Geert

Prima hout, geleverd op nette pallet. Chauffeur was dit keer niet zo vriendelijk om het echt handig neer te zetten zodat het meteen door eht huis gebracht kon worden (vorige keer wel).

Assortiment droog hout.

Chauffeur kon dit keer wat klantgerichter zijn.

Marcel

Komt ongeveer overeen met aangeboden. Toch nog vrij korte blokken. Ongeïnteresseerde chauffeur.

Langer dan 25 cm blokken.

Langer zagen. Geen 30 cm gezien.

Sandra

Prima!

Prachtig haardhout, goed droog en in kleine blokken

Ik heb de laatste keer geen bevestiging ontvangen van de bestelling, andere keren wel

P M Bleijs

Prima geregeld

super snelle levering

soms te grote blokken

Sachotmam

De levering van het hout ging niet goed. Op uw site staat, dat op de dag van levering na 09:00 uur, de klant een mailtje ontvangt over het tijdstip van levering. Die dag werd bij mij om 07:30 aan de... De levering van het hout ging niet goed. Op uw site staat, dat op de dag van levering na 09:00 uur, de klant een mailtje ontvangt over het tijdstip van levering. Die dag werd bij mij om 07:30 aan de deur gebeld door de bezorger. Héél vroeg dus. Ik sliep nog. Later keek ik na 09:00 bij mijn mail: Het formulier over de bezorgtijd was, met openlating van de bezorgtijd, naar mij gemaild. Toen ik daar vervolgens met jullie over correspondeerde kreeg ik als antwoord dat ieder nadeel ook zijn voordeel.heeft. Mijn advies is om de klanten minstens één dag van tevoren over de bezorgtijd te informeren

Mooi hout

Zie boven

Rutger Over

Uiterst positief!

Goed product, heel nette levering, goede prijs-kwaliteit verhouding

Het zal ongetwijfeld niet anders kunnen, maar persoonlijk vind ik het vervelend dat de schors van het berkenhout dat we altijd bestellen, zo makkelijk loslaat...

Grootendorst

Wij hebben voor het eerst gebruik gemaakt van haardhoutcompany.nl Prima en Snelle service. Onze bevestigingsmail zat in de spam waar wij telefonisch keurig op geattendeerd werden. De pallet met hout... Wij hebben voor het eerst gebruik gemaakt van haardhoutcompany.nl Prima en Snelle service. Onze bevestigingsmail zat in de spam waar wij telefonisch keurig op geattendeerd werden. De pallet met hout stond, zoals afgesproken, op de oprit. Het hout is goed droog en brand mooi op. Veel beter dan de losse zakken hout die wij eerder bij de bouwmarkt kochten.

Keurige service zowel aan de telefoon als bij de aflevering.

Op dit moment geen.

Altijd tevreden

ana

Prima service en product

prima service en product

ad meijaard

Al jaren koop ik mijn haardhout bij dit bedrijf, altijd tot volle tevredenheid. Goed hout, mooi droog, brandt mooi.

zelf levertijd kunnen kiezen, goede prijs/kwaliteit verhouding

n.v.t.