H. van Buren

Duidelijke uitleg over mijn juiste keuze

Pascale Velten

Geweldige snelle service

Cesare Auteri

Top kwaliteit hout geleverd!

De zeer grote vrachtwagen kon niet het grindpad op draaien, waardoor de pallet op straat uitgeladen moest worden wat veel tijd daarna heeft gekost om te verplaatsen. Een kleinere vrachtwagen als... De zeer grote vrachtwagen kon niet het grindpad op draaien, waardoor de pallet op straat uitgeladen moest worden wat veel tijd daarna heeft gekost om te verplaatsen. Een kleinere vrachtwagen als optie in het bestelmenu is handig.

HEDIGER E.

Als je in Nederland vast komt te zitten met je schip zonder eigen schuld (Corona, gebrek aan water, enz.) en kan niet terug naar Frankrijk, je krijgt een heleboel problemen hier.
Dankzij een...
Dankzij een ongebruikelijke aanbetaling met IBAN door mijn Bank, was ik in staat om Haardhhoutcompany.nl overtuig me toch om mijn bevel uit te voeren.

Daarna werkte de levering perfect. Bedankt voor
Haarhhoutbedrijf is over zijn eigen schaduw gesprongen.

Creditcards (Visa, MasterCard, enz.) in NL bijna nergens als betaalmiddel worden aanvaard. Waarom niet? Bedrijven met zeer krappe marges, bijvoorbeeld, eisen een toeslag van 1% bij het betalen met... Creditcards (Visa, MasterCard, enz.) in NL bijna nergens als betaalmiddel worden aanvaard. Waarom niet? Bedrijven met zeer krappe marges, bijvoorbeeld, eisen een toeslag van 1% bij het betalen met PayPal, 2% voor creditcards.
Zou een praktische oplossing zijn.

Prima, alles volgens afspraak

Zeer tevreden

Robert Soethout

Prima ervaring, goede communicatie, perfecte bezorging

duidelijkheid over de noodzakelijke bereikbaarheid vanwege vrachtwagen transport (ons vakantiehuis ligt op een park). daarmee zijn we afhankelijk van de chauffeur of die al dan niet wil helpen

Informatie voor uitkiezen beste houtsoort zou iets beter kunnen

Gewoon top. Goede service, goede prijs, goed product

Tevreden klant

Nette levering op de gewenste dag op de aangegeven tijd!

Diameter van de aanmaakhoutjes mag wat constanter.