Toon en Roos van Asten

Een geweldige ervaring en zeer deskundig bij een ongeval.

Zeer positief!!

Marc van den Berg

Goed en deskundig advies, begripvol en meedenkend. Daarnaast werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang of acties, eigenlijk werden alle zorgen uit handen genomen.

Dünya Ören

Fijne omgang, duidelijkheid en transparantie

Danny Hendrikx

Ik heb een hele fijne en goede ervaring met Haartsen Letselschade

R.G. van der VLIES.

Letselschade is een vervelend item. Door de prima/deskundige begeleiding van Desiree heeft e.e.a. bij mij géén extra stress of andere onaangename reactie te weeg gebracht.
De...
De morele ondersteuning én de financiële afwikkeling heeft daar door tot een resultaat geleid waar ik erg tevreden mee kan zijn.

Marian Nouwens

Hele prettige ervaring

Stephanie

Goed, zelf had ik al bijna de hoop opgegeven maar er kwam telkens weer een nieuw idee naar voren waardoor er na ruim een jaar eindelijk een schadevergoeding is gekomen.

Astrid

Een hele goede ervaring! Ze leeft echt met je mee ! Heel erg betrokken!neemt veel dingen over wat je moet regelen wat fijn is want levert enorm veel stress op
Je kan met vragen altijd te...
Je kan met vragen altijd te recht !
Helemaal super