Rachelle

Haartsenlestel is betrouwbaar en komt afspraken na. Luisteren goed naar je verhaal en geven eerlijk antwoord. Hun advies is vakkundig en zeker een aanrader als je iets met letsel te maken krijgt

AJAM de Kleijne

Correcte en respectvolle en persoonlijke behandeling.

Ismail

Fijne ervaring, contact meerdere malen per week. Professioneel en deskundig. Ze weten waar ze mee bezig zijn en geven niet op.

Patrick Grootswagers

Zeer prettige geïnteresseerde ervaring.

Stefan Even

Volledig zorgeloze ervaring. Erg prettig en persoonlijk

K. Lenting

Ik kan met veel tevredenheid en een prettige ervaring terugkijken.

Loes, 10, Ik ben heel positief over Haartsen Letselschade! Metin heeft mij tijdens het hele proces heel fijn geholpen. Reageerde snel, nam actie waar nodig en de communicatie/terugkoppeling naar mij toe was ook zeer goed. Ook altijd erg betrokken.

Ik ben heel positief over Haartsen Letselschade! Metin heeft mij tijdens het hele proces heel fijn geholpen. Reageerde snel, nam actie waar nodig en de communicatie/terugkoppeling naar mij toe was... Ik ben heel positief over Haartsen Letselschade! Metin heeft mij tijdens het hele proces heel fijn geholpen. Reageerde snel, nam actie waar nodig en de communicatie/terugkoppeling naar mij toe was ook zeer goed. Ook altijd erg betrokken.

Marjelle

Erg goed. Voor ons de eerste keer maar het contact met Metin was erg goed, warm en vakkundig. Erg proactieve en deskundig.

Wim Poeliejoe

Deskundig, klantvriendelijk, meedenkend en een uitstekend inlevingsvermogen.

Somhairle MacCormick

Perfect, the service was very professional