Tomas

Mijn algemene ervaring met Haartsen Letselschade is zeer positief. Ik heb jullie pas later in het traject ingeschakeld, omdat ik in eerste instantie dacht dat ik het zelf wel kon afhandelen. Dat was... Mijn algemene ervaring met Haartsen Letselschade is zeer positief. Ik heb jullie pas later in het traject ingeschakeld, omdat ik in eerste instantie dacht dat ik het zelf wel kon afhandelen. Dat was vast ook wel gelukt, maar ik betwijfel of de uitkomst net zo goed zou zijn geweest. Verder heeft het mij een hoop werk en vooral ook zorgen/stress bespaard. In het hele traject heeft Joyce me duidelijk uitgelegd wat er speelde en goed advies gegeven over de gemaakte stappen/keuzes.

Daniel Akopian

Mijn Ervaring met Haarsten Letselschade was heel goed, dit komt door de volgende punten. Het eerste Gesprek voelde gelijk goed, Daarnaast was de communicatie tussen ons heel goed en nam hij mijn... Mijn Ervaring met Haarsten Letselschade was heel goed, dit komt door de volgende punten. Het eerste Gesprek voelde gelijk goed, Daarnaast was de communicatie tussen ons heel goed en nam hij mijn belangen heel goed mee. De gesprekken waren altijd goed en nam zijn werk heel serieus en deed zijn best om het mooi afterpnden ik ben hartstikke tevreden over haartsen letselschade

Daniel Akopian

Gewoon heel goed, de communicatie was goed de gesprekken waren goed. Het was heel fijn dat hij echt heel serieus aan het werk was en met mij en mijn ouders het beste eruit wilde te halen

F.L.Ramaekers

Mijn ervaring met mevrouw Haartsen is zeer bevredigend .

MUHAMED OMICEVIC

Zeer positief

Allereerst een pijnlijke opmerking: U heeft de vragenstelling aan mijn vrouw gericht.
Dat moet natuurlijk gericht worden naar de man van de overledene.
Onze ervaring, omdat ik ook...
Dat moet natuurlijk gericht worden naar de man van de overledene.
Onze ervaring, omdat ik ook spreek namens mijn 2 zoons, is zeer positief.
De persoonlijke kennismaking bij mij thuis maakt het contact makkelijker, omdat je weet met wie je in het verdere verloop communiceert .

Algemene ervaring is goed
Overal antwoord op gekregen en goed geholpen

Vanaf de intake begaan met mijn situatie, meelevend en begripsvol.
Duidelijk en open in communicatie en over de status van mijn dossier.
Ondanks een behoorlijke tijdspanne, volhoudend en...
Vanaf de intake begaan met mijn situatie, meelevend en begripsvol.
Duidelijk en open in communicatie en over de status van mijn dossier.
Ondanks een behoorlijke tijdspanne, volhoudend en resultaat gericht.

Connie Munsters

Wij zijn uitstekend bijgestaan door Metin. We waren onder de indruk van zijn toewijding, persoonlijke betrokkenheid en professionaliteit. We vonden hem een betrouwbare partner en we zijn zeer... Wij zijn uitstekend bijgestaan door Metin. We waren onder de indruk van zijn toewijding, persoonlijke betrokkenheid en professionaliteit. We vonden hem een betrouwbare partner en we zijn zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat. We hadden ons geen betere advocaat kunnen wensen!