Michiel van Hoof

Desiree is een vriendelijle deskundige vrouw met veel ervaring. Er is echt gekeken naar mijn belang als gedupserde. Goede tussentijdse communicatie bij elke nieuwe ontwikkeling. Kostenloos voor mij,... Desiree is een vriendelijle deskundige vrouw met veel ervaring. Er is echt gekeken naar mijn belang als gedupserde. Goede tussentijdse communicatie bij elke nieuwe ontwikkeling. Kostenloos voor mij, met een prima resultaat. De klant staat hier echt voorop.

Mieke Manders

Heel fijn geholpen door Metin Ceelen in het vervelende proces na het ongeluk van onze moeder. Fijne samenwerking met Metin, duidelijk, op tijd berichten en reactie op onze vragen. Zal hem zeker... Heel fijn geholpen door Metin Ceelen in het vervelende proces na het ongeluk van onze moeder. Fijne samenwerking met Metin, duidelijk, op tijd berichten en reactie op onze vragen. Zal hem zeker aanbevelen!

Hele goede ervaring mee. Snelle afwikkeling en duidelijke communicatie

Encarno Gomez

Heel positiefl, persoonlijk en accuraat.

Corina Zijlmans

Op zich is mijn ervaring wel goed maar vond de communicatie niet altijd goed. Soms zelf een mail sturen waarom ik geen reactie had gehad en daar was dan wel een reden voor maar was niet met mij... Op zich is mijn ervaring wel goed maar vond de communicatie niet altijd goed. Soms zelf een mail sturen waarom ik geen reactie had gehad en daar was dan wel een reden voor maar was niet met mij gecommuniceerd, waar ik dan weer onrustig van werd. Voor de klant is dat niet altijd fijn, hebt vaak al genoeg om het gebeuren een plaatsje te geven. Duurt daardoor lang voor het afgewerkt is.
Het contact, gesprekken met Frits waren verder wel prettig, hij was wel belangstellend maar soms dacht ik dat hij sommige dingen dik vertelde niet op had geslagen maar kan ook aan mij liggen dat ik te uitgebreid ben misschien met praten

Van de Pas

Prima , naar tevredenheid

Babak Hashem Jawaheri

Super fijn alles goed duidelijk hoe je zaak er voor staat

Na een slechte ervaring bij mijn vorige advocaat ben ik door jullie goed geadviseerd en geholpen