de Roer

Habrobouw is een prettige en serieuze aannemer die door de ervaring weten wat ze doen.
Alle werknemers zijn keurig en werken netjes.
Je bent als opdrachtgever nauw betrokken bij het...
Alle werknemers zijn keurig en werken netjes.
Je bent als opdrachtgever nauw betrokken bij het bouwproces.
De communicatielijnen zijn kort en er is een goede planning en het bouwproces is efficiënt.

Omdat prefabbouw onze wens was is heb je een korte bouwtijd, waardoor je als opdrachtgever kort in de rommel zit.

Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat.
We kunnen iedereen met toekomstige bouwplannen Habrobouw van harte aanbevelen.

Communicatie, planning, kwaliteit

Maria

Na diverse aannemers te hebben gesproken voor het realiseren van een aanbouw, was de keuze gemakkelijk gemaakt toen wij kennis maakten met Habrobouw. Vanaf het eerste moment werd ons duidelijk dat... Na diverse aannemers te hebben gesproken voor het realiseren van een aanbouw, was de keuze gemakkelijk gemaakt toen wij kennis maakten met Habrobouw. Vanaf het eerste moment werd ons duidelijk dat we te maken hadden met een betrouwbare partij. Ook werd er goed naar onze wensen geluisterd en waren we onder de indruk van het creatief en realistisch meedenken. Wij hebben gedurende het gehele proces geen moment spijt gehad. De planning was op orde, er is hard gewerkt door de vaklui (inclusief onderaannemers), we hebben geen zorgen ervaren en afspraken zijn nagekomen: met een prachtige leefruimte als fantastisch eindresultaat!

Kwaliteit, nauw contact, betrouwbaar, meedenkend, snel.

Als het dan toch moet: Wellicht is iets meer toelichting in de offerte nuttig voor de minder bouwtechnisch ervaren klant.

R. Allard

Prettig contact. Denken mee met de klant en geven uitstekend advies. De realisatie van de aanbouw verliep voorspoedig. Uitstekende vakmensen.

Uitstekende vakmensen. Goede planning. Meedenken met de klant. Maatvoering in de praktijk komt overeen met de bouwtekening. Wij zijn heel tevreden met de aanbouw. Volledig naar wens gerealiseerd.

De tekst van de offerte beter afstemmen met het bouwtechnisch begrip van de klant.

Mike Visser

Zeer betrouwbare aannemer komt zeker zijn afspraken na.
Echte vaklieden die inzicht hebben in het bouwen van aanbouwen en dakkapellen Zeer tevreden een echte aanrader!!

Goed contact bellen of mailen direct als je vragen hebt

B. Marico

Fantastisch, waarmakend wat wordt beloofd

afspraken nakomen, eerlijkheid

Perry VD

Ik heb veel ervaringen met verbouwingen. Deze organisatie is echt super goed georganiseerd. Het is voor, tijdens en na de bouw alsof alle puzzelstukjes perfect in elkaar vallen. Echt diep respect... Ik heb veel ervaringen met verbouwingen. Deze organisatie is echt super goed georganiseerd. Het is voor, tijdens en na de bouw alsof alle puzzelstukjes perfect in elkaar vallen. Echt diep respect voor deze methodiek. Ik zou Habro aan iedereen van harte aanbevelen!

De prefap bouw methode ! zeer goeie kwaliteit en bijzonder snel!

van der Ven

Habrobouw heeft na een gedegen offerte en een wachttijd van ongeveer 6 maanden een uitbouw van 2,00mx5,50m gerealiseerd begin van 2021. Korte lijntjes met werkvoorbereider, directeur en uitvoerders... Habrobouw heeft na een gedegen offerte en een wachttijd van ongeveer 6 maanden een uitbouw van 2,00mx5,50m gerealiseerd begin van 2021. Korte lijntjes met werkvoorbereider, directeur en uitvoerders op werkvloer of onderaannemers. Er wordt op meerdere niveaus meegedacht voor een optimaal resultaat. Nog even voor de vorst/sneeuw de dakdekker laten komen om het dicht te maken. In het voortraject alles netjes volgens afspraak. Nazorgpuntjes kosten wat moeite, maar alles volgens afspraak geregeld. Helemaal blij met de mooie extra ruimte tegen schappelijke prijs.

Meedenken, korte lijntjes, kwaliteit

Nazorgpunten pro-actief oplossen / administratie deelfacturen

Jos Erkelens

Betrouwbare aannemer die kwaliteit levert met prima vaklui in hun team. Ook de onderaannemers leveren kwaliteit.

Personeel heeft proactieve houding en bij problemen zijn ze zeer...

Personeel heeft proactieve houding en bij problemen zijn ze zeer oplossingsgericht. Doen alles in nauw overleg. Zelfs naar buren een professionele en klantvriendelijke houding.

Denken mee en adviseren bij het ontwerpen van de aanbouw.
Duidelijke offerte waar alleen op eigen verzoek van wordt afgeweken.

We zijn heel blij met onze aanbouw en blij met de keuze voor
Habrobouw ......... Een echte aanrader!

Prettige en persoonlijke benadering
Flexibel en schakelen snel

Tip:
Tip:
In de ontwerpfase net iets meer checken of aan alle wensen is voldaan. Bijvoorbeeld waar de lichtpunten en wandcontactdozen komen en hoeveel zijn er nodig. Kan de installatie de uitbreiding überhaupt aan.

Van Amerongen

We zijn blij met de samenwerking en onze mooie nieuwe aanbouw

sterk team en ervaren met prefab bouwen

zet de planning online en pas dit aan bij veranderingen

Langstraaat

Zeer goed, goed eindresultaat en fijn contact.

Kwalitatief en deskundig. Helder en transparant en denken goed mee.