Ineke

Heel plezierig. Kleine fout in factuur na telefonisch contact per direct gecorrigeerd.

We hebben dit heel goed ervaren

Evelien van Rijswijk

Fijn en betrouwbaar bedrijf. En prachtig oven gedroogd hout

Het zou mooi zijn als je de avond ervoor al weet of er in de ochtend of avond wordt geleverd.

Michiel

In mei 2024 kuub berken gekocht. Compact verpakt en zeker een kuub, niets minder. En als verrassing KURKdroog. Snel geleverd. Ik kon aangeven dat afleverpunt niet mijn voordeur is en de chauffeur... In mei 2024 kuub berken gekocht. Compact verpakt en zeker een kuub, niets minder. En als verrassing KURKdroog. Snel geleverd. Ik kon aangeven dat afleverpunt niet mijn voordeur is en de chauffeur had dat correct gelezen.

Wat grotere stukken?

Ron Drent

Prima, bellen snel terug op gestelde vragen tot tevredenheid

Vooralsnog niet

Prima levering, dicht bij de houtopslag, geen moeite te veel, Klasse.

De bestelling was snel gerealiseerd.

G.W.P. van Hoesel

Niets op aan te merken

controle inhoud pallets/netten. Buitenste slagen hout bestaat uit mooie grove stukken hout. Het inwendige gedeelte vrij veel kleine stukken soms maar 1 cm dik. Lijkt meer op aanmaak hout.

Hans van der Ster

Top

Deze keer geen

Carla

Goed hout, normale prijzen

Bezorg datum kan je bij je bestelling invoeren, echter wordt hier niet naar gekeken

Harry van Hout

Goede levering

Ik heb een mix besteld bij u. Alleen het onderste deel van de pallet was gevuld met Essen en daarbovenop berken. Als je mix wilt stoken moet de pallet om en om gevuld zijn met Essen en berken. Ik... Ik heb een mix besteld bij u. Alleen het onderste deel van de pallet was gevuld met Essen en daarbovenop berken. Als je mix wilt stoken moet de pallet om en om gevuld zijn met Essen en berken. Ik moet nu al het berken eraf halen om bij het Essen te kunnen komen. Niet erg handig.