Snelheid van de levering
Informatie over de verloop van uw order

Perring

Het was anders dan anders. De levering kon niet beter, de pallet werd binnen de bescherming van de schutting gezet. We hebben dit wel anders mee gemaakt. De stapeling van het hout ook was ook... Het was anders dan anders. De levering kon niet beter, de pallet werd binnen de bescherming van de schutting gezet. We hebben dit wel anders mee gemaakt. De stapeling van het hout ook was ook anders, het moest waarschijnlijk 1,8 m3 lijken maar daar dat was het niet. Bij het stapelen in de stapelruimte bleek dit duidelijk, er bleef veel ruimte open. Met de prijs bleek er ook geen overeenstemming met de hoeveelheid, de kwaliteit van het hout was wel goed.

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw review! Allereerst is het fijn om te lezen dat u tevreden bent over de levering en over de kwaliteit van het hout! Wel is het jammer dat u voor uw gevoel niet de bestelde hoeveelheid... Bedankt voor uw review! Allereerst is het fijn om te lezen dat u tevreden bent over de levering en over de kwaliteit van het hout! Wel is het jammer dat u voor uw gevoel niet de bestelde hoeveelheid hout heeft ontvangen. Hier zullen wij u nog een e-mail over sturen om dit op een nette manier op te lossen.

Henk Spiele

Goede kwaliteit hout. Veel keuze.
Snel en correct geleverd.

Reactie Haardhout.com:

Hartelijk bedankt, veel stookplezier gewenst!

J.Bathoorn

Binnen een paar dagen in huis, mooi droog hout en zeker niet te duur.

Reactie Haardhout.com:

Dank u wel voor uw review! We wensen u heel veel stookplezier toe!

Jan Akse

Haardhout.com levert echt volgens afspraak en levert ook dat wat ze afspreken. Dus droog hout, goed verpakt in de krat. Prijs is goed.

Reactie Haardhout.com:

Ontzettend bedankt voor uw mooie woorden! Veel stookplezier gewenst!

Stefan

Lekker en mooi hout, snel

Reactie Haardhout.com:

Dank u wel! Veel stookplezier gewenst!

De jong

Primahout en snel geleverd

Reactie Haardhout.com:

Heel erg bedankt! Veel stookplezier gewenst!

Henk Buis

Prima bedrijf, levert goede kwaliteit

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw mooie woorden!

Maarten

Uitstekend. Prettig contact, prima advies en levering conform afspraak. Kom er al jaren.

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw jarenlange bestellingen en vertrouwen, daar zijn we u erg dankbaar voor!!!

E.A. Bunck

Goed brandhout, maar tussen het bestelde eikenhout zat ook berkenhout!

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw review! Onze excuses dat er ook een gedeelte berkenhout op de pallet eikenhout zat, dat is niet de bedoeling. Ik stuur u hierover nog een e-mail om dit netjes op te lossen.

Ppm

Dank u wel!