Mijn ervaring is van korte duur geweest in deze periode was ik tevreden

van Steensel

In één woord TOP!!!!

Sandra

Zeer goed. Het contact met Metin verliep heel goed. Het geven van updates kregen wij keurig netjes. En de expertise was er ook n.a.v. goed onderzoek naar vergelijkbare situaties.

Ruben S

Na een vervelend bijtincident met letsel als gevolg, besloten om contact op te nemen met Joyce van Haartsen Letselschade. Daar heb ik géén moment spijt van gehad! Alle correspondentie van mijn... Na een vervelend bijtincident met letsel als gevolg, besloten om contact op te nemen met Joyce van Haartsen Letselschade. Daar heb ik géén moment spijt van gehad! Alle correspondentie van mijn dossier verliep via haar en dat bezorgde mij al een goed gevoel en minder stress. Door de inzet van Joyce kwam er schot in de zaak en heeft ze mijn belangen uitstekend behartigd. Ze is erg vriendelijk, daadkrachtig en empathisch. ik kon haar moeiteloos telefonisch of via whatsapp benaderen met vragen en eventuele zorgen. Joyce heeft mij duidelijk uitgelegd hoe een letselprocedure werkt. Een realistisch beeld geschetst waar ik recht op zou hebben en hoe hoog de schadevergoeding maximaal zou kunnen zijn in mijn geval. Zonder de expertise van Joyce was dat zeker lager uitgevallen dan ik nu heb gekregen van de tegenpartij. Het contact van begin tot eind was erg prettig, Dank daarvoor! Als je op zoekt ben naar een betrouwbare en fijne letselschade advocaat dan ben je bij haar zeker aan het goede adres!

Mariska

Zeer fijn contact gehad met Metin (mijn belangenbehartiger). Hij zet zich echt voor je in. Als leek weet je helemaal niet waar je moet zijn en na veel gegoogle, bij Haartsen uitgekomen. Alles naar... Zeer fijn contact gehad met Metin (mijn belangenbehartiger). Hij zet zich echt voor je in. Als leek weet je helemaal niet waar je moet zijn en na veel gegoogle, bij Haartsen uitgekomen. Alles naar volle tevredenheid afgehandeld. Zeer blij dat ik dit niet alleen hoefde te doen.

Wijnen

Hele fijne ervaring. Je wordt goed gehoord en geholpen.

Alleen lof over de heer Metin, en Haartsen Letselschade.

Professioneel, uitstekend, oplossend

Van de Water

Zeer tevreden over Haartsen Letselschade Het persoonlijke contact, betrokkenheid, prettige en snelle communicatie, deskundigheid en de zorgen die uit handen worden genomen zijn heel fijn. Désirée... Zeer tevreden over Haartsen Letselschade Het persoonlijke contact, betrokkenheid, prettige en snelle communicatie, deskundigheid en de zorgen die uit handen worden genomen zijn heel fijn. Désirée weet de juiste wegen te bewandelen. Nogmaals ontzettend bedankt voor alles.