vivian

Prima haardhout, goed gevulde pallet. Helaas ontbrak de bevestigingsmail waardoor ik even ging twijfelen aan de bezorging. Met een telefoontje mijnerzijds werd alle twijfel weggenomen en wist ik...

Prima haardhout. Goed gevulde pallet

Mailverkeer kan beter.

Het bestelde artikel bleek niet voorradig, dit werd echter per email duidelijk gecommuniceerd. Na een telefoontje bleek een andere houtsoort wel leverbaar en dit is de volgende dag bezorgd. Top.

Goed bereikbare klantenservice, snelle service en fijne bezorging van het hout.

Het was mij niet duidelijk bij het online bestellen dat het artikel niet voorradig was. Dit kan wellicht beter.

Goede website

Levertijd zelf vaststellen

Smits

Prima service, mooi hout?

Heel simpel te bestellen en het wordt op de plaatst weggezet waar je het hout wilt hebben. Dus je hoeft zelf niet te sjouwen?

Hans

Het hout is droog kan gelijk gestookt worden.

Minder kleine stukjes

Top

Flexibiliteit, hulpvaardigheid

Bas

Doen wat ze beloven. Leveren op tijd. Mooi droog hout. Chauffeur neemt moeite om hout op de juiste plaats te lossen.

Lene

Makkelijk te bestellen, beste prijs op het net en ook nog een leuke korting bij het betalen. Verder heel flexibel qua leveren; bij andere bedrijven wordt er alleen op bepaalde dagen bezorgd in...

Goede snelle service en beste prijs.

De lengtes van de stukken hout wordt aangegeven, misschien zou ook de dikte ervan vermeld kunnen worden. Dat wordt trouwens ook niet gedaan bij andere haardhoutaanbieders.

Vandaag eerste bestelling binnen gekregen. Top service. De bezorger zet het hout precies neer waar je het hebben wil. Mooi schoon en droog hout in perfect krat!

Laanstra

Na 2x via het contact formulier een vraag gesteld te hebben over dat Beuken Easy pallet niet te bestellen was, heb ik uiteindelijk gebeld. Is wel een dingetje om uit te zoeken.
Door drukte kon...

Toch altijd weer tevreden over het droge hout en ditmaal erg tevreden over de behulpzaamheid van de bezorger.

Kijk eens goed naar de site want contact formulier komt tot 2x toe niet aan bij jullie. En nee, ik zat niet op de dev site. Ik gebruik daartegen wel browser Safari van Apple.
Ik zou ook net wat vriendelijker te woord gestaan willen worden als men belt. Klant is namelijk niet altijd goed onderlegd wat houtsoorten betreft.