Marco

Goede service, stevige verpakking, netjes op tijd

De levering was ruim op tijd en neergezet op de plaats waar ik de pallet had gewenst

Tracking van de chauffeur, maar kan me indenken dat dit een inbreuk is op zijn privacy

Piet Bakker

We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het hout, we hebben dan ook al veel openhaard plezier beleeft , nu dus voor de 2e keer 1,5 kub besteld en alles was weer zeer goed geregeld, netjes op...

Goede service

Piet Bakker

Goede service

herman faber

Kwaliteit, betrouwbaar, vertrouwen

kwaliteit en betrouwbaar

P.Bosse

De afspraken worden nagekomen top

Mooi product

Mogelijkheid meer keuze aantal netten

Swart

Voelde als "thuiskomen" na een aantal jaren matige ervaringen bij een ander haardhout bedrijf.

Gemakkelijk bestelproces. Bij de bestelling direct zelf het aflevermoment bepalen. Plezierige aflevering op het afgesproken moment. De pallet berkenhout is zoals op de site beschreven, prima afmetingen en keurig gestapeld.

Paul

Bestellingen eenvoudig besteld. Goed geĆÆnformeerd over de aflevering

De chauffeur was niets te veel.
Hij heeft de pallet met hout (door de poort tot achterin de tuin) naast het houthok neer gezet.

Henri Paters

Alles keurig volgens afspraak. Mooie kwaliteit grint. Alleen jammer dat bij een zeefmaat van 16/22 er achteraf weer zoveel gruis aan wordt toegevoegd. Dat had ik nergens gelezen.

Roger

Top snel geleverd en hout was ook echt goed droog. Tot aan de deur geleverd.

Eerlijk prijs en snelle service

Aangeven dat het door een gewone vervoerder wordt gebracht kunnen dus niet altijd overal komen.

michiel

Goede website

snelle levering

de pallet met hout werd op de laadklep gezet, vervolgens rijdt de chauffeur naar voren en de remt plots zodat de pallet van de klep op de oprit viel. anders kreeg hij het niet voorelkaar doordat ik een grindpad heb zei de chauffeur. beetje slordig. zou netter zijn om de pallet dan rechtop voor mijn oprit/grindpad te zetten met een palletwagen oid's