Vleugel

Annette Houtekamer

Wij zijn blij met Haardhoutcompany, mooi droog hout en snelle levering

zou ik zo niet weten

René van der Vossen

No nonsens bedrijf. Wel prijzig. Het geleverde is prima. En de levering vlot. De chauffeur vriendelijk en behulpzaam.

Mix zou berken elzen en eik moeten zijn.

Remko Bakker

Prettig, duidelijk en snel.

Geen eigenlijk, alles makkelijk te vinden en vriendelijke uitstraling op de site. Afleverbedrijf komt professioneel over.

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Bedankt voor uw mooie woorden, dat waarderen wij enorm!

Enno

Heel goed

Het afleveren met de elektrische pompwagen is top. Tot achter in de garage geen probleem. Je moet het alleen wel helemaal voorbereid hebben (ik was helaas op 95%). Ik zou er wel geld voor over... Het afleveren met de elektrische pompwagen is top. Tot achter in de garage geen probleem. Je moet het alleen wel helemaal voorbereid hebben (ik was helaas op 95%). Ik zou er wel geld voor over hebben als ik bijv 5 minuten extra nodig had dat ik die dan kan bijkopen.

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Bedankt voor uw waardevolle feedback! Goed punt wat u aangeeft over het leveren achterom. Dit kost de chauffeur inderdaad meer tijd, iets wat vaak geen probleem is maar gezien de tijdsdruk waar zij... Bedankt voor uw waardevolle feedback! Goed punt wat u aangeeft over het leveren achterom. Dit kost de chauffeur inderdaad meer tijd, iets wat vaak geen probleem is maar gezien de tijdsdruk waar zij mee te maken hebben is het prettig wanneer hij/zij er zo heen kan lopen met de pompwagen. Fijn dat u voorbereidingen had getroffen, waardoor het zonder problemen achterom geleverd kon worden. Heel veel stookplezier gewenst!

Eikenhout is goed en droog. Snap alleen niet waarom er in de midden van de pallet een zestal blokken berkenhout zitten.

Stapelen kan beter. Zaten wel grote gaten in.

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Bedankt voor uw feedback! Heel af en toe komt het voor dat er een verdwaald blok van een andere houtsoort op de pallet zit, wat natuurlijk niet de bedoeling is dus onze excuses daarvoor. Veel... Bedankt voor uw feedback! Heel af en toe komt het voor dat er een verdwaald blok van een andere houtsoort op de pallet zit, wat natuurlijk niet de bedoeling is dus onze excuses daarvoor. Veel stookplezier gewenst!

René

Goed, maar informatie over levertijd kan beter

Soms veel gezoek om bijv. aanmaakhout te vinden

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Bedankt voor uw review en voor de feedback, dat helpt ons enorm! Veel stookplezier gewenst!

Jenny

Prachtig hout; goede service; snelle levering

nvt

Dank u wel!!!

Gert Bakker

Bestelling gedaan via de site, zelf aangegeven wanneer de levering gewenst is. En dan ook op die dag geleverd wordt. Super!!!

Geen verbetering noodzakelijk

Reactie Haardhoutcompany.nl:

Heel erg bedankt voor uw mooie woorden, dat waarderen we enorm!