Habitat advocaten heeft ons in overleg duidelijk een scenario voor ons beschreven waarin voor ons duidelijk werd waar we stonden.

Pim

Duidelijkheid over wat kan en niet in de herbouw van mijn botenhuis was waar ik naar op zoek was en die ik heb ik meer dan verwacht gekregen. Habitat Start gaf mij het juiste product en ook... Duidelijkheid over wat kan en niet in de herbouw van mijn botenhuis was waar ik naar op zoek was en die ik heb ik meer dan verwacht gekregen. Habitat Start gaf mij het juiste product en ook vervolgvragen zijn beantwoord, tot het punt dat er met mijn toestemming heel redelijk iets in rekening is gebracht.

Eigenlijk niet.

Paul Reijgersberg

Plezierig en professioneel.

IVN-Nuth

Zeer betrokken, goede bewaking tijdpad, goede adviezen.

Gewoon zo doorgaan.

Bert Schwitters / De Facto Holding BV

Kundig en "to the point"

- Klanten en relaties uitnodigen om te "subscriben" op Habitat Blog
- Klanten en relaties uitnodigen om te "subscriben" op Habitat Blog
- Klanten op de hoogte houden omtrent ontwikkelingen (bestemmingsplannen e.d.) die voor hen relevant zijn. Deze service hoeft niet gratis te zijn. Kan een soort "abonnement" systeem zijn.

Kameryck BV

Wij hebben bij dit kantoor alleen te maken gehad met Barry Meruma. Wij hebben Barry gebruikt in een zeer ingewikkelde bestemmingsplanprocedure. Na het meemaken van meerdere adviseurs zijn wij... Wij hebben bij dit kantoor alleen te maken gehad met Barry Meruma. Wij hebben Barry gebruikt in een zeer ingewikkelde bestemmingsplanprocedure. Na het meemaken van meerdere adviseurs zijn wij uiteindelijk via een zakelijk contact bij Barry terecht gekomen. Hij heeft als enige echt de rode draad vastgehouden en ons begeleid in het moeras van juridische onderzoeken, bureau's, gemeenten en overige instanties. Dit heeft uiteindelijke geleidt in een goedgekeurd bestemmingsplan.

Bijzonder positief, pragmatisch, goede samenwerking.

Geen tips. Niet bezocht.

Betrokken en zakelijk.