Besseling

Prima bestelling gaat goed.

Hout is van goede kwaliteit alleen bij de vorige order van twee jaar geleden waren de blokken beter op maat gezaagd wat mij wat opslag ruimte koste.

Verder prima hoop dat ze de kwaliteit volhouden

Nelleke v.d. Berg

Het is mooi schoon hout dat goed brand.

Keurig op de afgesproken tijd geleverd.

Fred

Was mijn eerste bestelling, hout keurig op tijd geleverd, ziet er op eerste gezicht prima uit, moet nog de haard aansteken iets te warm tijdens deze zomermaanden.

Snel telefonisch contact, vriendelijk en zakelijk te woord gestaan

Vlotte afhandeling en heldere info via de telefoon/ internet.
De bestelling kon je volgen en zou binnen 10.11 en 12.11 geleverd worden.
Vervolgens moesten we nog ruim 2 uur wachten. De...

Heldere communicatie

Het volgen vd bezorgingstijd zou met bv 30 min mogen verspringen. I.p.v. elke 10 min. Zeker als je 12x 10 min de lading volgt.

Sinds enige jaren klant en tot nu toe altijd na tevredenheid.

Duidelijke productomschrijving
Goede prijs-kwaliteitverhouding
Stiptheid

Het zou handig zijn als je als klant de dag vooraf weet rond welk tijdstip het hout afgeleverd wordt. Je moet nu op de afleverdag eerst afwachten hoe laat ze gaan komen. Ook al mee gemaakt (niet dit jaar) dat de melding van hoe laat men kwam leveren pas binnen kwam nadat het hout al was geleverd. Voor de klantvriendelijkheid (om rekening te houden met eventuele andere afspraken op een afleverdag) is het wenselijk om dit dus een dag vooraf te vernemen.

Snelle levering. Goede , meewerkende chauffeur.

Snelle levering, mooi droog hout, scherpe prijs

Levering op aangegeven dag en tijd!

Remko Bakker

Na het bedrijf ontmoet te hebben in 2017 bij van Maanen in Barneveld tijdens een uitleg avond hoe een houtkachel te branden had ik al een goed gevoel bij het bedrijf.
Zelf vergiste ik me dat...

De website is zeer duidelijk en spreekt mij aan qua lay-out.

Misschien dus alleen de vraag op voorhand dat ze de pallet de oprit op mogen rijden. Deze vraag misschien meenemen in de opdracht bevestiging.

H.H. Faber

Al jaren lang klant. Op aanbeveling van Harry Leenders, expert op het gebied van houtkachels. Nimmer ontevreden. Kwaliteit hout (essen) is prima en de klankbehandeling top. Alles op afspraak en...

Klantbehandeling, afspraak is afspraak en niet te vergeten de kwaliteit van het product.

Geen. Houden zoals het is.

Makkelijk, vriendelijk!

Een aanrader.