Tjerk

Snel en goed geregeld

Patrick Bos

Snelle bestelling op de website. via de mail duidelijk afspraak over wanneer leveren.

de pallet waar mijn hout op geleverd werd, ruste nog op 1 dwars balk. De andere balken waren door de transporteur of leverancier eronderuit gedrukt door de pallet wagen. Nu staat er een gammele... de pallet waar mijn hout op geleverd werd, ruste nog op 1 dwars balk. De andere balken waren door de transporteur of leverancier eronderuit gedrukt door de pallet wagen. Nu staat er een gammele pallet in mijn tuin.

Ronald Moerman

Mooi hout, snelle en makkelijke levering

Wederom prima

E.Beijer

Correcte levering op afgesproken tijd.

geen verbetertips!! Prima zo!!

Goede informtb

Mijn adres gaf een foutmelding in jullie systeem. Misschien voortaan direct bellen ipv mailen. Nu kon het hout niet op de gevraagde dag geleverd worden

In 1 woord: primadeluxe!!

Nvt

Romano Van der westen

Super direct de volgende dag geleverd

Ger Luttmer

Heel goed. Ben gewend los , nat, hout gestort te krijgen achter mijn tuin. Dichtbij dus. Nu ca. 10m verder op de straat. Heel goed bevallen. Lichter, droog, hout makkelijk uit de krat in een... Heel goed. Ben gewend los , nat, hout gestort te krijgen achter mijn tuin. Dichtbij dus. Nu ca. 10m verder op de straat. Heel goed bevallen. Lichter, droog, hout makkelijk uit de krat in een boodschappen tas. Dat naar mijn vrouw in de tuin gebracht. Zij vulde het houthok en gaf mij weer een lege tas gelijk mee. 2,5 uur gewerkt en tussendoor koffie. Klaar. Veel gemakkelijker. Dat blijf ik dus doen!

Minder vroeg leveren. Evt. met kraan dichterbij zetten. Die steekwagens gaan niet over gras. Eigenlijk niet zo belangrijk die tips

Lena van den Bosch

Heel goed geregeld en snel geleverd.

Geen. Goed bedrijf, snelle service