Voorspoedig

Hans Hendrikx

Goed klantcontact (telefonisch en mail) prima afhandeling bestelling en prachtig product

Maak het mogelijk om te kiezen voor promo dus of aanmaakblokjes of aanmaakhout

Anne

Mooi hout, snelle levering

Geen verbeterpunt!

Anita

Kon heel duidelijk advies vinden over alle houtsoorten en wat dan het beste zou zijn voor mijn kachel. Vond het fijn om de afleverdag zelf te kiezen. Aflevering ging prima en het hout zelf is echt... Kon heel duidelijk advies vinden over alle houtsoorten en wat dan het beste zou zijn voor mijn kachel. Vond het fijn om de afleverdag zelf te kiezen. Aflevering ging prima en het hout zelf is echt van goede kwaliteit, heel goed gedroogd en brand gelijk. Veel betere kwaliteit dan ik bij andere leveranciers wel eens heb ontvangen.

Snel en accuraat

Arjen Nieuwenburg

Zeer goed ,communicatie tot levering gewoon zoals je verwacht top, ik heb beuken hout besteld, het brand hartstikke goed

Schoen

Bestel al jaren niets te klagen

Bezorgen op zaterdag?

Positief

Je zou eigenlijk graag willen dat jullie een container gebruiken die opnieuw te gebruiken is , hout stoken is al niet best voor het milieu , alle kleine beetjes helpen

Bas de Korte

Prima zo

Sander de Lang

Na de levering van het hout bleken de aanmaak blokjes er niet bij te zitten. Na een mailtje werd dit direct opgelost en werden de aanmaakblokjes de volgende dag per post nageleverd. Goede service... Na de levering van het hout bleken de aanmaak blokjes er niet bij te zitten. Na een mailtje werd dit direct opgelost en werden de aanmaakblokjes de volgende dag per post nageleverd. Goede service zonder gedoe!

Hoewel mooie vlammen brandt het berkenhout heel snel weg. Dus de hout kachel moet heel vaak worden bijgevuld. Combi met zwaarder hout is wellicht beter.