Connie Munsters

Wij zijn uitstekend bijgestaan door Metin. We waren onder de indruk van zijn toewijding, persoonlijke betrokkenheid en professionaliteit. We vonden hem een betrouwbare partner en we zijn zeer... Wij zijn uitstekend bijgestaan door Metin. We waren onder de indruk van zijn toewijding, persoonlijke betrokkenheid en professionaliteit. We vonden hem een betrouwbare partner en we zijn zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat. We hadden ons geen betere advocaat kunnen wensen!

Danique

Heel erg positief! Desiree heeft eigenlijk alles uit handen genomen. Ze heeft ook andere partijen ingeschakeld, zoals LetsCo, waar ik niet eens van wist dat het bestond en dit alles heeft me zo ver... Heel erg positief! Desiree heeft eigenlijk alles uit handen genomen. Ze heeft ook andere partijen ingeschakeld, zoals LetsCo, waar ik niet eens van wist dat het bestond en dit alles heeft me zo ver geholpen na mijn ongeval. Ik voelde veel betrokkenheid en heb fijne gesprekken gehad. Het maakt uiteindelijk natuurlijk niet goed wat er gebeurd is, maar ik ben tevreden met het eindresultaat en ik ben Desiree heel erg dankbaar!

Dilan

Wij zijn heel erg tevreden met de hulp van Long. Hij heeft na het ongeval alles met de verzekeraar opgepakt en wij konden ons volledig richten op ons herstel. Hij luistert goed, is betrokken en... Wij zijn heel erg tevreden met de hulp van Long. Hij heeft na het ongeval alles met de verzekeraar opgepakt en wij konden ons volledig richten op ons herstel. Hij luistert goed, is betrokken en denkt mee in oplossingen. We werden altijd op de hoogte gehouden over de stand van zaken en kregen steeds uitleg over de vervolgstappen. We zijn erg tevreden met het eindresultaat en zouden Haartsen Letselschade Den Bosch zeker aanbevelen!

Marga Huibrechtse Liessel

Ik ben geweldig tevreden over de samenwerking met de Hr Metin Ceelen
over het behandelen van mijn letselschade

Vriendelijk, luisterend oor, daadkrachtig

Dirk Habraken

Heel fijn contact en ook erg begaan met m'n situatie. Verder duidelijke communicatie en informatie. Er wordt goed naar je geluisterd en er wordt werk gemaakt van de zaken die toegezegd zijn.

Barbara

Zeer positief goede communicatie

Heel goed. Zowel bij de aanvraag als bij de behandeling. Je werd gauw geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd. En je werd ook continue op de hoogte gebracht van de status.