Rob Hogervorst

Hout is van goede kwaliteit. Pallet met hout is netjes gestapeld. Correcte levering volgens afspraak. Door vervoerder goed gecommuniceerd wanneer en hoe laat de levering zou plaatsvinden.
Hout is van goede kwaliteit. Pallet met hout is netjes gestapeld.
Kortom: ik ben zeer tevreden.

Duidelijke website. Ook goed op gewezen waar de kortingscode ingevuld moet worden.

Paul Smulders

Top!

Snelle reactie, direct contact en natuurlijk droog hout!

Niks. Is echt top!

Besseling

Prima doet leveren wat ze zeggen.

Zijn duidelijk

Chauffeur zou 10 min van te voren even kunnen bellen

den Hartog

Prima en alles volgens afspraak

snelle levering

prijs

Hans

Niet goedkoop. Wel heel goed.

Mooi produkt: droog hout, geen beestjes

Spijkers in de pallet met opbouw zijn moeilijk te verwijderen. Dit hindert het maken van aanmaakhoutjes.

Henk Vergunst

Zeer tevreden

mooie kwaliteit hout
haardblokken worden keurig opgestapeld op een pallet afgeleverd
aflevering in goed overleg op de juiste plek
snelle levering

misschien iets bedenken hoe pallet gemakkelijker is te "openen" en af te breken, want dat kost nog wel de nodige inspanning
wellicht handiger om met schroeven te werken ipv met spijkers, want...
wellicht handiger om met schroeven te werken ipv met spijkers, want die kunnen met accuschroefmachine worden verwijderd
tip: voor trouwe klanten bij volgende bestellling een electrisch zaagmachientje cadeau doen om pallet hout in kleine stukje te zagen :) )

Rudo Meuleman

Goede snelle levering. De aflevering op zich kan wat beter.

Goede informatie tav de soort aan te kopen hout.

De beloftes tav aflevering ook mogelijk maken voor de transporteur. De kwaliteit van de pallet was matig zodat deze maar vanaf 1 kant op de palletwagen kon. Hierdoor kon het niet in onze tuin worden... De beloftes tav aflevering ook mogelijk maken voor de transporteur. De kwaliteit van de pallet was matig zodat deze maar vanaf 1 kant op de palletwagen kon. Hierdoor kon het niet in onze tuin worden afgeleverd. Als ik niet thuis was geweest had de chauffeur de pallet op de stoep laten staan..

mario

Ik ben inmiddels vaste klant geworden omdat de producten, leveringen en afhandeling altijd TOP is.
Ben alleen nog aan het experimenteren wat voor mij het beste hout is maar dat heeft niets met Haardhoutcompany te maken.

goede voorlichting, goede hulp bij informatie.

misschien aanverwante artikelen zoals haard- gereedschap, haardhout opbergmiddelen.

AJ de Ruiter

Voorspelbaar en kwalitatief prima geregeld allemaal

duidelijke productinfo en prijs.

als je wilt muggenziften: misschien aardig om een soort keuzestructuur aan te brengen waarmee je kunt kiezen uit diverse houtsoorten.

M.

Prima levering