Wim Schuurman

Eerste keer hier besteld prima hout mooie stukken en droog hout. Hiervoor andere leverancier van hout gehad maar jullie zijn wel de beste.

Op tijd geleverd.

Nee hoor.

Wim

Prima service, snelle levering. Ik deel en like jullie ook via Facebook, jammer dat ik de pallet niet gewonnen heb;)

Geen verbeterpunten

Goede ervaringen. Zowel met de correspondentie als de levering. Een minpunt van de vervoerder, hij heeft elke keer geen tijd voor een bakske .

Wat je besteld aan kuubs dat krijg je ook. Wederom bedankt.

Its me

Ik heb meegedaan met een fb actie en daar een pallet haardhout gewonnen. In een pb heb ik mijn persoonlijke gegevens doorgegeven en al snel werd er een afspraak gemaakt om het gewonnen hout te...

De keuze van het soort en de maat van het hout is op de website heel goed aangegeven.
Leuk om de brandcapaciteit van de diverse soorten hout te lezen.

Nee, die heb ik niet.

P. van Dorenmalen

Levering zoals gewoonlijk weer uitstekend echter pallet erg wiebelig waardoor lossen hiervan onveilig. Dit al reeds gemeld.

punctuele levering opm de gekozen datum.

Pallet mag stabieler.

Edwin

De bestelling is op woensdag besteld en donderdag hadden we het al in huis. Chauffeur heeft de bestelling goed en netjes afgeleverd.
Haardhout is prima.

Mooi schoon hout en goed formaat blokken (jumbo)

Prima geregeld, volgens afspraak.

Betrouwbaar, goed hout.

denis

Netjes geleverd, jammer dat het track en trace mailtje in de spam kwam( maar daar kan het bedrijf niets aan doen)
goed en droog hout

goed hout/ netjes geleverd

niets

A Boskamp

Voor de tweede maal besteld. prima hout goed gedroogd en stoken met plezier

Van bestelling tot en met levering

Twee weken terug twee pallets besteld, en vorige week op vrijdagochtend afgeleverd. Vriendelijke chauffeur met electrische pompwagen. Perfect hout; droog, juiste lengte, schoon.

Dit is...

Prachtig, schoon en droog hout, in juiste formaat.