Gert Bakker

Bestelling gedaan via de site, zelf aangegeven wanneer de levering gewenst is. En dan ook op die dag geleverd wordt. Super!!!

Geen verbetering noodzakelijk

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Heel erg bedankt voor uw mooie woorden, dat waarderen we enorm!

Gerritzen

Hout is echt super. Alleen jammer dat de levering niet zo goed ging.

Commenucatie levering

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Bedankt voor uw feedback, goed dat u aangeeft dat de communicatie rondom de levering beter kan. Voelt u vrij om uitgebreidere feedback hierover naar ons te mailen, wij leren namelijk graag. In ieder... Bedankt voor uw feedback, goed dat u aangeeft dat de communicatie rondom de levering beter kan. Voelt u vrij om uitgebreidere feedback hierover naar ons te mailen, wij leren namelijk graag. In ieder geval veel stookplezier gewenst!

Goed / effectief

Afleveren is met een steekkar en die kan niet over drempels >>> plaatsingsprobleem … 😑

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Dank u wel voor uw feedback, inmiddels hebben wij contact met u opgenomen via de mail. Heel veel stookplezier gewenst!

Anne Bune

Top

Op dit moment geen

Reactie Haardhoutcompany.nl:

We zijn blij dat u zo tevreden bent, hartelijk bedankt voor uw review!

Johan Helders

Prima product voor concurrende prijs

n.v.t.

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, daar zijn we blij mee! Veel stookplezier gewenst!

Goed droog hout en keurig op tijd geleverd

niets

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Fijn om te horen dat het hout goed droog is en op tijd geleverd is! Veel plezier gewenst van de bestelling!

Prima en snelle service

Lever informatie kan beter. Iets onduidelijk

Riny

Goed/uitstekend

Zeer goed. Snelle levering en afspraken worden nagekomen.

Goedendag,
Hartelijk bedankt voor uw review, we waarderen het dat u de moeite heeft genomen dit met ons te delen. Wij wensen u veel plezier toe van het geleverde hout!
Team...
Team Haardhoutcompany

Nvt

Goede service, snelle levering en product zoals besteld

Het zou fijn zijn als je vroeg duidelijkheid hebt over het dagdeel waarop er geleverd wordt.

Goedendag,
Hartelijk bedankt voor uw review, we waarderen het dat u de moeite heeft genomen uw om uw feedback met ons te delen. Wij streven er naar om u zo snel mogelijk op de hoogte te stellen, zodra de bezorgtijd bekend is. We beseffen ons hoe eerder u dit weet, hoe prettiger dit is.
Team Haardhoutcompany