Annemieke Middendorp

Goed bereikbaar, je wordt op de hoogte gehouden bij alle ontwikkelingen, word goed naar je geluisterd en eerlijk advies

C. Scheepers

Het contact met mevr. Desirée Haartsen verliep prettig. Ze houdt rekening met de omstandigheden, leeft mee maar blijft professioneel . Gesprekken en email-contacten waren goed.

van Genugten

Mijn ervaring met Haartsen Letselschade is heel positief. Dit komt doordat het personeel heel erg toegankelijk is; zowel in snelle bereikbaarheid, maar ook in de directe communicatie zijn zij... Mijn ervaring met Haartsen Letselschade is heel positief. Dit komt doordat het personeel heel erg toegankelijk is; zowel in snelle bereikbaarheid, maar ook in de directe communicatie zijn zij duidelijk, open en eerlijk. Daarbij heb ik het als heel prettig ervaren dat ik één aanspreekpunt had en deze persoon heel betrokken en begripvol was. Ondanks de corona hebben wij goed contact gehouden en dingen kunnen organiseren en regelen.

Henry vervenne

Zeer goed

Zeer goed geholpen.

Rogier Vugts

Zeer goede communicatie en snelle reacties. Dankzij ontzettend goed advies en hulp is mijn zaak na 5,5 jaar eindelijk afgehandeld.

Claudine hogenboom

Ik heb een prettige ervaring. Ik ben snel en vakkundig geholpen. Ik ben ontlast in de zorgen die ik had ten aanzien van de afwikkeling van de letselschade.

Mieke de wit

Erg tevreden

Fietsende Oost Brabander

Prima ervaring. Behandelaar Frits Toorians heeft de dienstverlening uitstekend ingevuld. Tijdige en nauwgezette communicatie als basis voor goede afwikkeling letselschadetraject. Vanaf het eerste... Prima ervaring. Behandelaar Frits Toorians heeft de dienstverlening uitstekend ingevuld. Tijdige en nauwgezette communicatie als basis voor goede afwikkeling letselschadetraject. Vanaf het eerste contact met de behandelaar wordt actie ondernomen richting een correcte afwikkeling van de letselschade. Zeker de correspondentie richting verzekeraar van tegenpartij is belangrijk en met name de vaststelling van de schade bedragen.

anny

Uitstekend, betrokken, deskundig en persoonlijk