Ik heb vooraf aangegeven om het hout achter het huis te willen plaatsen. Helaas werd het gewoon langs de weg gelost.

Vooraf informeren over de transportmogelijkheden

Via website voldoende info

Leverancier haarden positief over bedrijf

De melding via e-mail over tijdstip bezorging kwam toen levering al was geschiedt.
9 uur mail, bezorging 8 uur.

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Dank voor uw review, we werken er samen met de vervoerder hard aan om de communicatie over de verwachte bezorgtijden verder te optimaliseren.

Lassche

Naar mijn mening is de maatvoering van de houten kratten misleidend. De maatvoering is 80 bij 120 bij 200. Hierbij krijg je de indruk dat het om twee m3 gaat, maar de inhoud is slechts 1,6 m3....

Nette bezorging.

Betere voorlichting over de inhoud van een krat.

Geachte heer Lassche,

Bij de specificaties van de door u bestelde pallets staat duidelijk vermeld dat het om ca. 1,8 m3 inhoud gaat en staan de buitenwerkse maten vermeld. Dit laatste is voornamelijk bedoeld om doorgangen goed in te kunnen schatten. Uw indruk klopt dus niet met de door ons gecommuniceerde maatvoering. Om dit nu te kwalificeren als misleiding en ook een naam van een conculega te noemen in een review over ons produkt en diensten doet vermoeden dat u andere bedoelingen heeft gehad.

We wensen u veel stookplezier met ons haardhout, geniet ervan !

Schröder

Positief

De blokken zijn wel erg klein.

Goed hout. Netjes geleverd.

Behulpzame keuzewijzer.

Prima geregeld

Communicatie

De levering voldeed geheel aan de verwachtingen.

Mooi droog hout op stevige pellet. Keurig en op tijd afgeleverd.

Sieperda

Slecht hout, moet beuken zijn maar zit ook ander hout tussen.
Het lijkt ook wel allemaal aanmaakhout, zo klein zijn de blokken hout.
En het hout stinkt als een otter.

Zie uitleg

Peijpers

Uitstekend bestel al geruime tijd

Goede levering en keurig verpakt,, goed hout

Tijdstip op datum van aflevering zou beter aangeven kunnen worden

Hout is heel goed, vervoerder is waardeloos, tenzij je het voor je deur wil hebben!

Goed hout en vlotte afhandeling

Leveren op een plek die je hebt afgesproken. Vervoerder moet begrijpen dat een pallet van deze omvang op een plek moet komen waar je er wat aan hebt!

Geachte heer/mevrouw,

Jammer dat u niet tevreden bent, en dat we uw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken met betrekking tot de levering.

Onze pallets haardhout worden met electrische pompwagens bezorgd. Deze vragen een schone, gladde en harde (bestrating) ondergrond. Deze informatie staat duidelijk op onze site.

Het plaatsen in de voortuin kon, echter niet aan de zijkant vanwege het doorgegroeide gras. De pompwagen slipt hierdoor en staat dan vervolgens vast.

Derhalve zijn we van mening dat de chauffeur naar beste vermogen de pallet zo dicht mogelijk bij uw huis op uw terrein heeft neergezet zoals verzocht.

Met vriendelijke groet