Koert van Eerten

Het is prettig even te kunnen sparren over een vakgebied waarvan je niets weet. Hoe beter jij je hebt voorbereid, hoe effectiever dat gesprek kan zijn. Antwoorden op vragen zijn praktisch, helder en... Het is prettig even te kunnen sparren over een vakgebied waarvan je niets weet. Hoe beter jij je hebt voorbereid, hoe effectiever dat gesprek kan zijn. Antwoorden op vragen zijn praktisch, helder en werkbaar. De sfeer is prettig informeel maar wel ter zake. Wanneer ik weer een vraag heb zal er een lage drempel zijn om even contact te hebben.

Tips voor ons?

De hoofdconclusies van het gesprek per mail na zenden zou makkelijk zijn.

Willem den Otter

Het contact en het adviesgesprek verliep uitermate prettig en positief. Ik werd zeer professioneel zonder bullshit van advies voorzien. Top

Ga vooral zo door😎

Ernst Pikker

Heel interessant en leerzaam

Ga zo door.

Sven Calis

Zeer meedenkend en ondersteunend

Tips voor ons?

Blijf de tijd nemen, zoals bij ons ook is gedaan!

S.H.

Fijne ervaring, met zowel oog voor de mens met het probleem als het bieden van een heldere uitleg van de juridische stand van zaken.

Nee

hermanjkok@gmail.com

Positief, effectief, informatief. Het VVE-bestuur maakte in mijn kwestie tijdig een draai, zodat een juridisch vervolg gelukkig niet nodig was.

Tips voor ons?

Drempel voor velen hoog. Wellicht aantal succesvolle cases geanonimiseerd presenteren.

Astrid

In een geschil met onze buren en de gemeente wat betreft bouwplannen in beschermd stadsgezicht, in strijd met bestemmingsplan en onze privacy, zijn wij bijgestaan door Mohamed Abdelkader. Zeer... In een geschil met onze buren en de gemeente wat betreft bouwplannen in beschermd stadsgezicht, in strijd met bestemmingsplan en onze privacy, zijn wij bijgestaan door Mohamed Abdelkader. Zeer deskundig, secuur en met de juiste aanpak richting gemeente heeft hij onze belangen succesvol verdedigd. Zijn geduldige, geruststellende houding gaf ons steeds vertrouwen en wij werden steeds goed geïnformeerd.

nvt - zeer tevreden

Miami Carwash hoofddorp

Ik kan niet beter ervaren de beste

Tips voor ons?

Heb ik niet want de hr Muhammad abdulkadder heft mij super goed geholpen

Margot Blauwhof

Als persoonlijk

Tips voor ons?

verdieping in aangeleverde stukken was soms iets te weinig

Martin van Norel/Agustina Arce

Wij zijn uitstekend geholpen door Barry Meruma van Habitat Advocaten. We hadden een langlopend conflict met een stadsdeel van de gemeente Amsterdam over het niet verlenen van een vergunning. Meruma... Wij zijn uitstekend geholpen door Barry Meruma van Habitat Advocaten. We hadden een langlopend conflict met een stadsdeel van de gemeente Amsterdam over het niet verlenen van een vergunning. Meruma heeft, toen wij het al bijna niet meer zagen zitten, op uiterst efficiënte en doeltreffende wijze bezwaar gemaakt tegen het standpunt van de gemeente en de zaak glorieus gewonnen. We kregen op alle punten gelijk met dank aan de juridische hulp van Habitat advocaten. Dit kantoor is zeker een aanrader. Uiterst deskundig op het gebied van waterwonen, ligplaatsvergunningen voor woonschepen en omgevingsrecht. Hier moet je zijn voor deskundige hulp.